Η ηλεκτρική «καρδιά» της KTM Freeride E-XC που μπορεί να αποτελέσει βάση για ανάπτυξη νέων μοντέλων...

KTM: Φέρνει νέα ηλεκτροκίνητα το 2022;

Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζονται πληροφοριοδότες εξ Αμερικής, που αποκαλύπτουν ότι η ΚΤΜ θα επεκτείνει την γκάμα μοντέλων της… ηλεκτρικά. Δείτε περισσότερα.

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Με την ηλεκτροκίνηση να επεκτείνεται όλο και περισσότερο παγκοσμίως, φαίνεται ότι στο «βαγόνι» θέλει να ανέβει και η ΚΤΜ, στα επόμενα χρόνια. Φήμες από την Αμερική πιστεύουν ότι η KTM, μαζί με την Bajaj, θα παρουσιάσουν τουλάχιστον ένα (ακόμα) ηλεκτροκίνητο δίκυκλο μέχρι το 2022.

Και πριν προλάβετε να μας θυμίσετε την ύπαρξη του ηλεκτρικού ΚΤΜ Freeride, να σας πούμε ότι για αυτόν ακριβώς τον λόγο εμείς χρησιμοποιήσαμε την λέξη «ακόμα» παραπάνω. Με πιο απλά λόγια, οι φέροντες τις φήμες αυτές μιλούν για ηλεκτροκίνητα μοντέλα μαζικής παραγωγής, που θα μπουν στην αγορά από το 2022 και μετά.

Ακόμα πιο συγκεκριμένα, δηλώσεις από την KTM και την Bajaj για το θέμα, που έγιναν το καλοκαίρι, μιλούν για «πλατφόρμα, που θα υποστηρίζει αρκετά διαφορετικά προϊόντα, ηλεκτρικά δίκυκλα και ποδήλατα- υπό το σήμα των δύο εταιρειών». Ακόμα, οι εταιρείες αναφέρουν ότι τα μοντέλα θα «βρίσκονται σε επίπεδο επιδόσεων μεταξύ 3 και 10 kW στα 48 Volt». Αυτό σημαίνει αντίστοιχα, ισχύς από 4 έως και 13,6 ίππους.

Ο επικεφαλής της Bajaj, Rakesh Sharma, ερωτηθείς για το αν τα δίκυκλα που περιμένουμε είναι μοτοσυκλέτες ή scooter, είπε: «Δεν είμαστε ακόμα έτοιμοι να σας το αποκαλύψουμε, αλλά είμαστε ανοιχτοί στο πλήρες φάσμα και δουλεύουμε στενά με την KTM για να βρούμε μια λύση ηλεκτροκίνησης και στις κορυφαίες μοτοσυκλέτες».

Τι λοιπόν μπορούμε να καταλάβουμε από τις φήμες αυτές; Το ότι οι δύο εταιρείες δουλεύουν πάνω στην ηλεκτροκίνηση είναι φυσιολογικό και επιτάσσεται από τους καιρούς. Αν οι φήμες ισχύουν, είναι σαφές ότι ΚΤΜ και Bajaj θέτουν σε προτεραιότητα τις «mobility» λύσεις, δηλαδή μικρά ηλεκτρικά δίκυκλα για χρήση στην πόλη και γύρω. Πράγματι, όχι μόνο αυτές οι μοτοσυκλέτες έχουν λογική για τις αγορές της Ασίας, αλλά μπορεί να είναι και η πρώτη εφαρμόσιμη ηλεκτροκίνηση λύση, για τις μεγάλες πόλεις. Για αυτό άλλωστε, και οι δηλώσεις του κ. Sharma δεν φανερώνουν… βιασύνη για δουλειά σε ένα ηλεκτρικό κορυφαίων επιδόσεων.

Εκτός αυτού, η εταιρεία διαθέτει ήδη την μονάδα κίνησης του Freeride e-XC, η οποία αποδίδει 24 ίππους και μπορεί εύκολα τόσο να μειωθεί σε ισχύ, όσο και να αποτελέσει βάση για ανάπτυξη νέων ηλεκτροκινητήρων και μεταδόσεων. Περιμένουμε λοιπόν και περισσότερα…