Οι σχεδιαστές έπραξαν σωστά, γεμίζοντας το scooter με έντονες γωνίες και προεξοχές, που εκπέμπουν τον απαιτούμενο δυναμισμό. Όλα τα φωτιστικά είναι τύπου LED. Μάλιστα, το S 400 είναι το πρώτο scooter που φέρει πιστοποιημένο σύστημα φώτων ημέρας DRL.
Στον φωτιζόμενο αποθηκευτικό χώρο των 42 λίτρων κάτω από τη σέλα, χωρούν με άνεση ένα full face κράνος και αρκετά μικροαντικείμενα, ενώ τα δύο ντουλαπάκια στο εσωτερικό της ποδιάς, παρέχουν επιπλέον χώρο, αλλά και θύρα USB 12 Volt για την φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών. Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 5 προκαθορισμένες θέσεις, απλώς με το πάτημα ενός κουμπιού στη βάση στήριξης και την ταυτόχρονη χρήση των χεριών. Η τεχνολογικά προηγμένη πλατφόρμα διασύνδεσης με smartphone Noodoe, διαθέτει απίστευτα πολλές δυνατότητες παραμετροποίησης και πλοήγηση με GPS με δωρεάν χάρτες της Tom Tom.
Ο υγρόψυκτος κινητήρας με τη χωρητικότητα των 399 κυβικών εκατοστών, ανήκει στη νέα γενιά G5 με το συνοδευτικό supercharged, που σημαίνει ότι διαθέτει βελτιωμένη εισαγωγή του αέρα στο μοτέρ. Στα επιμέρους χαρακτηριστικά του, ο μονοκύλινδρος διαθέτει διάμετρο εμβόλων 84 με διαδρομή 72, 4βάλβιδη κεφαλή και ψεκασμό EFI. Έχει βελτιωμένη απόκριση και παρόλο που η ιπποδύναμη παρέμεινε στα ίδια επίπεδα των 36 ίππων στις 7.500σ.α.λ., η ροπή έχει αυξηθεί σε όλο το φάσμα, με τη μέγιστη τιμή της να ανέρχεται στα 3,9 kg-m στις 6.000σ.α.λ. Η μετάδοση είναι συνεχώς μεταβαλλόμενη με ιμάντα και ο συμπλέκτης αυτόματος, φυγοκεντρικός.
Η KYMCO επανασχεδίασε το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, με στόχο την αυξημένη ακαμψία και σταθερότητα. Το μεταξόνιο παραμένει αμετάβλητο στα 1570 χιλιοστά, όμως νέες είναι οι βάσεις του κινητήρα, ενώ το εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι, δένει με διπλές γέφυρες και έχει διαδρομή 110 χιλιοστών. Στο πίσω μέρος δύο αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου σε 5 θέσεις και διαδρομή 107 χιλιοστών, έχουν αναλάβει το έργο της απόσβεσης.
Στον τομέα της πέδησης, το νέο S400 συνεχίζει το εξαιρετικό έργο του προκατόχου του. Δύο δισκόφρενα 260 χιλιοστών τύπου μαργαρίτα, με ακτινική δαγκάνα 4 εμβόλων μπροστά και ένας δίσκος 240 χιλιοστών με δαγκάνα μονού εμβόλου πίσω, συνδυάζονται με δικάναλο σύστημα ABS 9.1Μ της Bosch. Οι διαστάσεις του εμπρός τροχού είναι 120/70 με 15άρα ζάντα, ενώ πίσω έχουμε 150/70 με 14άρα ζάντα.
Η τιμή του Kymco Xciting S 400 είναι 5.995 ευρώ.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Husqvarna 701 Supermoto - Test
Aprilia Tuareg Rally 660 - Test
Yamaha Tracer 7 2026: Έρχεται με αυτόματο κιβώτιο Y-AMT
Νέα Ducati Multistrada V4 Rally 2026: Έρχεται με 170 άλογα και βελτιώσεις στην αεροδυναμική
Retro μοτοσυκλέτες Α κατηγορίας με λιγότερα από 10.000 ευρώ
Μεσαία scooter με το μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Καλη ενημερωση..