Η μονοκόμματη σέλα ταιριάζει απόλυτα στο Rally ύφος του νέου 390 και ανεξάρτητα από το μικρό πλάτος της, παρέχει ικανοποιητική στήριξη σε οδηγό και συνεπιβάτη.
Ξεκάθαρη η πρόθεση της ΚΤΜ να δημιουργήσει ένα πιο «ανοιχτό εργονομικό τρίγωνο» για καθιστή ή όρθια οδήγηση. Έτσι τα μαρσπιέ –ρυθμιζόμενα σε δύο θέσεις και με προσθαφαιρούμενο λάστιχο- έχουν μετακινηθεί πιο κάτω και πιο μπροστά σε σχέση με το γυμνό Duke για ανετότερες γωνίες των ποδιών, ενώ η τα ψηλότερα καβαλέτα του τιμονιού εξαλείφουν την ελαφρώς σκυφτή θέση που σε έβαζε το προηγούμενο μοντέλο. Ο κορμός διατηρείται όρθιος και υπάρχει επαρκής χώρος για τα γόνατα ακόμα και όταν ο αναβάτης είναι μεγαλόσωμος. Η μονοκόμματη σέλα ταιριάζει απόλυτα στο Rally ύφος του νέου 390 και ανεξάρτητα από το μικρό πλάτος της, παρέχει ικανοποιητική στήριξη σε οδηγό και συνεπιβάτη. Το ύψος της βρίσκεται στα 870χιλ. για το R και «κατεβαίνει» στα 820χιλ. στο Χ. Φαινομενικά το Χ έχει χαμηλότερη σέλα από τον προκάτοχο του (835χιλ.) αλλά λόγω των ψηλότερων αναρτήσεων ο αναβάτης κάθεται πιο ψηλά. Η ζελατίνα έχει μεγαλώσει σε ύψος και φάρδος και παρότι δεν ρυθμίζεται, παρέχει βελτιωμένη κάλυψη από τα στοιχεία της φύσης. Στο πίσω μέρος της και πάνω στο Rally πύργο πληροφοριών έχει τοποθετηθεί μια νέα έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών, η οποία προσφέρει πλήρη συνδεσιμότητα με έξυπνες συσκευές μέσω Bluetooth για πρόσβαση σε κλήσεις, μηνύματα, μουσική και πλοήγηση turn-by-turn, ενώ ακριβώς από κάτω μια θύρα USB-C είναι πάντα σε αναμονή φόρτισης. Σε αντίθεση με το R, η έκδοση Χ εξοπλίζεται με LCD οθόνη η οποία ωστόσο υποστηρίζει κανονικά όλες τις λειτουργίες συνδεσιμότητας. Η πρόσβαση σε πληροφορίες και ρυθμίσεις του μενού γίνεται από τους premium φωτιζόμενους διακόπτες 4 κατευθύνσεων, με τη διεπαφή τους να είναι απλή και εύκολη προς το χρήστη.