Η σέλα έχει 763 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος και είναι η επιτομή της άνεσης με αφρώδες υλικό που έχει βρει τη χρυσή τομή ανάμεσα στη σωστή στήριξη και στην άνεση, ενώ το γλίστρημα πάνω της είναι πιθανότητα ανύπαρκτη.
Η νέα έκδοση του PCX δεν έχει αλλαγές στην εργονομία, μιας που αυτή παραμένει από τις κορυφαίες στην κατηγορία του. Η Honda είναι διάσημη στο να κατασκευάζει μοντέλα που από τα πρώτα μέτρα αισθάνεσαι ότι τα οδηγείς χρόνια. Το τιμόνι είναι χαμηλό και φέρνει τα χέρια σε άνετη θέση, με τους αγκώνες κοντά στο σώμα και τους πήχεις παράλληλα με το έδαφος. Έτσι ο αναβάτης έχει περισσότερες επιλογές να αλλάζει θέσεις κατά τη διάρκεια της οδήγησης και να παραμένει ξεκούραστος, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό όταν πρόκειται για επαγγελματία διανομέα. Η σέλα έχει 763 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος και είναι η επιτομή της άνεσης με αφρώδες υλικό που έχει βρει τη χρυσή τομή ανάμεσα στη σωστή στήριξη και στην άνεση, ενώ το γλίστρημα πάνω της είναι πιθανότητα ανύπαρκτη. Αντίστοιχη άποψη έχει και ο συνεπιβάτης, στον οποίο αναλογεί επαρκέστατο κομμάτι για να καθίσει, αναδιπλούμενα μαρσπιέ και κρυμμένες χειρολαβές κοντά στον κορμό του, ούτως ώστε να βολεύεται ακόμα και αν είναι μικρού μεγέθους σώματος. Τα πόδια του αναβάτη δε, πατάνε στο πάτωμα σε φυσιολογική γωνία, ενώ υπάρχει επαρκής χώρος να μετακινηθούν μπροστά και πίσω για μεγαλύτερα και μικρότερα αναστήματα. Παρόλα αυτά τα μπροστινά, «ταξιδιάρικα» μαρσπιέ δεν έχουν μεγάλη πιθανότητα να χρησιμοποιηθούν μιας που είναι αρκετά κοντά, αλλά παραμένουν ως δυνατότητα. Γενικότερα, μεγαλύτερα και μικρότερα αναστήματα και σωματότυποι θα βρουν πολύ εύκολα τη θέση τους και θα έχουν και επιπλέον επιλογές μετακίνησης του σώματος και ποδιών τους. Η οθόνη της έκδοσης DX είναι τεχνολογίας TFT και διαμέτρου 5 ιντσών με τρία διαφορετικά θέματα, ενώ η αυτόματη λειτουργία ημέρας και η αυτόματη φωτεινότητα την καθιστούν όντως ευδιάκριτη κάθε ώρα της μέρας.