Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου διαμάντι του CB 1000 Hornet είναι ολοκαίνουριο και έχει αναπτυχθεί αποκλειστικά για το μοντέλο. Η στρεπτική του ακαμψία έχει αυξηθεί κατά 70% σε σχέση με αυτή του CB 650R, ώστε να μπορεί αντεπεξέλθει στην υψηλότερη ιπποδύναμη του "μονόλιτρου" κινητήρα, ενώ χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο επίτευξης επιθυμητής ακαμψίας. Ο στόχος ανάπτυξης μίας πιο προσιτής μοτοσυκλέτας επιδόσεων, αντικατέστησε το μονόμπρατσο ψαλίδι του CB 1000R με ένα τοξωτό, ασύμμετρο, αλουμινένιο ψαλίδι με 2 μπράτσα το οποίο κρατά το βάρος χαμηλά και συνδέεται με το πλαίσιο μέσω μοχλικού Prolink. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι SFF-BP41χλστ της Showaεμπρός με διαδρομή 118χλστ και ένα monoshockαμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση, που προσφέρει 139χλστ διαδρομής στον πίσω τροχό. Οι 5άκτινοι, διαιρούμενοι χυτοί τροχοί έχουν ένα κομψό και λιτό σχέδιο, ενώ είναι ελαφριοί μειώνοντας τις στροφικές μάζες. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από 2 δίσκους 310χλστ εμπρός με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Nissin και ένα δίσκο 240 πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρείας και υπάρχει φυσικά δικάναλο ABS. Το πλήρες βάρος της μοτοσυκλέτας με το ρεζερβουάρ 17 λίτρων γεμάτο στα 211 κιλά, είναι μία ευχάριστη έκπληξη δεδομένης της τιμής και του προσανατολισμού της.
Το σύστημα πέδησης αποτελείται από 2 δίσκους 310χλστ εμπρός με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Nissin και ένα δίσκο 240 πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρείας και υπάρχει φυσικά δικάναλο ABS.