Η τελευταία γενιά του μονοκύλινδρου υγρόψυκτου LC4c κινητήρα της KTM έχει πλέον χωρητικότητα 399κ.εκ. μέσω αύξησης της διαδρομής του εμβόλου από τα 60χιλ. στα 64χιλ., ενώ η διάμετρος έχει παραμείνει στα 89χιλ. και η σχέση συμπίεσης στο 12,6:1.
Η τελευταία γενιά του μονοκύλινδρου υγρόψυκτου LC4c κινητήρα της KTM έχει πλέον χωρητικότητα 399κ.εκ. μέσω αύξησης της διαδρομής του εμβόλου από τα 60χιλ. στα 64χιλ., ενώ η διάμετρος έχει παραμείνει στα 89χιλ. και η σχέση συμπίεσης στο 12,6:1. Το σύστημα τροφοδοσίας της Bosch έχει μεγαλύτερο σώμα ψεκασμού από τα 38 στα 46χιλ. και η ισχύς ελέγχεται μέσω Ride by Wire γκαζιού επιτρέποντας, στην περίπτωση του R, 3 διαφορετικές χαρτογραφήσεις Rain, Road και Offroad με προκαθορισμένες ρυθμίσεις για την απόκριση του γκαζιού, το Traction Control και το ABS. Αποκλειστικά στην έκδοση R, η αδρανειακή μονάδα IMU δίνει cornering ιδιότητες στα ηλεκτρονικά βοηθήματα ενώ υπάρχει και δυνατότητα τοποθέτησης Cruise control, που αναβαθμίζει την εμπειρία οδήγησης σε πιο μακρινούς προορισμούς. Ο κινητήρας διαθέτει νέα κυλινδροκεφαλή, νέα μπεκ, ανασχεδιασμένο φιλτροκούτι και ελαφρύτερη εξάτμιση, ενώ το αναδιαμορφωμένο κιβώτιο ταχυτήτων συνεργάζεται με συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης και –προαιρετικά- quickshifter διπλής κατεύθυνσης. Η απόδοση είναι ελαφρώς αυξημένη. 45 ίπποι στις 8.500σαλ. με τη μέγιστη ροπή να σκαρφαλώνει στα 4kg-m στις 7.000σαλ., την ώρα που οι τιμές κατανάλωσης παραμένουν σε λογικά επίπεδα. 4,3λ./100χλμ. σε μεικτή χρήση και ακόμα χαμηλότερα στα 3,85 λίτρα σε συνθήκες ταξιδιού.
Το σύστημα τροφοδοσίας της Bosch έχει μεγαλύτερο σώμα ψεκασμού από τα 38 στα 46χιλ. και η ισχύς ελέγχεται μέσω Ride by Wire γκαζιού επιτρέποντας, στην περίπτωση του R, 3 διαφορετικές χαρτογραφήσεις Rain, Road και Offroad με προκαθορισμένες ρυθμίσεις για την απόκριση του γκαζιού, το Traction Control και το ABS.