• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μερικά από τα σχέδια που συνοδεύουν την πατέντα της Honda.

Μερικά από τα σχέδια που συνοδεύουν την πατέντα της Honda.

Μερικά από τα σχέδια που συνοδεύουν την πατέντα της Honda.

Honda: Έρχεται η μοτοσυκλέτα που θα διαβάζει την σκέψη

 

Τεχνολογία αναγνώρισης των… προθέσεων του αναβάτη κατά την διάρκεια της οδήγησης, αναπτύσσει η Honda, δείχνοντας ότι μια εντελώς διαφορετική πραγματικότητα μοτοσυκλετών είναι ίσως προ των πυλών… Δείτε περισσότερα.

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

Ποια είναι η πεμπτουσία της μοτοσυκλέτας; Η οδηγική απόλαυση που δεν συγκρίνεται με κανένα άλλο όχημα, θα είναι πιθανότατα η απάντηση που θα πάρετε σε αυτή την ερώτηση, αν την απευθύνετε σε αναβάτες. Η επανάσταση των ηλεκτρονικών συστημάτων άλλαξε πολλά κάνοντας τις μοτοσυκλέτες σαφώς ασφαλέστερες. Όμως, τι θα λέγατε αν μαθαίνατε ότι ετοιμάζεται τεχνολογία που, κυριολεκτικά, θα διαβάζει το μυαλό του αναβάτη επεμβαίνοντας στην οδήγηση; Πόσο «αγνή» εμπειρία παραμένει τότε;
 
Δεν κάνουμε πλάκα: Η Honda φαίνεται να κατοχύρωσε πατέντες, για σύστημα που θα «διαβάζει» τα εγκεφαλικά κύματα του αναβάτη, αποκωδικοποιώντας την πραγματική οδηγική του πρόθεση ανά πάσα στιγμή και προσαρμόζοντας τα ηλεκτρονικά βοηθήματα ανάλογα. Αυτό το επαναστατικό σύστημα θα μπορεί να βοηθήσει τον αναβάτη να κάνει οτιδήποτε σκεφτεί –ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ-, χωρίς να θέσει τον εαυτό του σε κίνδυνο.
 
Η Honda μάλιστα δίνει και κάποια παραδείγματα όπως η σούζα: Αν ο αναβάτης θέλει να κάνει μια, αλλά δεν ξέρει πως, το σύστημα θα αναγνώσει τις εντολές που δίνει ο αναβάτης στην μοτοσυκλέτα υποβοηθώντας τον να την κάνει, αλλά και βάζοντας «όρια» (π.χ. στο γκάζι, στο πίσω φρένο κλπ) προκειμένου η μανούβρα να εκτελεστεί με ασφάλεια! ¶λλος τρόπος χρήσης του συστήματος είναι η ρύθμιση των βοηθημάτων σε πραγματικό χρόνο. Για παράδειγμα, ο αναβάτης που οδηγά σε ένα χωμάτινο μονοπάτι μπορεί να θέλει να απενεργοποιήσει το ABS, κάτι που το σύστημα θα αναγνωρίσει και θα πράξει μόνο του. Ή, σε συνθήκες πίστας, μπορεί ο αναβάτης να θέλει στιγμιαία περισσότερο «γλίστρημα» πίσω τροχού από αυτό που έχει, με το σύστημα να αναλαμβάνει την ανάλογη ρύθμιση στο traction control.
 
Μπορεί όλο αυτό να ακούγεται… επιστημονική φαντασία, όμως οι τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις που υπόσχονται διασύνδεση ανθρώπου-μηχανής, κοιτούν προς εκείνη την κατεύθυνση. Στόχος της τεχνολογίας αυτής, είναι να μπορεί ο αναβάτης να κάνει ακριβώς αυτά που θέλει με την μοτοσυκλέτα του, όντας απείρως ασφαλέστερος και αντλώντας ακόμα περισσότερη απόλαυση. Ωστόσο, πόσο «γνήσια» θα είναι πλέον η οδήγηση μοτοσυκλέτας, αν το σύστημα λειτουργήσει όντως και εφαρμοστεί στα νέα μοντέλα του μέλλοντος; Πείτε μας την γνώμη σας με ένα σχόλιο…