LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Το φετινό ZX-10R απλά δεν έχει αντίπαλο στο WSBK και του χρόνου αναμένεται να είναι σημαντικά βελτιωμένο.

Η αποκάλυψη για το νέο ZX-10R ήρθε από τον Guim Roda, Team Manager της εργοστασιακής Kawasaki στο WSBK.

Η νέα superbike της Kawasaki θα είναι πλήρως εστιασμένη στους αγώνες.

H Kawasaki ετοιμάζει νέο ZX-10R

Προ των πυλών βρίσκεται η νέα superbike της Kawasaki, όπως αποκαλύπτει σε συνέντευξή του ο Team Manager της ομάδας WSBK της Kawasaki. Η νέα μοτοσικλέτα έρχεται να κυριαρχήσει στις πίστες.

 
Σε συνέντευξη που δημοσιεύεται σήμερα στο γερμανικό Speedweek, o Team Manager της Kawasaki στο WSBK, Guim Roda αποκαλύπτει πως το νέο ZX-10R είναι σχεδόν έτοιμο να θέσει μια νέα κυριαρχία στις πίστες του Παγκοσμίου. Πάνε έξι χρόνια από το 2009 που παρουσιάστηκε η βάση του τελευταίου αυτού μοντέλου και έκτοτε απλώς γράφει ιστορία. Τα τελευταία χρόνια είναι η κυρίαρχη μοτοσικλέτα στο WSBK, έχοντας πάρει έναν παγκόσμιο τίτλο και δύο δεύτερες θέσεις με τον Tom Sykes, ενώ φέτος έχει σχεδόν τσεπώσει τον τίτλο με τον Jonathan Rea και άλλη μια δεύτερη θέση με τον Sykes.

Ο κύριος Roda μας εξηγεί πως το νέο superbike της Kawasaki δεν θα είναι μια εντελώς νέα μοτοσικλέτα, μα βελτιωμένο σε όλους τους τομείς: πλαίσιο, ψαλίδι, κινητήρας, ηλεκτρονικά. "Εμείς δεν χτίσαμε από το μηδέν μια νέα μοτοσικλέτα, αλλά σκεφτήκαμε πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την υπάρχουσα," εξηγεί. Το αποτέλεσμα περιγράφεται ως μια μοτοσικλέτα στοχευμένη να κυριαρχήσει για τα επόμενα χρόνια στις πίστες.

"Μέχρι πέρυσι, οι τεχνικοί κανονισμοί επέτρεπαν περισσότερη ελευθερία. Δε χρειαζόταν να δώσουμε τόσο μεγάλη έμφαση στην ανταγωνιστικότητα στον αγώνα για την ανάπτυξη της μοτοσικλέτας παραγωγής. Μια καλή βάση ήταν αρκετή και πάνω σε αυτή κάναμε τις απαραίτητες τροποποιήσεις. Τώρα με τους πιο περιοριστικούς κανόνες η βάση πρέπει να είναι καλύτερη. Θέλουμε να παρέχουμε στους αναβάτες τις αλλαγές αυτές που θα φτιάξουν μια αγωνιστικά καλύτερη μηχανή. Μιλάμε για μια σπορ μοτοσικλέτα παραγωγής με πάνω από 200 ίππους, σχεδόν κανείς δεν μπορεί να αξιοποιήσει το δυναμικό της στο 100%. Όσοι χρησιμοποιούν αυτή τη μοτοσικλέτα στους αγώνες θα είναι πολύ ευχαριστημένοι με τις εξελίξεις, γι 'αυτούς θα σημάνει ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός, θα είναι πολύ πιο ανταγωνιστική," αποκαλύπτει ο Team Manager της Kawasaki.

"Οι τεχνικοί κανόνες φέτος είναι πιο περιοριστικοί από ό, τι στο παρελθόν, η μοτοσικλέτα  που αναπτύσσουμε σήμερα πρέπει να έχει το βλέμμα της προς τους αγώνες. Για εμάς η κατεύθυνση είναι προς την εξάλειψη των υφισταμένων περιορισμών. Η Kawasaki αποφάσισε να αλλάξει στρατηγική και να φέρει ένα προϊόν που είναι προσαρμοσμένο στην αγορά των αγώνων."

Για τον Guim Roda η χρονική συγκυρία είναι με το μέρος τους: "Aprilia, Ducati, Yamaha και BMW έχουν φέρει νέα μοντέλα το 2015, δε μπορούν να ακολουθήσουν και την επόμενη χρονιά. Η Suzuki ανακοίνωσε ένα νέο GSX-R1000, ενώ όσον αφορά στο πότε θα έρθει το νέο Honda Fireblade… αυτό είναι γραμμένο στα αστέρια. Εμείς έχουμε ένα μεγάλο πλεονέκτημα για τη σεζόν 2016."

Σχεδόν όλοι έχουν ήδη δείξει τις νέες τους superbikes, παρόλα αυτά η Kawasaki παρέμεινε και φέτος η μοτοσικλέτα αναφοράς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, όπου πρακτικά δεν έχει αντίπαλο, οπότε κατεβάζει του χρόνου ένα ακόμη καλύτερο και πλήρως αφοσιωμένο στους αγώνες ZX-10R και εδραιώνει μια ακόμη ισχυρότερη κυριαρχία στις πίστες.

Το μόνο ερώτημα ουσιαστικά είναι τι θα κάνει η Yamaha, η οποία αναμένεται να επιστρέψει του χρόνου με Marco Melandri και το φετινό νέο R1. Παράλληλα θα έχει ενδιαφέρον να δούμε και το νέο GSX-R. Κατά τα λοιπά ο ανταγωνισμός της Kawasaki είναι ήδη γνωστός και, αν αυτή βελτιωθεί και άλλο, ποιος την πιάνει.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση

EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση

EICMA 2025 – Yamaha NMAX 155 Tech MAX 2026: Το πρώτο scooter με YECVT, το “έξυπνο” αυτόματο κιβώτιο της Yamaha

EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT

EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη

EICMA-2025 Ducati Diavel V4 RS 2026: Η πιο δυνατή Diavel όλων των εποχών με 179 ίππους!

EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!

EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός

EICMA 2025 – Kove 800X GT 2026: Παρουσιάστηκε νέα τουριστική εκδοχή της adventure σειράς

QJMotor SQ 200: Με εργοστασιακό Top Box 33 λίτρων, 18 ίππους και χαμηλή κατανάλωση

Anorak αδιάβροχο κοστούμι Street® long

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ