Kymco Agility +350: Ολική ανανέωση και αύξηση κυβισμού

Kymco Agility +350: Ολική ανανέωση και αύξηση κυβισμού

Kymco Agility +350: Ολική ανανέωση και αύξηση κυβισμού

Kymco Agility +350: Ολική ανανέωση και αύξηση κυβισμού

Kymco Agility +350: Ολική ανανέωση και αύξηση κυβισμού

Kymco Agility +350: Ολική ανανέωση και αύξηση κυβισμού

  • Kymco Agility +350: Ολική ανανέωση και αύξηση κυβισμού
  • Kymco Agility +350: Ολική ανανέωση και αύξηση κυβισμού
  • Kymco Agility +350: Ολική ανανέωση και αύξηση κυβισμού
  • Kymco Agility +350: Ολική ανανέωση και αύξηση κυβισμού
  • Kymco Agility +350: Ολική ανανέωση και αύξηση κυβισμού
  • Kymco Agility +350: Ολική ανανέωση και αύξηση κυβισμού

Kymco Agility +350: Ολική ανανέωση και αύξηση κυβισμού

Πλήρως επανασχεδιασμένα τα «μικρά» Agility των 50, 125 και 200 κυβικών και πρώτη φορά στα 350 κυβικά.

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Επανασχεδιασμένη εμφάνιση, από εμπρός μέχρι πίσω.

Η ώρα της ανανέωσης έφτασε για την οικογένεια των Agility, που είναι από τα best seller μοντέλα της Kymco. Όσων αφορά στα 50, 125 και 200, η σχεδίαση του εμπρός μέρους έχει αλλάζει εντελώς με το LED φωτιστικό σώμα να έχει πλέον κατέβει χαμηλά, ενώ το επανασχεδιασμένο και φαίρινγκ υπόσχεται καλύτερη κάλυψη του αναβάτη και βελτιωμένη αεροδυναμική. Το πάτωμα παραμένει επίπεδο και με αρκετό χώρο για τα πόδια του αναβάτη, ενώ νέα είναι και η σέλα για ακόμα μεγαλύτερη άνεση, με το ύψος της από το έδαφος να είναι στα 780 χιλιοστά. Αλλαγές έχουμε και στο πίσω μέρος με τα φλας να μην είναι πλέον ενσωματωμένα στο φωτιστικό σώμα για μια πιο «μοτοσυκλετιστική» εμφάνιση.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »


Νέα όργανα και μεγαλύτερος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα.

Εντελώς νέα είναι και τα όργανα, όπου δεσπόζει μια LCD οθόνη με τις ενδεικτικές λυχνίες να βρίσκονται από πάνω της, ώστε να είναι πιο ορατές. Ο χώρος κάτω από τη σέλα έχει αυξηθεί και διαθέτει δυο αφαιρούμενα διαχωριστικά για να μπορείς να έχεις τα πράγματά σου τακτοποιημένα. Επίσης, υπάρχει και παροχή ρεύματος.


Πρώτη φορά με 350 κυβικά.

Το μεγάλο νέο βέβαια είναι η παρουσίαση του Agility +350, το οποίο θα εξοπλίζεται και με τον τετραβάλβιδο G5 SC κινητήρα των 321 κυβικών που «φοράει» το DTX360 και ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 26,8 ίππους. Πατά σε τροχούς 14 ιντσών που φορούν ελαστικά διαστάσεων 110/70 και 140/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.   

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »