Το νέο ατσάλινο πλαίσιο τύπου trellis βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο νέο Duke, αλλά φυσικά με διαφορετικές βάσεις υποπλαισίου, αλλαγμένη γωνία τιμονιού και 25χιλ. ψηλότερες βάσεις τιμονιού ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στον adventure ρόλο του. Η WP έχει αναλάβει το σετ αναρτήσεων αλλά με διαφορετικό προσανατολισμό σε κάθε έκδοση. Ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ. με ρυθμιζόμενη συμπίεση και επαναφορά στην έκδοση R, χωρίς δυνατότητα ρυθμίσεων στη Χ, καθώς και αμορτισέρ APEX με ξεχωριστό σχεδιασμό εμβόλου και ρυθμιζόμενη προφόρτιση με τη χρήση εργαλείου και στις δύο εκδόσεις. Το R έρχεται και με μεγαλύτερες διαδρομές ελατηρίων στα 230χιλ. έναντι 200χιλ. στο Χ. Στα φρένα οι δύο εκδόσεις μοιράζονται τις ίδιες λύσεις με δίσκο 320χιλ. και δίπίστονη δαγκάνα της Bybre εμπρός και δίσκο 240χιλ. με μονοπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρείας πίσω, καθώς και σωληνάκια υψηλής πιέσεως. Η ενσωμάτωση του συστήματος Off-Road ABS μειώνει την παρέμβαση του ABS στον μπροστινό τροχό και το απενεργοποιεί στον πίσω για καλύτερο έλεγχο εκτός δρόμου. Επιπλέον, η πιο χωμάτινη R εξοπλίζεται με ακτινωτούς τροχούς 21-18 ιντσών και tubeless ελαστικά Mitas Enduro Trail E07+, ενώ η έκδοση Χ φοράει την πιο all round επιλογή των χυτών τροχών 19-17 ιντσών και tubeless ελαστικά ApolloTramplr XR.
Η WP έχει αναλάβει το σετ αναρτήσεων αλλά με διαφορετικό προσανατολισμό σε κάθε έκδοση.