• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ιδού το νέο Honda CB125F 2021

Ιδού το νέο Honda CB125F 2021

Ιδού το νέο Honda CB125F 2021

Ιδού το νέο Honda CB125F 2021

Ιδού το νέο Honda CB125F 2021

Ιδού το νέο Honda CB125F 2021

Ιδού το νέο Honda CB125F 2021

Ιδού το νέο Honda CB125F 2021

Ιδού το νέο Honda CB125F 2021

Ιδού το νέο Honda CB125F 2021

Ιδού το νέο Honda CB125F 2021

Ιδού το νέο Honda CB125F 2021

Honda CB125F 2021 – Επίσημη παρουσίαση

 

Αυτό είναι το νέο Honda CB125F για το 2021, με το μοντέλο να φέρει τεράστιες αλλαγές γυρίζοντας σελίδα στην ιστορία του και να υπόσχεται την αδιανόητη αυτονομία των 700 χιλιομέτρων με ένα γέμισμα! Δείτε τι γνωρίζουμε.

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

HONDA: Νέο SH 150 μάθε περισσότερα

Η Honda παρουσίασε επίσημα, το ανανεωμένο CB125F για το 2021. Και λέγοντας ανανεωμένο, μιλάμε για πολλές και μεγάλες αλλαγές στην μικρή μοτοσυκλέτα της Honda. Ας τις δούμε αναλυτικά.
 
Ο κινητήρας των 125 κυβικών φέρει την τεχνολογία ESP και έχει πολλές αλλαγές στο εσωτερικό του: ο κύλινδρος είναι offset τοποθετημένος, ενώ νέα είναι τα ρουλεμάν στο σύστημα βαλβίδων για μείωση της τριβής. Επιπλέον, υπάρχει μπεκ ψεκασμού λαδιού κάτω από το πιστόνι, το οποίο το ψύχει αλλά και μειώνει ακόμα περισσότερο την τριβή του με τον κύλινδρο.
 
Παράλληλα, η μίζα καταργείται και την θέση της παίρνει το σύστημα εκκινητή-γεννήτριας ACG, που έχουμε γνωρίσει και στα SH και PCX. Με αυτό, η εκκίνηση του κινητήρα εν στάσει και η παραγωγή ηλεκτρισμού εν κινήσει, γίνεται από το ίδιο εξάρτημα, μειώνοντας περαιτέρω το βάρος του κινητήρα. Πράγματι, η Honda δηλώνει ότι το νέο μοτέρ του CB125F είναι 7 κιλά ελαφρύτερο από το απερχόμενο.
 
Ο μονοκύλινδρος κινητήρας αποδίδει 10,9 ίππους και 1,1 kgm ροπής, και τα δύο αυξημένα σε σχέση με τον απερχόμενο κινητήρα που απέδιδε 10,6 ίππους και 1 kgm ροπής. Η Honda παράλληλα ανακοινώνει μια μεγάλη μείωση της (θεωρητικής) κατανάλωσης καυσίμου του νέου CB125F, που πέφτει μόλις στα 1,5 λίτρα ανά 100 χλμ, ανεβάζοντας την θεωρητική αυτονομία (από ρεζερβουάρ 11 λίτρων) στα αδιανόητα 734 χιλιόμετρα!
 
Το πλαίσιο του μοντέλου είναι επίσης ολοκαίνουργιο, κατασκευασμένο από ατσάλι και είναι 1,7 κιλά ελαφρύτερο από αυτό του απερχόμενου μοντέλου. Συνολικά, μαζί με τον ελαφρύτερο κινητήρα και όλες τις επεμβάσεις, το μοντέλο είναι 11 κιλά πιο ελαφρύ από το προηγούμενο, ζυγίζοντας 117 κιλά πλήρες υγρών. Τα δύο αμορτισέρ πίσω ρυθμίζονται σε προφόρτιση, ενώ οι τροχοί του έχουν διάμετρο 18 ιντσών. Το πιρούνι έχει διάμετρο 31 χιλιοστών, ενώ το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκο 240 χιλιοστών εμπρός και ταμπούρο 130 χιλιοστών πίσω, με συνδυασμένη πέδηση CBS.
 
Τέλος, ανανεωμένη είναι και η εμφάνιση του μοντέλου, με επιθετικότερο στυλ και πιο έντονη χρήση του μαύρου για περισσότερο σπορ παρουσιαστικό. Ολοκαίνουργιο είναι το εμπρός φωτιστικό σώμα, που είναι τεχνολογίας LED, ενώ τα πίσω ελατήρια και η μπουζόπιπα έχουν κόκκινο χρώμα και το λογότυπο του φτερού της Honda, έχει 3D μορφή.
 
Η κατασκευή του μοντέλου θα γίνεται στο εργοστάσιο της Honda Atessa στην Ιταλία και θα γίνει διαθέσιμο σε 3 χρώματα: Μαύρο, λευκό και κόκκινο.