Οδηγώντας το μας εξέπληξε ευχάριστα, αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή. Το SK3 Plus είναι ένα ήρεμο και αναπάντεχα ικανό ηλεκτρικό δίκυκλο για να εκπληρώσεις τις καθημερινές σου μετακινήσεις. Ειλικρινά, το πρώτο πράγμα που παρατηρήσαμε ανεβαίνοντας στη σέλα του ήταν το πόσο αθόρυβο ήταν – τόσο που στα πρώτα μέτρα που διανύεις, έχεις την αίσθηση πως «πετάς» και πως δεν οδηγείς κάτι με τροχούς που έρχονται σε απευθείας επαφή με άσφαλτο. Με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα δεν θα προβληματιστείς να κινηθείς σε αυτοκινητόδρομους και δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα, ούτε στο δικάβαλο. Συγκεκριμένα, ο συνεπιβάτης είναι άνετος και σε συνδυασμό με τις λαβές θα μπορούσε και να ταξιδέψει, εάν η αυτονομία το επέτρεπε. Στα φανάρια και αφού τερματίσεις το γκάζι, θα βρεθείς τις περισσότερες φορές μπροστά από όλες τις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες και δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις, όπου θα σε κοιτάξουν με απορία περί τίνος πρόκειται το εν λόγω δίτροχο, μιας και αθόρυβα «γλιστράς» και προπορεύεσαι. Με τους 14άρηδεςτροχούς μπρος/πίσω πατάει καλά στην άσφαλτο και εμπνέει και σιγουριά στο στρίψιμο, χωρίς υπερβολές. Το κόψιμο στο τιμόνι του είναι μεγάλο και κάνει τις μανούβρες και τις εναλλαγές κατεύθυνσης ανάμεσα από τα αυτοκίνητα παιχνιδάκι. Αξιοσημείωτο ατού είναι και η λειτουργία όπισθεν η οποία ενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού, το οποίο θα σε βοηθήσει και στο παρκάρισμα αν δεν υπάρχει πολύς χώρος, αλλά και στο να «δραπετεύσεις» από δύσκολες καταστάσεις. Διαθέτει 3προγράμματαοδήγησης: Eco, Plus και Sport, με το πρώτο να περιορίζει την μέγιστηταχύτητα στα 45χλμ/ω, το δεύτερο στα 80χλμ/ω και το τρίτο να μας προσφέρει τη μέγιστη ταχύτητα. Σε στιγμές που η κυκλοφοριακή συμφόρηση είναι μεγάλη και με αρκετή αναμονή σε κόκκινους σηματοδότες, μπορείς να εναλλάξεις μεταξύ των mode Eco & Plus, πράγμα που βοηθάει σε ακόμη καλύτερη αυτονομία και όχι άσκοπη κατανάλωση ενέργειας. Αναφορικά με το Sport mode, αν το χρησιμοποιήσεις στο έπακρο θα δεις αυτονομία περίπου στα 70-75χιλιόμετρα, κυριολεκτικά οδηγώντας το scooter στα κόκκινα. Όταν η μπαταρία αρχίσει να πέφτει στο 20-25%, μπορείς να αλλάξεις στο Eco για να φτάσεις στο προορισμό σου. Οι αναβάτες που θα θελήσουν να μεταπηδήσουν από βενζινοκίνητα θα παρατηρήσουν ότι πρέπει να συμφιλιωθούν με την ιδέα ότι δεν υπάρχει καθόλουφρενάρισμααπότονκινητήρα, κάτι το οποίο για να είμαστε ειλικρινείς συνηθίζει κάποιος στα πρώτα 5 χιλιόμετρα και μπορεί να λέμε και πολύ, ενώ βελτιώνει αισθητά την αυτονομία.
Ζωηρό «ηλεκτρικό» γκάζι για 0-50 χλμ/ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα.