Kove: Τι μας φέρνει η πρωτοεμφανιζόμενη στην Ελλάδα εταιρεία;
Kove: Τι μας φέρνει η πρωτοεμφανιζόμενη στην Ελλάδα εταιρεία;
Kove: Τι μας φέρνει η πρωτοεμφανιζόμενη στην Ελλάδα εταιρεία;
Kove: Τι μας φέρνει η πρωτοεμφανιζόμενη στην Ελλάδα εταιρεία;
Kove: Τι μας φέρνει η πρωτοεμφανιζόμενη στην Ελλάδα εταιρεία;
  • Kove: Τι μας φέρνει η πρωτοεμφανιζόμενη στην Ελλάδα εταιρεία;
  • Kove: Τι μας φέρνει η πρωτοεμφανιζόμενη στην Ελλάδα εταιρεία;
  • Kove: Τι μας φέρνει η πρωτοεμφανιζόμενη στην Ελλάδα εταιρεία;
  • Kove: Τι μας φέρνει η πρωτοεμφανιζόμενη στην Ελλάδα εταιρεία;
  • Kove: Τι μας φέρνει η πρωτοεμφανιζόμενη στην Ελλάδα εταιρεία;

Kove: Τι μας φέρνει η πρωτοεμφανιζόμενη στην Ελλάδα εταιρεία;

- Με βάρος στα Adventure και προτάσεις από 450cc (Rally) μέχρι 800cc (X Pro).
- Ήδη γνωστή στην Ελλάδα μέσω του Maverick 500 της Daytona.
- Μεγάλη εμπειρία στην εξέλιξη μέσω της συμμετοχής σε Rally όπως το Dakar και στην WSSP 300.
- O ίδιος ο ιδιοκτήτης της εταιρείας αγωνίζεται με τις δικές του μοτοσυκλέτες και τις εξελίσσει

Με βάρος στα Adventure και προτάσεις από 450cc (Rally) μέχρι 800cc (X Pro)

Η Kove είναι ένας καινούριος κατασκευαστής μοτοσυκλετών (ιδρύθηκε το 2017), ο οποίος κάνει τώρα το επίσημο ντεμπούτο του στη χώρα μας μέσω της Γκοργκόλης Α.Ε. Έχει ήδη δείξει μεγάλα δείγματα ανάπτυξης στις χώρες που δραστηριοποιείται και προς το παρόν στην Ελλάδα φέρνει 4 μοντέλα (τα 3 νέα), που είναι προσανατολισμένα στο Adventure και στο χώμα. Η 450 Rally προκάλεσε αίσθηση, με το χαμηλό της βάρος (145 κιλά δηλωμένα) και τον κινητήρα των 42 ίππων, νούμερο που την κατατάσσει στο «πάνω ράφι» της κατηγορίας των μικρομεσαίων Adventure, σε μια περίοδο που είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική.
Το βάρος είναι ένα σημείο που στάθηκε πολύς κόσμος και στο μεγαλύτερο μοντέλο της γκάμας, το 800 X Pro, το οποίο αποτελεί τη ναυαρχίδα της αρχικής επίθεσης της Kove στην Ελλάδα, με τη ζυγαριά (πλήρες υγρών) να σταματά στα 190 κιλά. Ο κινητήρας των 799cc αποδίδει 95 ίππους, ενώ και από άποψη περιφερειακών και εξοπλισμού το 800 X Pro έρχεται «φορτωμένο», με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις από την KYB, τετραπίστονες δαγκάνες TAISKO, ελαστικά Pirelli, Traction Control, σταμπιλιζατέρ τιμονιού, Quickshifter, κάγκελα και ποδιά αλουμινίου.
Ακόμη, η Kove φέρνει και το MX250, εξελιγμένό μέσα από αγώνες Motocross, με κινητήρα 41 ίππων και βάρος στα 101 κιλά (άδειο).
 

Ήδη γνωστή στην Ελλάδα μέσω του Maverick 500 της Daytona

Ποιο είναι λοιπόν το τέταρτο μοντέλο; Αυτό το γνωρίζουμε ήδη σαν μοντέλο, αλλά με άλλο όνομα. Πριν την επίσημη «απόβαση», η Kove είχε κάνει την εμφάνισή της με το Maverick 500, το οποίο ερχόταν «υπό τη σκεπή» της Daytona. Τώρα πλέον έβγαλε το πέπλο και μας επανασυστήνεται ως Kove Maverick 500, με τον κινητήρα των 471cc που αποδίδει 46 ίππους και 40,5 Nm ροπής, ενώ και στο πεδίο εξοπλισμού και περιφερειακών, έχουμε ρυθμιζόμενες αναρτήσεις KYB, δαγκάνες της Nissin, ακτινωτές ζάντες 19” και 17” εμπρός και πίσω αντίστοιχα, LCD οθόνη, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, χούφτες, ποδιά, κάγκελα και θύρα USB.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μεγάλη εμπειρία στην εξέλιξη μέσω της συμμετοχής σε Rally όπως το Dakar και στην WSSP 300

Βασικό πεδίο εξέλιξης της Kove, αποτελεί ο σκληρός στίβος μάχης των αγώνων, είτε στο χώμα είτε στην πίστα. Φέτος, συμμετείχε για δεύτερη φορά στο Rally Dakar, αυτή τη φορά με 4 μοτοσυκλέτες 450 Rally και τον πολύ έμπειρο Αμερικανό, Μason Klein, στο τιμόνι μιας εξ`αυτών και διαθέτοντας ένα συγκεκριμένο πλάνο πενταετίας που ως τελικό στόχο έχει τη νίκη στον θρυλικό αγώνα rally (ο στόχος για την πρώτη συμμετοχή ήταν να τερματίσουν και οι τρεις μοτοσυκλέτες, κάτι το οποίο επετεύχθη).

Πέρα από τα Rally όμως και τις Adventure μοτοσυκλέτες, η Kove δραστηριοποιείται και στην «αντίπερα όχθη», δηλαδή στις πίστες και στους αγώνες ταχύτητας. Το 2023 έκανε το ντεμπούτο της στην κατηγορία World Supersport 300, του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbikes, με την μοτοσυκλέτα της, 312RR, γινόμενη ο πρώτος κατασκευαστής από την Κίνα που συμμετέχει σε αυτή την κατηγορία. Οι δάφνες της νίκης έχουν έρθει και στο Ισπανικό Πρωτάθλημα Superbikes, όπου με αναβάτη τον Jose Luis Perez Gonzalez, η Kove πρωτοπόρησε και πάλι ως ο πρώτος Κινέζος κατασκευαστής που κερδίζει αγώνα τέτοιου επιπέδου.
 

O ίδιος ο ιδιοκτήτης της εταιρείας αγωνίζεται με τις δικές του μοτοσυκλέτες και τις εξελίσσει

Το πάθος για τους αγώνες έρχεται κατευθείαν από το «κεφάλι» της Kove, τον ιδρυτή και ιδιοκτήτη Xue Zhang, ο οποίος συμμετείχε ήδη σε αγώνες Off-Road στην Κίνα, πριν ιδρύσει τη δική του εταιρεία. Μάλιστα το πάθος του συνεχίζει να τον ακολουθεί, όμως πλέον συμμετέχει με τις δικές του μοτοσυκλέτες, κάτι το οποίο είναι πολύ σημαντικό για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας, αλλά και για να μην χάνει η διοίκηση της εταιρείας την επαφή με τον πραγματικό κόσμο και το πραγματικό κοινό των μοτοσυκλετών. Αυτά τα στοιχεία κάνουν την Kove να ξεχωρίζει από πολλούς άλλους κατασκευαστές που υπάρχουν, καθώς είναι «φρέσκια» και η όλη προσπάθεια βασίζεται στο πείσμα και στο πάθος που κινεί τον Xue Zhang. Και αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο, ανεξαρτήτως του πως θα τα πάει στη χώρα μας η Kove.