Το Moto Guzzi Galleto δια χειρός Samuele Dell Oro

Το Moto Guzzi Galleto δια χειρός Samuele Dell Oro

Το Moto Guzzi Galleto δια χειρός Samuele Dell Oro

Το Moto Guzzi Galleto δια χειρός Samuele Dell Oro

Το Moto Guzzi Galleto δια χειρός Samuele Dell Oro

Το Moto Guzzi Galleto δια χειρός Samuele Dell Oro

Έτσι θα μπορούσε να είναι το ηλεκτροκίνητο Beverly!

Αναγέννηση ενός ιστορικού scooter από την Ιταλία, χτισμένο πάνω στο Piaggio Beverly και με ριζοσπαστική τεχνολογία που κοιτά το μέλλον. Εσείς θα οδηγούσατε κάτι τέτοιο;

Τα scooters με μεγάλους τροχούς και τα crossover με μοτοσυκλέτα μπορεί να είναι «της μόδας» τα τελευταία 20 χρόνια, όμως τα πρώτα πειράματα για τα οχήματα αυτά ξεκίνησαν πολύ παλιότερα. Ένα από τα πρώτα crossover μοτοσυκλέτας και scooter ήταν το Moto Guzzi Galletto, που είχε τροχούς 17 ιντσών μόλις… 62 χρόνια πριν την εμφάνιση του Honda Integra. Το Galletto, ήταν σχεδιασμένο για να προσφέρει τα καλά των scooters με την σταθερότητα και την καλύτερη συμπεριφορά, που προσέφεραν οι μεγάλοι τροχοί. Ο βιομηχανικός σχεδιαστής Samuele Dell Oro, αποφάσισε να αναστήσει το concept με βάση τα δεδομένα του σήμερα.
 
 Το μοντέλο που βλέπετε μπροστά σας είναι το όραμα του Dell Oro για ένα όχημα της Moto Guzzi που θα συνδυάζει σχεδόν… όλες τις αρετές των σημερινών μοντέλων, σε ένα πακέτο. Το μοντέλο βασίζεται στο πλαίσιο του Piaggio Beverly, με το μπροστινό σύστημα να είναι ουσιαστικά πανομοιότυπο και τον πίσω τροχό, ανάρτηση και φρένο να βασίζεται σε αυτό. Ωστόσο, στο πίσω σύστημα δεν περιλαμβάνεται κινητήρας αλλά… ηλεκτρικό μοτέρ στο στυλ της Vespa Elettrica. Το μοτέρ θα έχει ισχύ περίπου 5,36 ίππων και σε συνδυασμό με την μπαταρία των 4 kWh, θα προσφέρει αυτονομία 200 χιλιομέτρων. Το μοντέλο όμως θα φέρει και έναν εσωτερικά τοποθετημένο, κινητήρα βενζίνης που θα επαναφορτίζει την μπαταρία, κάνοντας το τελικά υβριδικό!
 
Η σχεδίαση είναι, μπορούμε να πούμε, εκπληκτική, με τον Dell Oro να έχει δώσει τεράστια προσοχή στις λεπτομέρειες: Δείτε τον χαρακτηριστικό αετό της Moto Guzzi στα κεντρικά καλύμματα, το «κοκοράκι» στο πίσω φτερό, το μονόμπρατσο της πίσω ανάρτησης και την ενσωμάτωση των utility χαρακτηριστικών του αυθεντικού Galletto. Είναι ένα τολμηρό σχέδιο που δεν θα αρέσει σε όλους, αλλά σε κάθε περίπτωση έχει προσωπικότητα.
 
Πως σας φαίνεται; Θα οδηγούσατε κάτι τέτοιο; Θα μπορούσε να είναι έτσι, ποτέ, οποιαδήποτε ενσάρκωση του Piaggio Beverly στο μέλλον;

(Εικόνες: Samuele Dell Oro, RideApart)
 

  • A.KRETSIS

    Το μηχανάκι είναι υπέροχο και καλή ιδέα ο κινητήρας που γεμίζει την μπαταρία , η μόνη μου αντίρρηση , η στήριξη του εμπρός φωτός , είναι απαίσια , σαν κάποιος απλά να έβαλε 4 σίδερα για να στηρίξει τον προβολέα , λες και είχε ξεμείνει από ιδέες ...

     
  • Αναστάσιος

    Φανταστική σχεδίαση, πρωτότυπη, κλασική... Με την μαγεία του παλιού κ την σκέψη του νέου, συγχαρητήρια... Θα ήθελα να ξέρω την τιμή του; κ διάφορες άλλες πληροφορίες.. Ευχαριστώ

     
  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    για εμενα προσωπικά πάντα, είναι σαν να σχεδιάστηκε από διάφορα κουτιά κονσέρβας δεν μου θυμίζει τίποτα το ΙΤΑΛΙΚΟ