Οδηγώντας

Τα επίπεδα ελέγχου είναι υψηλότατα και γνωρίζεις ανά πάσα στιγμή τι συμβαίνει κάτω από τις ρόδες, χωρίς την ίδια στιγμή να ενοχλείσαι από λακούβες και κακοτεχνίες.
2 Φωτογραφίες »

Τα επίπεδα ελέγχου είναι υψηλότατα και γνωρίζεις ανά πάσα στιγμή τι συμβαίνει κάτω από τις ρόδες, χωρίς την ίδια στιγμή να ενοχλείσαι από λακούβες και κακοτεχνίες.

Από τα πρώτα κιόλας μέτρα το PCX «κουμπώνει» πάνω σου σαν το αγαπημένο σου τζην παντελόνι. Είναι μικρό και χαμηλό και, με το που καβαλάς, το μυαλό σού λέει ότι θα είναι νευρικό στους χειρισμούς, ασταθές και θα κοπανάει στις λακούβες, αίσθηση που εντείνει η πολύ χαμηλή σέλα και το τιμόνι που φέρνει τα χέρια πολύ κοντά στον κορμό. Η Honda όμως καταρρίπτει τις εντυπώσεις αυτές, με το PCX να εκπλήσσει πολύ (και φυσικά ευχάριστα) αναβάτη και συνεπιβάτη. Τα επίπεδα ελέγχου είναι υψηλότατα και γνωρίζεις ανά πάσα στιγμή τι συμβαίνει κάτω από τις ρόδες, χωρίς την ίδια στιγμή να ενοχλείσαι από λακούβες και κακοτεχνίες. Οι αναρτήσεις φιλτράρουν εξαιρετικά το δρόμο και προσφέρουν υψηλά επίπεδα άνεσης ακόμα και όταν τερματίζουν με δικάβαλο. Έτσι κερδίζει την εμπιστοσύνη σου και μπορείς να το πιέσεις αλλά και να βασιστείς πάνω του, όταν η περίσταση το απαιτήσει, όταν πχ εμφανιστεί ξαφνικά κάποιο εμπόδιο. Τα φρένα έχουν πια βρει τη χρυσή τομή μεταξύ δύναμης και προοδευτικότητας, ώστε να εξυπηρετούν και τους νέους και τους έμπειρους αναβάτες: μπορείς να φρενάρεις χαλαρά, μπορείς να φρενάρεις και πολύ δυνατά και το μικρό Honda θα παραμείνει το ίδιο πιστό στις εντολές σου. Ο κινητήρας είναι είναι ένα διαμάντι μηχανικής: επιταχύνει σβέλτα, στρωτά και προβλέψιμα, χωρίς να «γκρινιάζει» με θόρυβο ή τριγμούς. Ο συμπλέκτης πιάνει από χαμηλά και έτσι μπορείς εύκολα να οδηγήσεις με ταχύτητες γρήγορου βάδην χωρίς να τσουλάς με τα φρένα και ταυτόχρονα να φεύγεις βολίδα από τα φανάρια και τις διασταυρώσεις. Ακόμα και στην τελική του ταχύτητα το PCX παραμένει  πειθήνιο και σταθερό, δίνοντάς σου τη δυνατότητα να το βγάλεις και εθνική και να το πηγαίνεις με το γκάζι στο στοπ χωρίς το παραμικρό άγχος. Ο χαρακτήρας αυτός του κινητήρα σε ωθεί να αφαιρέσεις το στροφόμετρο από την οθόνη, επιλέγοντας το απλούστερο από τα τρία θέματα που διαθέτει. Το μοντέλο της έκδοσης DX διαθέτει συνδεσιμότητα με iOS και Android, ενώ μιλάει και ακούει και στα ελληνικά με την εφαρμογή Honda RoadSync. Αφού συνδεθεί, μεταμορφώνεται σε συνεργάτη του κινητού σου και σου παρουσιάζει κλήσεις, μηνύματα, μουσική και την καλύτερη λειτουργία πλοήγησης στροφή προς στροφή που έχουμε δει μέχρι τώρα σε δίτροχο. Ταυτόχρονα ο έλεγχος με το νέο διακόπτη τεσσάρων κατευθύνσεων είναι παιχνιδάκι, ενώ η φωτεινότητα και το σκοτεινό θέμα αλλάζουν αυτόματα και ταχύτατα. Κάτω από την πολύ άνετη και αντιολισθητική σέλα θα χωρέσει με λίγο ζόρι ένα full face μεγέθους Large με εξωτερικούς αεραγωγούς, αλλά οτιδήποτε μικρότερο και συμβατικότερο αποθηκεύεται άνετα και —σε κάθε περίπτωση— παραμένει και έξτρα χώρος σε πολύ καλό σχήμα για να φιλοξενήσει τσάντα ή σακούλα με ψώνια και πολλά ακόμα μικρά αντικείμενα. Αξίζουν πολλά μπράβο στη Honda που έφτιαξε ένα τόσο σβέλτο, σταθερό, άνετο και χρηστικό scooter, που πρέπει να προσπαθήσουμε για να βρούμε μερικά μειονεκτήματα, όπως την απουσία του ABS στον πίσω τροχό, το ντουλαπάκι της ποδιάς που δεν κλειδώνει, τις επιπλέον πληροφορίες (πχ θερμοκρασία ψυκτικού υγρού) που θα θέλαμε να εμφανίζονται στην οθόνη και το σύστημα Idle Stop που έχει ελαφρώς έντονη οικολογική συνείδηση. Το τελευταίο, αν περιμένεις στο φανάρι και κάνεις μια μικρή γκαζιά για να ανάψει, αλλά τελικά δεν προχωρήσεις, ξανασβήνει τον κινητήρα άμεσα, ενώ αν αρχίσεις να τσουλάς στην κατηφόρα χωρίς γκάζι δεν τον ανάβει. Τα παραπάνω είναι στην πλειοψηφία τους πταίσματα και δεν αποτελούν ούτε κηλίδα στην πολύ καλή εικόνα που αποκομίζουν αναβάτης και συνεπιβάτης, ιδιώτης ή επαγγελματίας, άπειρος ή έμπειρος. Τώρα περισσότερο από ποτέ, το PCX δίνει την αίσθηση ενός πολύ σφιχτοδεμένου συνόλου που ακούει στις εντολές του αναβάτη και υπηρετεί πιστά και αγόγγυστα κάθε επιθυμία του, προφέροντας ταυτόχρονα άνεση και χρηστικότητα.


Τα επίπεδα ελέγχου είναι υψηλότατα και γνωρίζεις ανά πάσα στιγμή τι συμβαίνει κάτω από τις ρόδες, χωρίς την ίδια στιγμή να ενοχλείσαι από λακούβες και κακοτεχνίες.

Τα επίπεδα ελέγχου είναι υψηλότατα και γνωρίζεις ανά πάσα στιγμή τι συμβαίνει κάτω από τις ρόδες, χωρίς την ίδια στιγμή να ενοχλείσαι από λακούβες και κακοτεχνίες.

 

Σελίδα 1Honda PCX 125 DX - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά