Η Honda, ακολουθώντας τις σύγχρονες επιταγές, λησμόνησε τις Retro επιρροές που χαρακτήριζαν το CB 1000R και έφερε έναν ολοκαίνουριο και σύγχρονο σχεδιασμό στο Hornet, διατηρώντας στοιχεία που εκπέμπουν διάχυτη την ταυτότητα της εταιρείας από το Minato.
Η Honda, ακολουθώντας τις σύγχρονες επιταγές, λησμόνησε τις Retroεπιρροές που χαρακτήριζαν το CB 1000R και έφερε έναν ολοκαίνουριο και σύγχρονο σχεδιασμό στο Hornet, διατηρώντας στοιχεία που εκπέμπουν διάχυτη την ταυτότητα της εταιρείας από το Minato. Το μούτρο του θα λέγαμε ότι θυμίζει το απειλητικό "πρόσωπο" της σφήκας, με τον διπλό minimal προβολέα και τα συνοφρυωμένα DRL-σχισμές πάνω από αυτόν. Το "φουσκωμένο" ρεζερβουάρ δίνει μία αίσθηση όγκου στο διαφορετικά πολύ μαζεμένο και Compact σύνολο, ενώ κάτω από αυτό ξεπροβάλλει το σωληνωτό πλαίσιο φέροντας με τιμή τον όρο Naked. Οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά˙ προχωρώντας προς τα εμπρός και λίγο χαμηλότερα θα βρεις δύο πλαστικά τμήματα εκατέρωθεν που αγκαλιάζουν το ψυγείο και δίνουν στην μοτοσυκλέτα μία πιο μυώδη εμφάνιση, ενώ μοιάζουν λίγο και σαν αεροδυναμικά βοηθήματα (φτερά) ενισχύοντας τον δυναμισμό του. Η ουρά έχει πολλές ομοιότητες με αυτή των CB 650Rκαι CBR 650R που ανανεώθηκαν εμφανισιακά το προηγούμενο έτος και ταιριάζει απόλυτα στο σύνολο με το σφηνοειδές σχήμα της και την μυτερή απόληξη. Οι χοντροκομμένες εξατμίσεις είναι κάτι που θα πρέπει να συνηθίσουμε λόγω των Euro5+ προδιαγραφών. Το σχήμα αυτής του Hornet όμως καταφέρνει να είναι εύπεπτο με τον χαμηλών τόνων σχεδιασμό του παρά τον όγκο του.
Το μούτρο του θα λέγαμε ότι θυμίζει το απειλητικό "πρόσωπο" της σφήκας, με τον διπλό minimal προβολέα και τα συνοφρυωμένα DRL-σχισμές πάνω από αυτόν.
Μπορείς να έχεις υψηλές απαιτήσεις στον τομέα της ποιότητας όταν πρόκειται για την πιο προσιτή, γυμνή μοτοσυκλέτα της αγοράς με πάνω από 150 άλογα. Η Honda βρήκε τρόπους ώστε να κρατήσει το κόστος χαμηλά, χωρίς να θυσιάσει την υψηλή ποιότητα κατασκευής που την χαρακτηρίζει, οπότε ναι, μπορείς. Η συναρμογή των πλαστικών είναι άριστη όπως επίσης και η λειτουργία των διακοπτών, ενώ από τα υλικά κατασκευής φαίνεται πως είναι μία μοτοσυκλέτα built to last.
Η ουρά έχει πολλές ομοιότητες με αυτή των CB 650R και CBR 650R που ανανεώθηκαν εμφανισιακά το προηγούμενο έτος και ταιριάζει απόλυτα στο σύνολο με το σφηνοειδές σχήμα της και την μυτερή απόληξη.