Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι στο εμπρόσθιο μέρος και διπλό αμορτισέρ πίσω χωρίς δυνατότητα ρύθμισης.

Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι στο εμπρόσθιο μέρος και διπλό αμορτισέρ πίσω χωρίς δυνατότητα ρύθμισης.

Το πλαίσιο του Horwin SK3 Plus είναι ατσάλινο σωληνωτό, κλασσική επιλογή για scooter, αρκετά άκαμπτο, ενώ παράλληλα το κέντρο βάρους του διατηρείται χαμηλά. Αποπνέει στιβαρότητα και σταθερότητα, δεν είναι ασαφές στις απότομες αλλαγές πορείας. Οι μπαταρίες του ζυγίζουν περίπου 12-13 κιλά έκαστη και το βάρος του χωρίς μπαταρίες ανέρχεται στα 100 κιλά, ενώ έχει μαζεμένες διαστάσεις με πλάτος 742 χιλιοστά και μεταξόνιο 1.360 χιλιοστά. Στα των αναρτήσεων, φέρει ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι στο εμπρόσθιο μέρος και διπλό αμορτισέρ πίσω χωρίς δυνατότητα ρύθμισης. Το μπροστινό του σύστημα είναι λίγο σκληρό και σε δρόμο με μεγάλες κακοτεχνίες θα γίνει αισθητό. Το σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS) είναι αξιοπρεπές και αποτελείται από δισκόφρενο 220 χιλιοστών στον μπροστά τροχό και 190 χιλιοστών πίσω. Το φρενάρισμα του είναι προοδευτικό, με την απόκριση του μπροστινού φρένου να γίνεται πιο αισθητή σε σχέση με το πίσω που είναι πιο μαλακό. Πλέον, αρκετά ηλεκτρικά scooter έχουν αναβαθμίσει τα συστήματα πέδησης τους και εξοπλίζονται με ABS, συνεπώς ελπίζουμε στο μέλλον να κυκλοφορήσει και μια έκδοση του SK3 Plus με αυτή την προσθήκη.

 

Σελίδα 1Horwin SK3 Plus - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Ηλεκτροκινητήρας - Μπαταρίες
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA
AUTOAGORA