Στο δρόμο

    Στο δρόμο

    Ακούγοντας τη λέξη supermoto, το μυαλό σου ασυναίσθητα ταξιδεύει πίσω στο 990 SMT και μοιραία αναρωτιέσαι πως θα ήταν σήμερα μια πιο σύγχρονη και τεχνολογικά αναβαθμισμένη μορφή του. Η απάντηση έρχεται μέσα από το ολόφρεσκο 890 SMT με μοτερούκλα και Supermoto στήσιμο για να διασκεδάζεις με την ψυχή σου. Με καλλιεργημένο το αίσθημα της περιπέτειας μπορεί με μικρές παραχωρήσεις (μέτρια ανεμοκάλυψη) να προσφέρει πλούσιες τουριστικές εμπειρίες, όμως διψάει για έντονες συγκινήσεις και αδρεναλίνη. Και είναι πραγματικά εκπληκτικός ο τρόπος που μεταλλάσσεται από την ήρεμη σπορ-τουριστική πλευρά στην supermoto εκδοχή του, προσφέροντας στο χρήστη καταιγισμό συναισθημάτων και πολεμικών ιαχών. Η ακαριαία απόκριση σε κάθε χούφτωμα του γκαζιού μεταφράζεται σε σούζα ή παντιλίκι σε ημερήσια διάταξη και μόνο τα ηλεκτρονικά μπορούν να σε σώσουν από τη γκρίνια του συνεπιβάτη που παλεύει να κρατηθεί πίσω σου. Ο κινητήρας έχει εκπληκτική απόδοση και οι 105 ίπποι μοιάζουν περισσότεροι, εξαιτίας και του χαμηλού συνολικού βάρους και την άψογης γεωμετρίας του SMT. Μέσα στην πόλη απλά δεν μπορείς να το ακολουθήσεις. Περνάει από παντού «αέρα» χάρη στο κοφτερό τιμόνι και το άριστο ζύγισμα του. Η ροπή και το σωστό γρανάζωμα του κιβωτίου γεμίζουν για πλάκα συνεχώς με τριψήφια νούμερα το ηλεκτρονικό κοντέρ του, ενώ η διαδικασία φανάρι-φανάρι  στραβουμουτσιάνιαζει πολλούς κατόχους δυνατότερων συνόλων. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, χρειάζεται μόλις 3,7 δευτερόλεπτα για τα 0-100 και 3,93 για τα 60-120, νούμερα που φανερώνουν τη δυναμική τη μοντέλου, ενώ η τελική ταχύτητα έρχεται κοντά στα 220 χλμ./ώρα. Σε δρόμους με στροφές, κλειστά εσάκια και επαρχιακό φιδίσιο δίκτυο το SMT είναι πραγματική παιδική χαρά σε δύο τροχούς, ένα καθημερινό αγχολυτικό για τον αναβάτη του. Παίρνεις την απόφαση ότι θέλεις να επιτεθείς και αυτό ακολουθεί τις προσταγές σου. Μπορείς να το οδηγήσεις όπως θέλεις, είτε βγάζοντας το πόδι σε στυλ supemoto είτε ξύνοντας γόνατα. Και όλα αυτά χωρίς να ζορίζεσαι, τη στιγμή που το SMT σε προκαλεί να το «στύψεις». Το σημαντικό είναι ότι θα συγχωρήσει λάθη. Δεν είναι σφιχτό σε αίσθηση, απεναντίας μεταφέρει μια βελούδινη αίσθηση στον αναβάτη και αποδεικνύει σε κάθε μέτρο ασφάλτου ότι είναι κατασκευασμένο για γρήγορη οδήγηση. Η ευλυγισία μπαλαρίνας και το φαρδύ τιμόνι με την κλασική όρθια μπροστόβαρη θέση οδήγησης,  σε ωθούν να ξαπλώσεις το SMT σε κάθε στροφή την ώρα που τα Michelin προσφέρουν άπλετη σιγουριά πρόσφυση μόλις ζεσταθούν. Και το κάνουν γρήγορα. Μπορείς ακόμα να απενεργοποιήσεις το ABS στον πίσω τροχό για να κλειδώσεις την ουρά και να πλασαριστείς στην επόμενη στροφή, μειώνοντας το προσδόκιμο ζωής του πίσω ελαστικού και αυξάνοντας τις νότες ευτυχίας σε μια αριστουργηματική ενορχήστρωση καρδιάς και γκαζιού. Οι αναρτήσεις της WP λειτουργούν υποδειγματικά και προσφέρουν σταθερότητα και κρατήματα χωρίς να κοπανάνε και να είναι σκληρές, ενώ με μερικά αλλαγές στις ρυθμίσεις του πλήρως ρυθμιζόμενη πιρουνιού και πίσω αμορτισέρ, το SMT θα σας επιτρέψει να εμβαθύνετε περισσότερο στην έννοια του supermoto ακόμα και μέσα σε κάποια πίστα.  KTM είσαι αφού.. Τα φρένα είναι άκρως αποτελεσματικά και επιβραδύνουν άμεσα το SMT με το 100-0 να ολοκληρώνεται σε 43,6 μέτρα. Η αίσθηση από το αρχικό δάγκωμα είναι αρκετά ικανοποιητική ενώ το ABS επεμβαίνει διακριτικά όταν χρειάζεται.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

     

    Σελίδα 1ΚΤΜ 890 SMT - Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

    KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ