Δύο από τα σχέδια που παρουσιάζουν το KYMCO RevoNEX, στην κατά πάσα πιθανότητα μορφή παραγωγής του.

Δύο από τα σχέδια που παρουσιάζουν το KYMCO RevoNEX, στην κατά πάσα πιθανότητα μορφή παραγωγής του.

KYMCO RevoNEX: Η ώρα παραγωγής πλησιάζει

Περισσότερες εικόνες των σχεδίων της τελικής μορφής του KYMCO RevoNEX, είδαν το φως της δημοσιότητας από διεθνή μέσα. Δείτε περισσότερα.

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Η KYMCO RevoNEX είναι μια μοτοσυκλέτα που προκάλεσε και πάλι πολλά βλέμματα πάνω της, αλλά και πάνω στην KYMCO, στην περσινή EICMA. Παίρνοντας την σκυτάλη της ηλεκτροκίνησης από την SuperNEX του 2018, η RevoNEX έχει την μορφή μίας «naked» (όχι και τόσο βέβαια…) μοτοσυκλέτας, αμιγώς ηλεκτροκίνητης και με έμφαση στις επιδόσεις. Ο επικεφαλής της KYMCO, Allen Ko, δήλωσε μάλιστα ότι το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο το 2021. Από ότι φαίνεται, οι δηλώσεις δεν απέχουν πολύ από την πραγματικότητα.
 
Οι Βρετανοί συνάδελφοι μας στο μέσο BikeSocial, εξασφάλισαν μια σειρά εικόνων, που απεικονίζουν τα σχέδια του RevoNEX, σε εκδοχή παραγωγής. Η λεπτομέρεια στα σχέδια είναι κορυφαίου επιπέδου αποκαλύπτοντας πολλά για το μοντέλο που περιμένουμε.
 
Η naked-sport μορφή της μοτοσυκλέτας επιβεβαιώνεται… περίτρανα στις εικόνες που βλέπουμε και τολμούμε να πούμε, πως οι ομοιότητες του μοντέλου με το Yamaha MT-09, δεν είναι λίγες.  Τα συστήματα του μοτέρ, της μπαταρίας και του ελεγκτή βρίσκονται επιμελώς καλυμμένα, αμφισβητώντας τον ορισμό της «γυμνής» μοτοσυκλέτας όπως τον μάθαμε από τα μοντέλα βενζίνης. Εντύπωση προκαλεί η σχεδόν ολοκληρωτικά καλυμμένη αλυσίδα μετάδοσης, με τα κατάλληλα πλαστικά καπάκια, κάτι που ίσως εξυπηρετήσει τόσο για μείωση θορύβου, όσο και για προστασία της αλυσίδας από τα στοιχεία της φύσης.
 
Παράλληλα, η χρήση ενός καλύμματος για το πίσω μέρος της σέλας είναι εμφανής, όπως επίσης εμφανές είναι και το μοχλικό της πίσω ανάρτησης. Οι ζάντες έχουν μια ιδιαίτερα επιθετική σχεδίαση  με μορφή που δίνει την εντύπωση της κίνησης και θυμίζει τις κορυφαίες Marchesini. Μαζί με την μορφή του ψαλιδιού, του πλαισίου αλλά και το μπροστινό σύστημα σαν σύνολο (USD, διπλό δισκόφρενο, δαγκάνες της Brembo πιθανότατα), μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα έτοιμη για έντονες επιδόσεις, αν όλα αυτά τα στοιχεία παραμείνουν στο μοντέλο παραγωγής.
 
H KYMCO δεν έκρυψε, άλλωστε, ότι η RevoNEX δεν θα «ντρέπεται» στο δρόμο: Το 0-100 δηλώνεται στα 3,9 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα, στα 205 χλμ/ώρα. Περιμένουμε περισσότερες πληροφορίες μέχρι την στιγμή, που δούμε την μοτοσυκλέτα στην πραγματικότητα. Και μάλλον, δεν αργεί πολύ…

(Εικόνες: BikeSocial)