• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο V-Strom 1000 ABS μας άφησε θετικές εντυπώσεις από αυτή την πρώτη επαφή μαζί του επί ελληνικού εδάφους.

Το νέο ιαπωνικό mega on-off είναι συνολικά μια καλύτερη μοτοσικλέτα από αυτή που αντικαθιστά.

Με σοβαρή και μετρημένη αισθητική το νέο V-Strom τραβά τα βλέμματα χωρίς να προκαλεί.

Η ζελατίνα ρυθμίζεται εύκολα ως προς την κλίση της αλλάζοντας έτσι την ποσότητα του αέρα που φτάνει στο κράνος του αναβάτη.

Τα φρένα είναι δυνατά αλλά γραμμικά στην απόδοσή τους. Το ABS κάνει πολύ καλή δουλειά στους ελληνικούς δρόμους.

Ο μεγάλος V2 ακούγεται σωστά είναι εύστροφος και έχει μεστή απόδοση στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας.

Η σέλα με την πολύ ποιοτική επένδυση είναι πολύ άνετη τόσο για τον αναβάτη όσο και τον συνεπιβάτη και δεν ανοίγει πολύ τα πόδια που φτάνουν κάτω με ασφάλεια.

Το αναλογικό στροφόμετρο, στο οποίο περιλαμβάνονται και οι λυχνίες για προειδοποίηση πάγου και του Traction Control κυριαρχεί έναντι της μεγάλης ψηφιακής οθόνης.

Ποιοτικά σε αίσθηση και λειτουργία τα μπουτόν του V-Strom

Μεγάλη και “σκληροτράχηλη” αλουμινένια σχάρα με άγκιστρα, λευκά κρύσταλλα για τα φλας και LED για το πίσω φωτιστικό σώμα.

Παρουσίαση: Ελλάδα: Suzuki V-Strom 1000

Μετά από απουσία έξι περίπου ετών στα mega on-off/adventure η Suzuki επιστρέφει στην Ευρώπη με το νέο V-Strom 1000 που εμφανίζεται συνολικά ανανεωμένο και καλύτερο από το προηγούμενο σε κάθε τομέα.

 
Η   σειρά V-Strom είναι μια από τις πιο επιτυχημένες εμπορικά της ιαπωνικής εταιρίας. Για το “650” δεν έχουμε και πολλά να πούμε. Η αποδοχή του από το παγκόσμιο και φυσικά το ελληνικό κοινό είναι γνωστή. Το μεσαίο on-off έχει βρει συνολικά σχεδόν 141.000 αγοραστές από το 2003 μέχρι σήμερα, σε όλο τον κόσμο, κάτι που το ανάγει ως το απόλυτο best seller on-off στα μεσαία κυβικά σύμφωνα με τη Suzuki. Επιτυχημένη μπορεί να χαρακτηριστεί και η εμπορική πορεία του “1000” που παρουσιάστηκε, το 2002, ένα χρόνο νωρίτερα από τον μικρότερο αδερφό του με τις πωλήσεις του να φτάνουν τις 46.200 μονάδες παγκοσμίως και με την εισαγωγή του στην Ευρώπη να σταματά επίσημα το 2009, ελέω προδιαγραφών ρύπων Euro 3. Από τότε η Suzuki παρέμεινε αμέτοχη στον ευρωπαϊκό στίβο σε μια κατηγορία που συνέχιζε να ανθεί, παρά την οικονομική ύφεση και περίμενε τη σωστή χρονική στιγμή για την επόμενη κίνηση της. Με την οικονομία να ανακάμπτει, αυτή η στιγμή φαίνεται πως έφτασε και η απόδειξη είναι το νέο V-Strom 1000. Το νέο μοντέλο έχει ελάχιστα κοινά σημεία με το προηγούμενο (επίσημα πλέον η Suzuki το κατατάσσει στα Adventure) και δεν είναι εδώ απλά για να το διαδεχθεί. Θέλει να το ξεπεράσει πραγματοποιώντας μία ακόμη πιο επιτυχημένη πορεία ακολουθώντας, όμως, τον δικό του δρόμο, σε σχέση με τον σύγχρονο ανταγωνισμό. Η Suzuki επέλεξε συνειδητά να μη μπει στο κυνήγι της απόλυτης ιπποδύναμης που έχει ξεσπάσει, ειδικά ανάμεσα στους Ευρωπαίους κατασκευαστές, αλλά ούτε και σε εκείνο που αφορά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και τις “πολυτέλειες” προς τον αναβάτη. Αντίθετα παρουσίασε μια μοτοσικλέτα συνολικά καλύτερη σε σχέση με την προηγούμενη και πιο ασφαλή, δίνοντας παράλληλα έμφαση στο πιο προσιτό κόστος απόκτησης αλλά και στο χαμηλό συνολικό βάρος. Μια μοτοσικλέτα που απευθύνεται σε “έμπειρους αναβάτες” όπως αναφέρουν οι άνθρωποι της Suzuki, τους κατασταλαγμένους δηλαδή ταξιδιώτες που κρίνουν “με βάση την απόδοση στον πραγματικό κόσμο στα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων”. Ακολουθώντας τον δικό του δρόμο λοιπόν, το νέο V-Strom 1000, όπως θα διαπιστώσετε παρακάτω, αξίζει σίγουρα την προσοχή σας.


 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ