Κινητήρας

Ο κινητήρας έχει ραφιναρισμένη λειτουργία και δεν «χαμπαριάζει» ακόμα και στην τελική του ταχύτητα.

Ο κινητήρας έχει ραφιναρισμένη λειτουργία και δεν «χαμπαριάζει» ακόμα και στην τελική του ταχύτητα.

Με στόχο την περιβαλλοντική συμμόρφωση, το Honda PCX 125 εφοδιάζεται με τον εξελιγμένο υγρόψυκτο κινητήρα eSP+ (enhanced Smart Power Plus) που ξεχωρίζει για την αποδοτικότητά του. Συγκεκριμένα αποδίδει 12,8 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 12 Nm ροπής στις 6.750 σ.α.λ. Τα νούμερα αυτά από μόνα τους δεν είναι στην κορυφή της κατηγορίας, αλλά οι τιμές των επιδόσεων είναι σταθερά στα άνω σκαλοπάτια της κλίμακας. Συγκεκριμένα το PCX χρειάζεται 5,1 δευτερόλεπτα από στάση για τα 50 χλμ/ώρα και 11,8, δευτερόλεπτα για τα 80 χλμ/ώρα, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, ενώ η επιτάχυνση εν κινήσει από τα 40 στα 80 χλμ/ώρα χρειάζεται 8,5 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα που είδαμε στο κοντέρ ήταν 114 χλμ/ώρα, ενώ ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση ο κινητήρας έδειχνε να μη «χαμπαριάζει», παραμένοντας πολύ ήσυχος. Η ραφιναρισμένη λειτουργία του δείχνει την ικανότητα της Honda να κατασκευαζει μηχανικά σύνολα που σέβονται τον αναβάτη, «περνώντας» του με κάθε ευκαιρία το μήνυμα ότι θα μπορούν να τον συντροφεύουν για μια ζωή. Η τεχνολογία Idle Stop που διακόπτει αυτόματα τη λειτουργία του κινητήρα σε στάση και τον επανεκκινεί αθόρυβα όταν στρίψουμε το γκάζι, συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής δεν ακούσαμε ούτε μία φορά τον ανεμιστήρα, σημάδι ότι το σύστημα ψύξης λειτουργεί αποτελεσματικά, διατηρώντας τη θερμοκρασία σε ιδανικά επίπεδα ακόμα και σε συνθήκες αυξημένης κίνησης και υψηλών θερμοκρασιών. Η κατανάλωση καυσίμου μετρήθηκε στο πολύ καλό νούμερο των  λίτρων/100χλμ, ενώ με το ρεζερβουάρ των 8,1 λίτρων προσφέρει αυτονομία που ξεπερνά τα 330 χλμ.

 

Σελίδα 1Honda PCX 125 DX - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά