Honda Astrea Grand vs Yamaha Crypton S

Honda Astrea Grand vs Yamaha Crypton S

Τα Honda Astrea Grand και Yamaha Crypton S είναι δύο παπιά που πάνε παντού, δουλεύουν αγόγγυστα χωρίς παράπονα και δεν θα μασήσουν να τα βάλουν με οτιδήποτε βρεθεί στο δρόμο τους. Ποιο όμως υπερέχει και που;

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Οικονομία αξιοπιστία και χαμηλό κόστος χρήσης είναι τα τρία χαρακτηριστικά που κουβαλάει από πάππου προς πάππου η κατηγορία των παπιών. Μεγάλωσαν γενιές και γενιές και οι περισσότεροι από εμάς γαλουχήθηκαν πάνω στις σέλες τους. Underbone ή ελληνιστί παπιά είναι το φάρμακο κατά της λιτότητας και όχι μόνο. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Τεχνικά χαρακτηριστικά Honda Astrea Grand Yamaha Crypton S
Κυβισμός (κ.εκ) 109 114
Ισχύς (ίπποι) 8,7 9
Ροπή (kg-m) 0,9 0,9
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 2,3 2,5
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) 4 4
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 105 110
0-50 (χλμ./ώρα) 4,05 4,38
0- 80 (χλμ./ώρα) 11,16 12,3
80-0 (μέτρα) 37,2 36,2
Τιμή (ευρώ) 2390 2550

Σχεδίαση: Δυναμική η εικόνα του Astrea, πιο προσγειωμένο το Crypton         
Το Astrea έχει πιο επιθετική σχεδίαση, απόρροια των κραυγαλέων γραφικών που διατρέχουν όλο το σώμα του και της ανασηκωμένης ουράς που φανερώνει κάποια σπορτίφ γονίδια.Η σφηνοειδής μάσκα με τα αιχμηρά φλας, οι 5-άκτινες αλουμινένιες ζάντες και το νίκελ καπάκι της εξάτμισης συμπληρώνουν την αθλητική εικόνα. Από την άλλη το Crypton S δεν είναι τόσο τολμηρό και απαντάει με πιο συγκρατημένη σχεδίαση. Χαρακτηρίζεται από ηπιότερη αισθητική, χωρίς ύπαρξη τυχόν γραφικών και λιγότερο ακραίο τελείωμα στο μέρος της ουράς. Έχει πιο ρέουσες γραμμές στο τμήμα της γραβάτας και στα φλας, οι ζάντες είναι και εδώ 5-άκτινες αλουμινένιες και το μαύρο καπάκι της εξάτμισης, επισφραγίζει  την πιο προσγειωμένη σχεδίαση. 
 
Εργονομία: Πιο άνετο και με πρακτική θήκη το Crypton
Η θέση οδήγησης στο Honda είναι ουδέτερη για την κατηγορία, με τον αναβάτη να κάθεται σχετικά όρθιος και τα χέρια του να πέφτουν φυσικά πάνω στο στενό τιμόνι. Η σέλα είναι πιο στενή και πιο χαμηλή με ύψος 760 χιλιοστά και έχει ελαφρώς σκληρότερη αίσθηση, εξαιτίας του λιγότερου αφρώδους υλικού. Στην περίπτωση του Yamaha, ο αναβάτης τοποθετείται άνετα, με τα χέρια στην ορθή γωνία και σε μέσο ύψος, με την ποδιά να είναι πολύ ευρύχωρη για τα πόδια. Η σέλα είναι άνετη σε θέμα αφρώδους και σχήματος, με ύψος της να βρίσκεται στα 780 χιλιοστά. Το Crypton εκτοξεύει τα επίπεδα πρακτικότητας με την ανοιχτή θήκη μικροαντικειμένων στο εσωτερικό της ποδιάς, αλλά το πλαϊνό σταντ είναι διαθέσιμο μόνο στο Astrea.
 
Κινητήρας: Ισοπαλία σε απόδοση και  κατανάλωση
Στην περίπτωση του Astrea Grand πρόκειται ουσιαστικά για το ίδιο μοτέρ που χρησιμοποιεί και το Wave 110i. Η απόδοσή του ανέρχεται στους 8,6 ίππους και τα 0,9 kgm ροπής στις 7.500 και 5.750 σ.α.λ. αντίστοιχα. Ιδιαίτερα χαμηλή είναι και η κατανάλωση του Astrea, με τα 2,3 λτ / 100 χλμ, να το ανάγουν σε ένα από τα οικονομικότερα παπιά. Η Yamaha χρησιμοποιεί ένα ανασχεδιασμένο μοτέρ, το οποίο ωστόσο παραμένει πιστό στις 2 βαλβίδες ανά κεφαλή και τον οριζόντιο κύλινδρο. Με κυβισμό 114 κ.εκ., αποδίδει 9 ίππους στις 7.000 σ.α.λ και 0,9 kgm ροπής, στις 5.500 σ.α.λ. Στο θέμα της κατανάλωσης, ο κινητήρας ζητάει μόλις 2,5 λτ / 100 χλμ. 
 
 
Στο δρόμο: Πιο σβέλτο το Honda, στην ομαλότητα ποντάρει το Yamaha
Το Astrea Grand σου λύνει πραγματικά τα χέρια, παίρνει από πάνω σου το οποιοδήποτε άγχος έχει να κάνει με το χρόνο και την ανάγκη για γρήγορη μετάβαση από το ένα σημείο στο άλλο και σε κάνει να ξεχνάς τα επιπλέον πρακτικά στοιχεία που μπορεί να έχει ένα scooter αντίστοιχου κυβισμού. Στο μποτιλιάρισμα, το παπί της Honda βρίσκεται στο φυσικό του περιβάλλον και κάνει τους ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα εύκολους και άνετους. Υπερ-ελαφριά αίσθηση, αλλαγή κατεύθυνσης με τη σκέψη και πολύ καλό κράτημα. Το χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας είναι το δυνατό του σημείο και αλλάζοντας τις ταχύτητες εκεί θα κινηθείτε σβέλτα και πολιτισμένα. Από τα 90 χλμ./ώρα και πάνω οι κραδασμοί του μοτέρ θα αρχίσουν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους στα μαρσπιέ, χωρίς όμως ποτέ να φτάνουν σε ιδιαίτερα ενοχλητικό σημείο με την τελική στα 105χλμ.ώρα. Το Crypton S είναι «πούπουλο» στο θέμα ελιγμών και ελέγχου. Εντός πόλης, απλά δεν θα κολλήσετε πουθενά. Το μοντέλο στρίβει με τη σκέψη, προσφέροντας μάλιστα καλή αίσθηση και σταθερότητα, για σίγουρες κινήσεις στο απαιτητικό αστικό περιβάλλον. Πιο έξω από την πόλη, η σταθερότητα παραμένει σε ευθεία και στροφές, αν και κάποια σημάδια νευρικότητας κάνουν την εμφάνισή τους από τα 90 χμ/ώρα και πάνω. Δεν πρόκειται για κάτι επισφαλές, αλλά για κάτι που απλά απαιτεί πιο ομαλούς χειρισμούς από τον αναβάτη και επαφίεται στις μαλακές αναρτήσεις, οι οποίες απορροφούν τα πάντα υποδειγματικά, ενώ δεν δείχνουν κόπωση αν πιεστούν.  Αυτό συμβάλλει σε μια συνολικά πολύ καλή ποιότητα κύλισης και άρα, έναν πιο ξεκούραστο αναβάτη. Η ισχύς του κινητήρα είναι απόλυτα επαρκής μέχρι την τελική των 110 χλμ/ώρα και αποδίδεται γραμμικά, με καλύτερη περιοχή λειτουργίας του κινητήρα να είναι οι μεσαίες στροφές. 
 
Η άποψη μας
Σχεδόν ισάξια τα δύο μοντέλα, που υιοθετούν παρόμοιες λύσεις σε πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα. Ταχύτερο σε επιταχύνσεις το Astrea, μικρότερες αποστάσεις επιβράδυνσης για το Crypton, χάρη και στο CBS. Ο εξοπλισμός και στις δύο περιπτώσεις είναι αυτός που περιμένει κάποιος από ένα παπί της κατηγορίας. Η αναμέτρηση λήγει ισόπαλη, αφού το καθένα πλεονεκτεί σε συγκεκριμένα σημεία χωρίς όμως να αναδεικνύεται σαφής νικητής. Πιο σβέλτο και ευέλικτο το Honda, πιο ομαλή λειτουργία κινητήρα και μεγαλύτεροι αποθηκευτικοί χώροι το Yamaha. Το που δίνει βαρύτητα ο κάθε αγοραστής είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα και αυτό θα επηρεάσει την τελική απόφαση. 


Καλύτερες επιδόσεις το Astra αλλά καλύτερα φρένα το Crypton
Πιο σβέλτο και ευέλτικτο το Astrea
Ομαλότερο και με μεγαλύτερους χώρους το Crypton
Ισοπαλία σε κατανάλωση και αυτονομία
Εσύ ποιο από τα δύο επιλέγεις;