LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Διαβάστηκε από 3.794 αναγνώστες (03/10/2025)
Το πλαίσιο του το μοιράζεται με το Forza 350 και είναι ατσάλινο σωληνωτό, προσφέρει την απαραίτητη ακαμψία και αντοχή που χρειάζεται ο οδηγός στον δρόμο.
2 Φωτογραφίες »

Το πλαίσιο του το μοιράζεται με το Forza 350 και είναι ατσάλινο σωληνωτό, προσφέρει την απαραίτητη ακαμψία και αντοχή που χρειάζεται ο οδηγός στον δρόμο.

Το πλαίσιο του το μοιράζεται με το Forza 350 και είναι ατσάλινο σωληνωτό, προσφέρει την απαραίτητη ακαμψία και αντοχή που χρειάζεται ο οδηγός στον δρόμο. Επίσης, είναι ανθεκτικό, στιβαρό αλλά και ελαφρύ καθώς το συνολικό υγρό βάρος του, ανέρχεται στα 164 κιλά. Στις αναρτήσεις μπροστά φέρει ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 33 χιλιοστών και πίσω δύο ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση αμορτισέρ, τα οποία συνεργάζονται με ένα μονοκόμματο, αλουμινένιο ψαλίδι. Την πέδηση αναλαμβάνει ένα μονό δισκόφρενο μπροστά, 256 χλστ. το οποίο συνδυάζεται με ένα δισκόφρενο 240 χλστ. πίσω και τα δύο εποπτεύονται από δικάναλο ABS. Οι τροχοί του είναι 15 ιντσών εμπρός και 14 πίσω και φοράει ελαστικά 120/70, 140/70.


Στις αναρτήσεις μπροστά φέρει ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 33 χιλιοστών και πίσω δύο ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση αμορτισέρ, τα οποία συνεργάζονται με ένα μονοκόμματο, αλουμινένιο ψαλίδι.

Στις αναρτήσεις μπροστά φέρει ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 33 χιλιοστών και πίσω δύο ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση αμορτισέρ, τα οποία συνεργάζονται με ένα μονοκόμματο, αλουμινένιο ψαλίδι.

Σελίδα 1Honda Forza 125 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Kινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
ESF
ANORAK