Ο ηλεκτροκινητήρας του SK3 Plus είναι τύπου brushless (χωρίς ψύκτρες), τοποθετημένος στο κέντρο του πλαισίου και συνδυάζεται με σύστημα διαχείρισηςενέργειαςFOC (Field Oriented Control), προσφέροντας ομαλή και αποδοτική λειτουργία. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω ιμάντα, κάτι που εξασφαλίζει αθόρυβη εμπειρία οδήγησης, ενώ η κατασκευή του κινητήρα είναι προϊόν της ίδιας της Horwin. Η μέγιστη απόδοσή του φτάνει τα 8.640 Watt (περίπου 11,6 ίπποι) με ονομαστική ισχύ 5.000 Watt, πράγμα που τον καθιστά κατάλληλο για οδήγηση με δίπλωμα κατηγορίας Α1. Η ροπή του αγγίζει τα 145Nm, επιτρέποντας στο SK3 Plus, βάσει και των μετρήσεων μας να επιταχύνει από τα 0 στα 50χλμ./ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα και από 0 στα 80 σε 13,3 δευτερόλεπτα, επιδόσεις που το φέρνουν κοντά σε πολλά συμβατικά 125άρια scooter. Στο φρενάρισμα, η ακινητοποίηση από τα 80 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 32,4 μέτρα, τιμή ικανοποιητική για την κατηγορία. Το SK3 Plus εξοπλίζεται με δύοαποσπώμενεςμπαταρίεςλιθίου, χωρητικότητας 72V/36Ah η καθεμία, που τοποθετούνται κάτω από τη σέλα και ζυγίζουν περίπου 12-13 κιλά η καθεμιά, με το συνολικό βάρος να φτάνει τα 25κιλά. Η πλήρηςφόρτιση, ξεκινώντας από το 10%, απαιτεί περίπου 4-4,5 ώρες, ενώ η ύπαρξη συστήματος BMS (Battery Management System) εξασφαλίζει προστασία από υπερφόρτιση, υπερθέρμανση και υπερβολικήεκφόρτιση. Οι μπαταρίες μπορούν εύκολα να μεταφερθούν σε εσωτερικό χώρο για φόρτιση, κάτι που διευκολύνει την καθημερινή χρήση, ειδικά αν υπάρχει πρόσβαση σε πρίζες στον χώρο εργασίας ή σπουδών. Ωστόσο, το συνολικό τους βάρος μπορεί να αποτελέσει πρόκληση σε περιπτώσεις όπου δεν υπάρχει εύκολη πρόσβαση σε ασανσέρ.