• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μερικά από τα σχέδια της νέας πατέντας της Kawasaki, για το εξελιγμένο σύστημα ηλεκτρονικών βοηθημάτων που ετοιμάζει.

Μερικά από τα σχέδια της νέας πατέντας της Kawasaki, για το εξελιγμένο σύστημα ηλεκτρονικών βοηθημάτων που ετοιμάζει.

Μερικά από τα σχέδια της νέας πατέντας της Kawasaki, για το εξελιγμένο σύστημα ηλεκτρονικών βοηθημάτων που ετοιμάζει.

Kawasaki: Ετοιμάζει ηλεκτρονικά που...προβλέπουν!

 

Την δυνατότητα να… γνωρίζουν τον δρόμο που υπάρχει μπροστά τους ίσως να αποκτήσουν οι μελλοντικές Kawasaki, σύμφωνα με πηγές του εξωτερικού. Δείτε περισσότερα.

KAWASAKI: Nέο ΖΗ2! Αν δεν το οδηγήσεις δεν μπορείς να καταλάβεις

Η επέλαση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων οδήγησης στην μοτοσυκλέτα συνεχίζονται,  με τις νέες τεχνολογίες να τα κάνουν ακόμα πιο ασφαλή… ή και παρεμβατικά, για κάποιους άλλους. Η Kawasaki, σύμφωνα με πατέντες που κατέθεσε, σκέφτεται να πάει τα συστήματα στο επόμενο επίπεδο, κατοχυρώνοντας πατέντες για ένα πολύ πιο πολύπλοκο και εκτεταμένο σύστημα.
 
Πιο συγκεκριμένα, το σύστημα θα χρησιμοποιεί πολλούς αισθητήρες, μεταξύ αυτών και κάμερες αλλά και πομποδέκτες GPS, αισθητήρες λέιζερ και σένσορες φορτίου, στα μαρσπιέ και την σέλα. Τα νέα αισθητήρια εξαρτήματα θα συμπληρώνουν την ήδη υπάρχουσα τεχνολογία, συνεργαζόμενα με έναν νέο εγκέφαλο ο οποίος θα αξιολογεί την κατάσταση διαρκώς και θα προβλέπει τυχόν κινδύνους.
 
Για παράδειγμα, χάρη στις κάμερες και το GPS, το σύστημα θα μπορεί να προβλέψει την επόμενη στροφή και να επέμβει στην μοτοσυκλέτα, αν ο αναβάτης βρίσκεται σε επικείμενο κίνδυνο. Αξιολογώντας τους αισθητήρες στην σέλα και τα μαρσπιέ, το σύστημα θα μπορεί να διαβάσει το επίπεδο ικανότητας του αναβάτη της μοτοσυκλέτας και να προβλέψει ανάλογα, την επόμενη οδηγική του κίνηση. Λαμβάνοντας τόσες πολλές πληροφορίες ταυτόχρονα, το σύστημα θα είναι ιδανικά σε θέση, να προβλέψει επικείμενο συμβάν ή κίνδυνο και να προειδοποιήσει τον αναβάτη ή να επέμβει στην μοτοσυκλέτα ανάλογα.
 
Στόχος του συστήματος, φυσικά, είναι η μείωση όσο το δυνατόν περισσότερο, των συμβάντων με μοτοσυκλέτα, είτε φταίει ο αναβάτης είτε όχι. Θα μπορέσει πιστεύετε να πετύχει τον στόχο του; Επίσης τι πιστεύετε για την απόλυτα παρεμβατική φύση του; Περιμένουμε και περισσότερα…