• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Honda NT1100: Με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, βαλίτσες και Bluetooth

Honda NT1100: Με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, βαλίτσες και Bluetooth

Honda NT1100: Με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, βαλίτσες και Bluetooth

Honda NT1100: Με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, βαλίτσες και Bluetooth

Honda NT1100: Με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, βαλίτσες και Bluetooth

  • Honda NT1100: Με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, βαλίτσες και Bluetooth
  • Honda NT1100: Με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, βαλίτσες και Bluetooth
  • Honda NT1100: Με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, βαλίτσες και Bluetooth
  • Honda NT1100: Με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, βαλίτσες και Bluetooth
  • Honda NT1100: Με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, βαλίτσες και Bluetooth

Honda NT1100: Με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, βαλίτσες και Bluetooth

Το τουριστικό μοντέλο της Honda επενδύει στην πολυχρηστικότητα με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις , βαλίτσες και σύστημα πολυμέσων, ενώ ο κινητήρας των 1100 κυβικών και 102 ίππων-σε χειροκίνητη ή DCΤ έκδοση- εξασφαλίζει γρήγορες και άνετες διαδρομές.

Μάθε πως θα ελέγξεις τη μοτοσυκλέτα σου

Το νέο Honda NT1100 2022 αρπάζει την ευκαιρία να ξεχωρίσει μέσα σε έναν χώρο που έχει γεμίσει adventure μοτοσυκλέτες και αυτό δεν το λέμε εμείς, αλλά η ίδια η Honda, στην επικοινωνία τύπου του μοντέλου της. Το νέο NT1100, απευθύνεται σε αναβάτες που θέλουν την άνεση, τις επιδόσεις, την τεχνολογία και την οδηγική συμπεριφορά, χωρίς απαραίτητα τις μεγάλες διαστάσεις και τον «όγκο» μιας adventure μοτοσυκλέτας. Το NT1100 θέλει να είναι ένα «παραδοσιακό» touring μοντέλο, αλλά με όλα τα καλά της σημερινής τεχνολογίας.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »


Το νέο Honda NT1100 2022

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 

«Καθαρή» σχεδίαση, βαλίτσες και Bluetooth στον βασικό εξοπλισμό


Η σχεδίαση του NT1100 2022 μας συστήνει με μια νέα εμφανισιακή ταυτότητα.

Η σχεδίαση του NT1100 2022 μας συστήνει με μια νέα εμφανισιακή ταυτότητα.


Το Honda NT1100 έχει σχεδιαστεί με στόχο την χρήση σε όλες τις συνθήκες, ακόμα και κάθε μέρα, με τις ρέουσες σχεδιαστικές του γραμμές να υποστηρίζουν την αεροδυναμική του απόδοση.  Η «καθαρότητα» του design είναι στο πρώτο πλάνο καθώς το μοντέλο αποφεύγει να χρησιμοποιήσει έκδηλη επιθετικότητα, αναβαθμίζοντας το look και προδιαθέτοντας για τον premium οδηγικό χαρακτήρα του. Το μοντέλο φέρει, στον βασικό εξοπλισμό, εκτροπείς για την προστασία του αναβάτη από τον αέρα, αλλά και ζελατίνα ρυθμιζόμενη σε 5 επίπεδα. Το NT1100 2022 φέρει στον βασικό εξοπλισμό, βαλίτσες 33 και 32 λίτρων αριστερά και δεξιά αντίστοιχα, θερμαινόμενα γκριπ και cruise control. Παράλληλα, εξοπλίζεται με οθόνη TFT με δυνατότητα σύνδεσης με smartphone κινητό τηλέφωνο iPhone ή Android. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης θύρες παροχής ρεύματος, τύπου USB αλλά και 12V. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τύπου LED.
 

Η οθόνη με συνδεσιμότητα με κινητό τηλέφωνο ανήκει στον βασικό εξοπλισμό.

Η οθόνη με συνδεσιμότητα με κινητό τηλέφωνο ανήκει στον βασικό εξοπλισμό.

Αμορτισέρ με υδραυλική ρύθμιση προφόρτισης

Κάτω από το «κοστούμι», το NT1100 χτίζεται πάνω σε ένα ατσάλινο πλαίσιο «ημι-διπλής» ραχοκοκαλιάς με υποπλαίσιο αλουμινίου. Το ανεστραμμένο πιρούνι είναι της Showa, διαμέτρου 43 χιλιοστών προσφέρουν διαδρομή 150 χιλιοστών και ρυθμίζονται στην προφόρτιση. Το πίσω αμορτισέρ είναι επίσης της Showa, με διαδρομή 150 χιλιοστών και υδραυλική ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου. Οι τροχοί είναι διαμέτρου 17 ιντσών, με το βάρος του μοντέλου να ανακοινώνεται στα 238 κιλά (248 με το DCT).

Στάνταρ οι πλαϊνές βαλίτσες 33 και 32 λίτρων, στον προαιρετικό εξοπλισμό top case 50 λίτρων.

Στάνταρ οι πλαϊνές βαλίτσες 33 και 32 λίτρων, στον προαιρετικό εξοπλισμό top case 50 λίτρων.

 

Κινητήρας: 102 άλογα, διαθέσιμος και με κιβώτιο DCT


Τα φωτιστικά σώματα του ΝΤ1100 2022 είναι εξολοκλήρου LED. Θυμίζουν X-ADV τα εμπρός φωτιστικά σώματα.

Τα φωτιστικά σώματα του ΝΤ1100 2022 είναι εξολοκλήρου LED. Θυμίζουν X-ADV τα εμπρός φωτιστικά σώματα.


 
O κινητήρας είναι ο γνωστός δικύλινδρος σε σειρά, των 1.084 κ.εκ. που αποδίδει 102 ίππους και 10,6 kgm ροπής – ουσιαστικά, προέρχεται απευθείας από την Africa Twin 1100. Η Honda δηλώνει ότι η ρύθμιση του κινητήρα είναι διαφορετική στα δύο μοντέλα, τονίζοντας τους τουριστικούς ρόλους του NT1100,ενώ η εξάτμιση έχει αλλαγές στο εσωτερικό της ώστε ο ήχος να είναι ευχάριστος για τον αναβάτη. Τα ηλεκτρονικά συστήματα του μοντέλου περιλαμβάνουν 3+2 riding modes (οι 2 πλήρως ρυθμιζόμενες), Traction Control 3 επιπέδων και Wheelie Control 3 επιπέδων, αλλά και ρυθμιζόμενο φρένο κινητήρα. Στην έκδοση με το κιβώτιο DCT, ο αναβάτης μπορεί φυσικά να επιλέξει μεταξύ αυτόματης και χειροκίνητης λειτουργίας, με 3 επίπεδα «S» ή σπορ αυτόματης λειτουργίας.
 

3 πακέτα εξοπλισμού διαθέσιμα

Το μοντέλο θα γίνει διαθέσιμο με 3 εξοπλιστικά πακέτα: Urban, Touring και Voyage, τα οποία περιλαμβάνουν μέχρι και top-box 50 λίτρων, tank bag 4,5 λίτρων, σέλα «comfort seat» και προβολείς ομίχλης.  
 
Αναμένουμε περισσότερες ανακοινώσεις, για την διαθεσιμότητα του Honda NT1100 2022 στην χώρα μας, αλλά και την τιμή του.

 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »