Το μποτιλιάρισμα στην Αθήνα μπορεί να γίνει και χειρότερο, αν δεν ληφθούν κατάλληλα μέτρα, λένε οι συγκοινωνιολόγοι.

Το μποτιλιάρισμα στην Αθήνα μπορεί να γίνει και χειρότερο, αν δεν ληφθούν κατάλληλα μέτρα, λένε οι συγκοινωνιολόγοι.

Κυκλοφοριακό χάος στην Αθήνα - Στο τραπέζι διόδια στον δακτύλιο

Μέτρα ακούμε και… βελτιώσεις δεν βλέπουμε στην Αθήνα, με πρόταση επί τάπητος για είσοδο στον Δακτύλιο επί πληρωμή...

Αν πιστεύετε ότι το κυκλοφοριακό χάος στην Αθήνα τον τελευταίο μήνα, έχει φτάσει στα όρια του, δυστυχώς κάνετε λάθος. Σύμφωνα με ελληνικά μέσα ενημέρωσης, η κατάσταση μπορεί να γίνει και ακόμα χειρότερα, με τους υπεύθυνους να ψάχνουν (ή να μας λένε ότι ψάχνουν…) λύσεις για την αποσυμφόρηση των δρόμων.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 

Εκρηκτικό κοκτέιλ αιτιών για το κυκλοφοριακό έμφραγμα

Οι λόγοι της απότομης επιδείνωσης της οδικής πραγματικότητας στην Αθήνα είναι πολλοί: Μεταξύ άλλων, η αποφυγή των μέσων μαζικής μεταφοράς λόγω Covid-19, η παρέλευση των συνεπειών της οικονομικής κρίσης που οδήγησε σε αύξηση των οχημάτων στον δρόμο, αλλά και οι μηδενικές υποδομές για ποδήλατα και εναλλακτικά μέσα κινητικότητας. Παράλληλα αυξήθηκαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων αλλά και μοτοσυκλετών.
 

Στο τραπέζι η είσοδος στον Δακτύλιο επί πληρωμή για τα ρυπογόνα οχήματα

Πληροφορίες έχουν διαρρεύσει στα ελληνικά μέσα, ότι σε συζήτηση βρίσκεται η θεσμοθέτηση «τέλους εισόδου» στον Δακτύλιο, ο οποίος επιστρέφει σε λειτουργία από τις 25 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, ο «πράσινος Δακτύλιος» θα επιτρέπει την ελεύθερη είσοδο μόνο σε οχήματα μηδενικών ρύπων, με τους οδηγούς παλαιότερων να αναγκάζονται σε καταβολή αντιτίμου.
 

Θα τιμωρηθούν πάλι τα δίκυκλα;

Τις επόμενες   ημέρες αναμένονται διευκρινίσεις για το ζήτημα, ειδικά αν τελικά ο «πράσινος Δακτύλιος» πάρει και το… πράσινο φως για την ενεργοποίηση του. Ωστόσο, για άλλη μια φορά, αναμένεται η παραγκώνιση των δικύκλων στον σχεδιασμό των μέτρων, πιθανότατα δε «τιμωρώντας» τα με τα ίδια μέτρα με τα αυτοκίνητα. Κι όμως, όλοι όσοι οδηγούν δίκυκλο, γνωρίζουν ότι αποτελεί λύση στο κυκλοφοριακό χάος, εδώ και… χρόνια! Πότε θα έρθει η ώρα για ευνοϊκότερη αντιμετώπιση του; Μήπως οι τεράστιες διαφορές δικύκλψν-αυτοκινήτων, πρέπει να ληφθούν υπόψιν στον νέο δακτύλιο;
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »