HONDA: Kαρακώστας Κλείσε τώρα Τest Ride σε όλα Best Sellers μοντέλα
HONDA: ADV350...Ελεύθερο πνεύμα, αστικό στυλ! Από 6.890ε!
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
Τύπος | Υγρόψυκτος 4-χρονος 8-βάλβιδος, SOHC παράλληλος 2-κύλινδρος, προδιαγραφών EURO5. |
Κυβισμός | 745cc |
Διάμετρος & Διαδρομή | 77mm x 80mm |
Σχέση συμπίεσης | 10.7 : 1 |
Μέγιστη ισχύς | 58,6 hp (43,1kW) @ 6.750rpm |
Μέγιστη ροπή | 69Nm @ 4,750rpm |
Χωρητικότητα σε λιπαντικό | 4.0L |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ | |
Ψεκασμός | Ηλεκτρονικός PGM-FI |
Χωρητικότητα ντεπόζιτου | 13,2 L |
Κατανάλωση καυσίμου | 3,6L/100km |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | |
Μίζα | Ηλεκτρική |
Χωρητικότητα μπαταρίας | 12V/11AH |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος συμπλέκτη | Δύο υγροί πολύδισκοι υδραυλικοί συμπλέκτες |
Τύπος κιβωτίου | 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη - DCT |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα |
ΠΛΑΙΣΙΟ (ΣΚΕΛΕΤΟΣ) | |
Τύπος | Ατσάλινο, σωληνωτό |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Διαστάσεις (Μ´Π´Υ) | 2215mm x 940mm x 1370mm |
Μεταξόνιο | 1590mm |
Γωνία Κάστερ | 27° |
Ίχνος Τροχού | 104mm |
Ύψος Σέλας | 820mm |
Απόσταση από το έδαφος | 165mm |
Βάρος | 236kg |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |
Τύπος Εμπρός | 41mm USD,153.5mm διαδρομή πιρουνιού (137mm διαδρομή τροχού) |
Τύπος Πίσω | Monoshock αμορτισέρ, Pro-Link ψαλίδι, 150mm διαδρομή τροχού (53mm διαδρομή αμορτισέρ) |
ΤΡΟΧΟΙ | |
Τύπος Εμπρός | Ακτινωτή Ζάντα |
Τύπος Πίσω | Ακτινωτή Ζάντα |
Διάσταση Ζάντας Εμπρός | 17M/C x MT3.50 |
Διάσταση Ζάντας Πίσω | 15M/C x MT4.50 |
Ελαστικό Εμπρός | 120/70-R17M/C |
Ελαστικό Πίσω | 160/60-R15M/C |
ΦΡΕΝΑ | |
Τύπος Συστήματος ABS | 2-κάναλο |
Εμπρός | Δύο δισκόφρενα 296mm με τετραπίστονες δαγκάνες |
Πίσω | Δισκόφρενο 240mm με μονοπίστονη δαγκάνα |
ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ & ΦΩΤΙΣΜΟΣ | |
Όργανα | Έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών |
Σύστημα ασφάλειας | Smart key system |
Προβολέας | LED DRL |
Πίσω φως | LED |
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Ρε Ελληνάρες κάγκουρες, μόνο τα γκάζια πληρώνονται; Η σχεδίαση, η ποιότητα, η άνεση, η πρακτικότητα, το ότι είναι μοναδικό στο είδος του και δεν έχει ανταγωνιστή στα υπόλοιπα mega scooter, δεν πληρώνεται; Αν θέλετε το κάθε ευρώ σας να πιάσει τόπο με τον κάθε ίππο του κινητήρα, δώστε 5 χιλιάρικα και πάρτε ένα μεταχειρισμένο GSXR 1000, βάλτε και μια εξάτμιση ελεύθερη να το παίξετε γρήγοροι χούλιγκαν και μην ασχολήστε με "σκουτεράκια".
Έρωτας, τρέλα. Αλλά ρε HONDA 13500€? Ρε παιδιά εντάξει είπαμε νεο σουλούπι, ηλεκτρονικα full αλλά πολύ ψηλα σε τιμή. Souper bike παίρνεις με τόσα λεφτά και οχι μονο. Anyway φοβερό πολύ όμορφο και φαντάζομαι να το οδηγήσεις τι θα πάθεις αλλα πολύ κόσμος θεωρει οτι είναι πολλά τα λεφτά όταν υπάρχουν φοβερές λυσεις με πολύ χαμηλότερη τιμή. Μόνο σε βίντεο και φωτογραφίες θα το βλέπουν πολλοι απο εμας
Εξαιρετικό από όπου και αν το κοιτάξεις και με ιδιαίτερα καλή τιμή! Συνδυάζει και τους δύο κόσμους και πιστεύω ότι είναι πολύ πιο κοντά στις μοτοσυκλέτες παρά στα σκούτερ!!
13.500 χιλιάρικα για 58 ίππους;