Ghatto G1: Το ηλεκτρικό scooter του...Batman!

Με ιδιαίτερα φουτουριστική σχεδίαση και τεχνικά χαρακτηριστικά που εντυπωσιάζουν, το G1 είναι ένα ακόμα ηλεκτροκίνητο scooter που ψάχνει… την αγάπη σας.

Η Ghatto είναι μια ισπανική εταιρεία δικύκλων, με έδρα την Valencia, που μόλις δημιουργήθηκε και θέλει να κάνει αισθητή την παρουσία της, με το G1. Πρόκειται για ένα ηλεκτροκίνητο scooter με επιθετική σχεδίαση και τεχνικά χαρακτηριστικά που μπορούν να προκαλέσουν συζήτηση. Ας δούμε περισσότερα…

Αυτό που προσελκύει άμεσα την προσοχή στο G1 είναι η επιθετική του σχεδίαση, που μας θυμίζει πολύ… ΤΜΑΧ προηγούμενων γενιών, ιδιαίτερα στο εμπρός μέρος και στο σχήμα της σέλας και φέρνει σε όχημα που θα επέλεγε εύκολα ο Batman! Μια δεύτερη ματιά ωστόσο αποκαλύπτει άμεσα ότι πρόκειται για κάτι διαφορετικό, φουτουριστικό, αλλά με προδιαγραφές που ανταποκρίνονται στις ανάγκες ενός καθημερινού χρήστη scooter.

Για παράδειγμα, το G1 έχει χώρο αποθήκευσης κάτω από την σέλα, για δύο κράνη, αλλά και υποδοχή USPB για φόρτιση συσκευών, στοιχεία απαραίτητα σε κάθε σημερινό scooter. Παράλληλα, ανακοινώνεται ότι το G1 θα τίθεται σε λειτουργία με την χρήση κατάλληλης smartphone εφαρμογής, κάτι που αναμένεται να δούμε και σε περισσότερα μοντέλα στο μέλλον.

Σε τεχνικό υπόβαθρο, το G1 φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος μπορεί να αποδώσει 60 (!!) kgm ροπής στον πίσω τροχό! Αν δεν έχει γίνει… κάποιο λάθος εδώ, μιλάμε για ιδιαίτερα μεγάλη ισχύ. Αυτό είναι κάτι που αφήνεται να εννοηθεί, και από την τελική ταχύτητα των 150 χιλιομέτρων την ώρα, αλλά και την επιτάχυνση από στάση στα πρώτα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 3 δευτερόλεπτα, που η Ghatto ανακοινώνει.

Η μπαταρία του G1 έχει χωρητικότητα 14 kWh και μπορεί να προσφέρει, σύμφωνα με τους Ισπανούς, 300 χιλιόμετρα αυτονομίας και χρόνο επαναφόρτισης 2 ωρών. Πολύ… αισιόδοξα μας φαίνονται τα νούμερα αυτά, η αλήθεια είναι και είμαστε πραγματικά περίεργοι να μάθουμε αν το μοντέλο ανταποκρίνεται στα όσα υπόσχεται. 

Κατά τα άλλα, δεν έχει ανακοινωθεί τελική τιμή για το G1, ωστόσο οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να το «κλείσουν» καταβάλλοντας 1.500 ευρώ ως προπληρωμή. Έχει ανοίξει online πλατφόρμα παραγγελιών με τις πρώτες παραδόσεις να ανακοινώνονται για το 2020, ωστόσο ξένοι δημοσιογράφοι επεσήμαναν ότι για κάποιο λόγο, τα μοντέλα «δεν είναι διαθέσιμα». Μα τι στο καλό γίνεται, επιτέλους, με τις startup εταιρείες ηλεκτροκίνησης;