• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

H custom δημιουργία της Parr Motorcycles με βάση το Honda XR650R

H custom δημιουργία της Parr Motorcycles με βάση το Honda XR650R

H custom δημιουργία της Parr Motorcycles με βάση το Honda XR650R

H custom δημιουργία της Parr Motorcycles με βάση το Honda XR650R

H custom δημιουργία της Parr Motorcycles με βάση το Honda XR650R

H custom δημιουργία της Parr Motorcycles με βάση το Honda XR650R

Honda XR650R Parr Motorcycles: Σιελόρροια!

 

Με μια χρωματική πανδαισία, αξεσουάρ που εντυπωσιάζουν και με βάση ένα από τα πιο «άγρια» μοντέλα της Honda, η flat tracker δημιουργία των Parr Motorcycles πραγματικά ξεχωρίζει. Απολαύστε.

Η Honda XR650R  ήταν μία από τις πιο ενδιαφέρουσες μονοκύλινδρες μοτοσυκλέτες υψηλής ισχύος της εταιρείας ικανοποιώντας πολλές… ορέξεις των απαιτητικών ως προς την απόδοση αναβατών. Το μοντέλο κατάφερε να τραβήξει και το ενδιαφέρον του οίκου Parr Motorcycles, με βάση το οποίο δημιούργησαν μια εντυπωσιακή flat track μετατροπή.
 
Αρχικά, το μοντέλο έπρεπε να απογυμνωθεί από οτιδήποτε περιττό και αυτό σημαίνει πρακτικά… ολοκληρωτικά. Ο Spencer από την Parr Motorcycles είχε την βασική εικόνα της δημιουργίας στο μυαλό του εδώ και δύο χρόνια, όπως χαρακτηριστικά δηλώνει και το πρώτο πράγμα που αλλάχθηκε ήταν το ρεζερβουάρ καυσίμου, τοποθετώντας ένα τεπόζιτο από μια Honda CR125 του 1974. Σειρά είχαν οι αναρτήσεις: Το εμπρός πιρούνι αντικαταστάθηκε με ένα «φτιαγμένο» και χαμηλωμένο Showa από Honda CRF, ενώ το αμορτισέρ παρέμεινε εργοστασιακό αλλά υπέστη rebuild και χαμήλωμα. Παράλληλα, νέο είναι και το υποπλαίσιο, πλήρως custom και αφαιρούμενο.
 
Η εξάτμιση είναι χειροποίητη, από δύο αυλούς στην χαρακτηριστική τοποθέτηση που προστάζει η κατηγορία, ενώ οι ζάντες είναι 19 και 18 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, χρυσές και «ντυμένες» με ελαστικά της Mitas. Τα ψυγεία προέρχονται από την Mylers, ενώ ο Spencer τοποθέτησε φωτιστικά σώματα LED εμπρός και πίσω, νέα ηλεκτρονικά και χειριστήρια, αλλά και διακόπτη με κλειδί για την ανάφλεξη, αφού το XR… δεν είχε! Στην βαφή, ο Spencer επέλεξε… κλασικά και εγγυημένα, την χαρακτηριστική τριχρωμία του μπλε-κόκκινου-λευκού, της αγωνιστικής Honda. Πως σας φαίνεται;