Ένα εμβληματικό Mini Moto, που ντεμπούταρε πριν από 53 χρόνια, επιστρέφει δριμύτερο!

Ένα εμβληματικό Mini Moto, που ντεμπούταρε πριν από 53 χρόνια, επιστρέφει δριμύτερο!

Honda ST125 Dax
Honda ST125 Dax
  • Ένα εμβληματικό Mini Moto, που ντεμπούταρε πριν από 53 χρόνια, επιστρέφει δριμύτερο!
  • Honda ST125 Dax
  • Honda ST125 Dax

Honda ST125 Dax

Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€. περισσότερα »

Η μορφή του Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

mso-ascii-theme-font:minor-latin;mso-hansi-theme-font:minor-latin;mso-bidi-font-family:"Times New Roman";mso-bidi-theme-font:minor-bidi">Dax είναιάμεσα αναγνωρίσιμη κα το νέο μοντέλο, ξέρει πώς να χτυπήσει τις κατάλληλεςχορδές στους aficionados του. Η «μονοκόκ» μορφή, με το βαμμένο πλαίσιο που εκτείνεταιαπό εμπρός μέχρι πίσω, το στρογγυλό φανάρι εμπρός, το σχήμα της σέλας, ο τρόποςπου «βγαίνει» η εξάτμιση από την δεξιά πλευρά, όλα αποτελούν φόρο τιμής στοπρωταρχικό μοντέλο. Οι μικροί τροχοί και το μπόλικο χρώμιο, είναι επίσηςστοιχεία άρρηκτα συνδεδεμένα με το Dax καιτα 70s και η Honda μαςέχει αποδείξει πολλάκις, ότι μπορεί να κάνει εξαιρετική αναφορά στο ένδοξοπαρελθόν της.

Το νέο Dax χρησιμοποιεί τονγνωστό πλέον, μονοκύλινδρο 125άρη κινητήρα της Honda, ο οποίος κινεί και ταMonkey 125 και Super Cub C125. Για την περίπτωση του Dax, ο κινητήρας ανακοινώνεταιστους 9,25 ίππους, ενώ θα φέρει ημιαυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων χωρίς μανέτασυμπλέκτη (σε αντίθεση με το χειροκίνητο 5 σχέσεων, που φορά το Monkey 125).Το ρεζερβουάρ του νέου Daxανακοινώθηκε στα 3,8 λίτρα, όμως οι πληροφορίες κάνουν λόγο για μια εξαιρετικάμικρή κατανάλωση 1,3λίτρων στα 100 χιλιόμετρα, που φτάνει την θεωρητική αυτονομία στα 290χιλιόμετρα. Το ρεζερβουάρ είναι ενσωματωμένο στο πάνω τμήμα του πρεσαριστού,ατσάλινου πλαισίου, κάνοντας του ουσιαστικά μια μονοκόκ κατασκευή.
 
Να και μια έκπληξη: Το νέο Dax έχει καιθέση συνεπιβάτη, παρά το πολύ μικρό του μέγεθος! Προσέξτε την ύπαρξη πίσωμαρσπιέ, αλλά και χειρολαβής στήριξης για το δεύτερο άτομο. Ως προς ταεργονομικά χαρακτηριστικά της θέσης οδήγησης, η σέλα απέχει 775 χιλιοστάαπό το έδαφος, ενώ γίνεται χρήση τιμονιού με ψηλές χειρολαβές, που θυμίζει στηνμορφή τα διπλά, αναδιπλούμενα στελέχη του τιμονιού στο αυθεντικό μοντέλο.
 
Το νέο Dax φέρει τροχούς 12 ιντσών, ενώ στιςαναρτήσεις συναντάμε ανεστραμμένο πιρούνι εμπρόςκαι δύο αμορτισέρ πίσω. Τοφρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 220 και 190 χιλιοστών, εμπρός και πίσωαντίστοιχα, ενώ το μοντέλο έχει το σύστημα ABS μετην υποβοήθηση μέσω IMU, πουεξοπλίζει και το Monkey 125. Κατά τα άλλα, το μοντέλο φέρει πλήρως ψηφιακάόργανα, ενώ μπορεί να αποκτηθεί και με θερμαινόμενα γκριπ.