Honda PCX 125 DX - Test

Παρά το δίσκο 220 χιλιοστών πίσω (με τη βοήθεια φυσικά και του μπροστινού των επίσης 220 χιλιοστών) το PCX κράτησε ίδιες τις τιμές της επιβράδυνσης με το προηγούμενο μοντέλο.

Παρά το δίσκο 220 χιλιοστών πίσω (με τη βοήθεια φυσικά και του μπροστινού των επίσης 220 χιλιοστών) το PCX κράτησε ίδιες τις τιμές της επιβράδυνσης με το προηγούμενο μοντέλο.

Η αναβαθμισμένη πίσω ανάρτηση με τα αμορτισέρ (διαδρομής 95 χιλιοστών) με τα εξωτερικά δοχεία αζώτου συνεργάζεται άψογα με το τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 31 χιλιοστών και διαδρομής 89 χιλιοστών και

Η αναβαθμισμένη πίσω ανάρτηση με τα αμορτισέρ (διαδρομής 95 χιλιοστών) με τα εξωτερικά δοχεία αζώτου συνεργάζεται άψογα με το τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 31 χιλιοστών και διαδρομής 89 χιλιοστών και μεταμορφώνει το μικρό Honda σε ένα μοντέλο που καταπίνει χιλιόμετρα για πλάκα.