Παρά το δίσκο 220 χιλιοστών πίσω (με τη βοήθεια φυσικά και του μπροστινού των επίσης 220 χιλιοστών) το PCX κράτησε ίδιες τις τιμές της επιβράδυνσης με το προηγούμενο μοντέλο.
Τα δύο μεγάλα νέα της τελευταίας γενιάς του PCX είναι αφενός η τοποθέτηση δισκόφρενου στον πίσω τροχό και αφετέρου η έκδοση DX με την αναβαθμισμένη ανάρτηση πίσω. Παρά το δίσκο 220 χιλιοστών πίσω (με τη βοήθεια φυσικά και του μπροστινού των επίσης 220 χιλιοστών) το PCX κράτησε ίδιες τις τιμές της επιβράδυνσης (χρειάστηκε 31,5 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 80 χλμ/ώρα). Ο λόγος γι' αυτό είναι πως ο πίσω δίσκος δεν συνοδεύεται από ABS. H αίσθηση με το δισκόφρενο έχει κάνει άλματα: ο αναβάτης τώρα μπορεί να το εμπιστευθεί πολύ περισσότερο και να φρενάρει με αυτοπεποίθηση κι έτσι μπορούμε εύκολα να φανταστούμε πως με ABS και στον πίσω τροχό θα μιλούσαμε εύκολα για τα κορυφαία φρένα της κατηγορίας. Την ίδια στιγμή η αναβαθμισμένη πίσω ανάρτηση με τα αμορτισέρ (διαδρομής 95 χιλιοστών) με τα εξωτερικά δοχεία αζώτου συνεργάζεται άψογα με το τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 31 χιλιοστών και διαδρομής 89 χιλιοστών και μεταμορφώνει το μικρό Honda σε ένα μοντέλο που καταπίνει χιλιόμετρα για πλάκα. Το πλαίσιο ενώνει υποδειγματικά αναρτήσεις και τροχούς και φιλτράρει την αστική οδική πραγματικότητα με τρόπο που ο αναβάτης γνωρίζει ανά πάσα στιγμή τι συμβαίνει κάτω από τις ρόδες και ταυτόχρονα εμπιστεύεται ότι το μικρό Honda θα τον πάει εκεί που θέλει ο ίδιος να τον πάει, φυσικά συνεπικουρούμενο από τα συστήματα ασφαλείας ABS και Traction Control (που η Honda ονομάζει HSTC). Έτσι, από τη μια πλευρά «στρώνει» τους δρόμους από κάτω του κι από την άλλη βγαίνει με αξιώσεις ακόμη και σε αυτοκινητόδρομους, όπου παρουσιάζεται σταθερότατο σε ταχύτητες τελικής ανεξαρτήτως καιρού.
Η αναβαθμισμένη πίσω ανάρτηση με τα αμορτισέρ (διαδρομής 95 χιλιοστών) με τα εξωτερικά δοχεία αζώτου συνεργάζεται άψογα με το τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 31 χιλιοστών και διαδρομής 89 χιλιοστών και μεταμορφώνει το μικρό Honda σε ένα μοντέλο που καταπίνει χιλιόμετρα για πλάκα.