Δίδυμη ωρίμανση για το νέο 390 που πλέον είναι όσο πιο adventure γίνεται και όσο πιο adventure το θέλαμε. Με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, βελτιωμένο 400αρη κινητήρα, Dakar-ίσια εμφάνιση και R έκδοση με τροχούς 21-18, το νέο 390 αποτελεί την επιτομή των adventure και στη μεσαία κατηγορία.
Δίδυμη ωρίμανση για το νέο 390 που πλέον είναι όσο πιο adventure γίνεται και όσο πιο adventure το θέλαμε. Με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, βελτιωμένο 400αρη κινητήρα, Dakar-ίσια εμφάνιση και R έκδοση με τροχούς 21-18, το νέο 390 αποτελεί την επιτομή των adventure και στη μεσαία κατηγορία. Κάτω από διαφορετικό πρίσμα χρήσης αλλά κοινό χαρακτηριστικό την ικανότητα τους να κυκλοφορούν παντού και πάντα 24/7, τα R και Χ σου υπενθυμίζουν πόσο διασκεδαστική μπορεί να είναι μια μικρότερη και ελαφρύτερη μοτοσυκλέτα στην άσφαλτο αλλά και στο χώμα. Εκτός της σωστής τιμολογιακής πολιτικής που μάλιστα ανταγωνίζεται στα ίσια τον Κινέζικο ανταγωνισμό, τα νέα 390 adventure αντιπαρατάσσουν την ποιοτική αίγλη της πορτοκαλί εταιρείας αλλά και τις ξεχωριστές οδηγικές ικανότητες τους σε όσους αναζητούν ένα μικρομεσαίο Α2 μοντέλο περιπέτειας χωρίς συμβιβασμούς.