• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Επίσημα σχέδια για πεζοδρόμηση της Βασιλίσσης Όλγας

Επίσημα σχέδια για πεζοδρόμηση της Βασιλίσσης Όλγας

Επίσημα σχέδια για πεζοδρόμηση της Βασιλίσσης Όλγας

Επίσημα σχέδια για πεζοδρόμηση της Βασιλίσσης Όλγας

Επίσημα σχέδια για πεζοδρόμηση της Βασιλίσσης Όλγας

  • Επίσημα σχέδια για πεζοδρόμηση της Βασιλίσσης Όλγας
  • Επίσημα σχέδια για πεζοδρόμηση της Βασιλίσσης Όλγας
  • Επίσημα σχέδια για πεζοδρόμηση της Βασιλίσσης Όλγας
  • Επίσημα σχέδια για πεζοδρόμηση της Βασιλίσσης Όλγας
  • Επίσημα σχέδια για πεζοδρόμηση της Βασιλίσσης Όλγας

Επίσημα σχέδια για πεζοδρόμηση της Βασιλίσσης Όλγας

Μετά την εφαρμογή των αυστηρότερων μέτρων στο δακτύλιο του κέντρου της Αθήνας, σειρά έχουν οι αλλαγές που αφορούν την πεζοδρόμηση μερικών από των πιο κεντρικών οδών της πρωτεύουσας.

Το Κεντρικό Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής, υπό την προεδρία του Γενικού Γραμματέα Χωρικού Σχεδιασμού και Αστικού Περιβάλλοντος Ευθύμιου Μπακογιάννη, αποφάσισε την πεζοδρόμηση κεντρικών οδών με σκοπό την αποσυμφόρηση του κέντρου και μια πιο «πράσινη» Αθήνα.

Πεζοδρόμηση της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας

Η μετατροπή της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας σε πεζόδρομο, αποτελεί το βασικό πλάνο της φιλόδοξης ενέργειας, με σκοπό να ενώσει τον αρχαιολογικό χώρο του Ολυμπιείου με το Ζάππειο και τον Εθνικό Κήπο. Με τον τρόπο αυτό, θα ολοκληρωθεί ένας αρχαιολογικός περίπατος, ο οποίος θα ξεκινάει από τον Κεραμεικό και θα καταλήγει στο Παναθηναϊκό Στάδιο. Η μελέτη που έχει ανακοινωθεί περιλαμβάνει μια έκταση 23.000 τ.μ., συμπεριλαμβανομένου του χώρου γύρω από την πύλη Αδριανού, με σύνορα τη συμβολή της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας με τη Λεωφόρο Βασιλέως Κωνσταντίνου και τη Λεωφόρου Αρδηττού μέχρι τη συμβολή της με τη Λεωφόρο Αμαλίας. Μέσα στα προαναφερθέντα όρια θα απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων, εκτός από αυτά της τροφοδοσίας, έκτακτης ανάγκης, τα μέσα μαζικής μεταφοράς και άλλα ειδικού σκοπού. Η λειτουργία των γραμμών του Τραμ που διέρχονται από την Βασιλίσσης Όλγας δεν θα δεχθεί καμία αλλαγή, ενώ θα ληφθούν μέτρα που θα διασφαλίζουν την οδική ασφάλεια για την προστασία των πεζών.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »



«Πράσινη» η Τοσίτσα

Μετατροπές και στις οδούς Τοσίτσα και Ζωσιμάδων, με την πρώτη να μετατρέπεται σε ήπιας κυκλοφορίας και γι αυτό μειώνεται το πλάτος του οδοστρώματος όπως και το όριο ταχύτητας των διερχομένων οχημάτων. Η οδός μονοδρομείται και περιορίζεται η στάθμευση των ΙΧ οχημάτων, με χώρους προσωρινής στάθμευσης για μη ρυπογόνα μέσα όπως ποδήλατα, ηλεκτρικά scooter κλπ. Τα πεζοδρόμια θα μεγαλώσουν και στις γωνίες κάθε οικοδομικού τετραγώνου θα τοποθετηθούν ράμπες ΑΜΕΑ, που οδηγούν απευθείας σε διαβάσεις. Θα φυτευτούν περισσότερα δέντρα για τον περιορισμό της έντασης του φαινομένου της θερμικής νησίδας και τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα, ενώ σε κάθε οικοδομικό τετράγωνο προβλέπεται η υπόγεια κατασκευή αποστράγγισης όμβριων. Ταυτόχρονα, προβλέπεται η δημιουργία εσοχών για κάδους ανακύκλωσης, ενώ εξετάζεται και η υπογειοποίησή τους. Επιπλέον, περιλαμβάνεται η τοποθέτηση μετεωρολογικού σταθμού, νέων φωτιστικών σωμάτων και καθιστικές επιφάνειες για τους διερχόμενους πολίτες με υλικά ανθεκτικά στο χρόνο και στη βαριά χρήση.

Αναδιαμόρφωση της Ζωσιμάδων

Αντίστοιχα, η οδός Ζωσιμάδων, χαρακτηρισμένος πεζόδρομος υπό υλοποιηση, αναδιαμορφώνεται λόγω κλίσης, σε 3 ζώνες – βαθμίδες, όπου επιχειρείται να εξομαλυνθούν οι έντονες υψομετρικές διαφορές. Στο μέλλον θα δημιουργηθούν πλατύσκαλα, όδευση τυφλών και τοποθέτηση δεντροστοιχιών σε διάφορα σημεία.


Η νέα πλατεία Νερού

Ακόμα, μειώνεται η πραγματοποιούμενη κάλυψη, δόμηση και ο όγκος λόγω κατάργησης του στεγάστρου στην Πλατεία Νερού, των 2 κτιρίων – σημείων πληροφόρησης, και των τριών Παρατηρητηρίων. Διατηρούνται οι απολύτως απαραίτητες κατασκευές για την λειτουργία του μειώνοντας την πραγματοποιούμενη κάλυψη από 1.378,03 μ² σε 389,40 μ², την πραγματοποιούμενη δόμηση από 4.800μ² σε 389,40μ² ενώ ο πραγματοποιούμενος όγκος από σε 7.370,39 μ³ καταλήγει σε 1.751,91μ³. Παραμένουν 2 μόνο κτίρια, το Σημείο Πληροφόρησης – Υποδοχή – (Info Point) το οποίο περιλαμβάνει και ιατρείο πρώτων βοηθειών. Επίσης, τροποποιείται το Βοηθητικό Κτίριο για την καλύτερη κάλυψη των αναγκών των χρήσεων που στεγάζει, όπως και η μορφολογία του Σημείου Πληροφόρησης για λόγους καλύτερης ένταξης στο τοπίο. Η Πλατεία του Νερού, εμβαδού 3.650 μ² θα έχει ένα από τα πιο σύγχρονα σιντριβάνια νερού που θα καταλαμβάνει μεγάλο τμήμα της πλατείας, όταν όμως δεν λειτουργεί, θα αφήνει την πλατεία ελεύθερη για άλλες χρήσεις. Συνολικά σε όλη τη μελέτη, δίνεται προτεραιότητα στη διατήρηση, ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση των υφιστάμενων υλικών.

Πηγή: autoagora.gr

Πιστεύετε θα βοηθήσουν αυτά τα σχέδια στην αποσυμφόρηση του κέντρου ή θα γίνουν χειρότερα τα πράγματα;
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »