LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Οι διαφορετικές όψεις του νέου κινητήρα που αναπτύσσει η Brixton.

Οι διαφορετικές όψεις του νέου κινητήρα που αναπτύσσει η Brixton.

Οι διαφορετικές όψεις του νέου κινητήρα που αναπτύσσει η Brixton.

Η «αντι-Bonneville» της Brixton ετοιμάζεται

Διαβάστηκε από 3.594 αναγνώστες (28/6/2021)

«Κλώνος» ή «φόρος τιμής» στο βρετανικό φλέγμα; Η Brixton συνεχίζει την ανάπτυξη της μεγαλύτερης ρετρό μοτοσυκλέτας της, με κατάθεση σχεδίων του κινητήρα της. Πως σας φαίνεται;

mototriti Team

Η Brixton έκανε έντονα αισθητή την παρουσία της στον κόσμο της μοτοσυκλέτας, όταν παρουσίασε τις BX 125 πριν από περίπου 5 χρόνια και κέρδισε τις εντυπώσεις χάρη στο στυλ, αλλά και την συμπεριφορά των μοντέλων. Η Brixton έχει από τότε διευρύνει την γκάμα της και δεν είναι πια μυστικό, ότι δουλεύει στο μεγαλύτερο της μοντέλο, το οποίο θα είναι μάλιστα και το πολυτελέστερο της.


Οι διαφορετικές όψεις του νέου κινητήρα που αναπτύσσει η Brixton.

Οι διαφορετικές όψεις του νέου κινητήρα που αναπτύσσει η Brixton.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 
Πιο συγκεκριμένα, από το 2019 είναι γνωστή η πρόθεση της Brixton να παρουσιάσει μια μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού, που θα θυμίζει το χαρακτηριστικό «Βρετανικό» στυλ και θα έχει μάλιστα μεγάλου κυβισμού κινητήρα. Τώρα, σχέδια που απεικονίζουν αυτό τον κινητήρα κυκλοφόρησαν στα διεθνή μέσα.

Οι διαφορετικές όψεις του νέου κινητήρα που αναπτύσσει η Brixton.

Οι διαφορετικές όψεις του νέου κινητήρα που αναπτύσσει η Brixton.

 
Κοιτάζοντας τις φωτογραφίες, είναι σαφές ότι ο κινητήρας θυμίζει πάρα πολύ τον δικύλινδρο της σειράς Bonneville της Triumph, με τους κατακόρυφους κυλίνδρους, την πλευρά της πρωτεύουσας μετάδοσης να είναι η αριστερή και τα πτερύγια της «αερόψυξης». Ακόμα και το καπάκι της πρωτεύουσας μετάδοσης θυμίζει αυτό των Triumph, ενώ ο κινητήρας κάνει χρήση ψεκασμού, χωρίς να τον «καμουφλάρει» πίσω από κατασκευές μορφής καρμπυρατέρ.

Οι διαφορετικές όψεις του νέου κινητήρα που αναπτύσσει η Brixton.

Οι διαφορετικές όψεις του νέου κινητήρα που αναπτύσσει η Brixton.

 
Σύμφωνα με όλες πληροφορίες έγιναν γνωστές (οι οποίες μάλιστα δεν είναι και πολλές), ο κινητήρας ίσως έχει κυβισμό που θα φτάσει και τα 1.200 κυβικά, ενώ θα είναι υγρόψυκτος, παρά την ύπαρξη των χαρακτηριστικών πτερυγίων τα οποία θα εξυπηρετήσουν στυλιστικούς σκοπούς. Πως θα είναι τελικά το μοντέλο; Μόνο ο χρόνος θα δείξει.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

AUTOAGORA