ΚΤΜ 390 Adventure R & X 2025 - Test

Το R έρχεται και με μεγαλύτερες διαδρομές ελατηρίων στα 230χιλ. έναντι 200χιλ. στο Χ.

Το R έρχεται και με μεγαλύτερες διαδρομές ελατηρίων στα 230χιλ. έναντι 200χιλ. στο Χ.

Η WP έχει αναλάβει το σετ αναρτήσεων αλλά με διαφορετικό προσανατολισμό σε κάθε έκδοση.

Η WP έχει αναλάβει το σετ αναρτήσεων αλλά με διαφορετικό προσανατολισμό σε κάθε έκδοση.

Το νέο ατσάλινο πλαίσιο τύπου trellis βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο νέο Duke, αλλά φυσικά με διαφορετικές βάσεις υποπλαισίου, αλλαγμένη γωνία τιμονιού

Το νέο ατσάλινο πλαίσιο τύπου trellis βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο νέο Duke, αλλά φυσικά με διαφορετικές βάσεις υποπλαισίου, αλλαγμένη γωνία τιμονιού και 25χιλ. ψηλότερες βάσεις τιμονιού ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στον adventure ρόλο του.