Το διαχρονικό και μοναδικό στυλ της εμβληματικής σειράς SH «ανεβαίνει» σε νέα επίπεδα με ισχυρότερο κινητήρα, μοντέρνο σχεδιασμό, μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο και πλήρη φωτισμό LED.

Το διαχρονικό και μοναδικό στυλ της εμβληματικής σειράς SH «ανεβαίνει» σε νέα επίπεδα με ισχυρότερο κινητήρα, μοντέρνο σχεδιασμό, μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο και πλήρη φωτισμό LED.

Honda SH 350
Honda SH 350
Honda SH 350
Honda SH 350
Honda SH 350
Honda SH 350
Honda SH 350
Honda SH 350
Honda SH 350
Honda SH 350
  • Το διαχρονικό και μοναδικό στυλ της εμβληματικής σειράς SH «ανεβαίνει» σε νέα επίπεδα με ισχυρότερο κινητήρα, μοντέρνο σχεδιασμό, μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο και πλήρη φωτισμό LED.
  • Honda SH 350
  • Honda SH 350
  • Honda SH 350
  • Honda SH 350
  • Honda SH 350
  • Honda SH 350
  • Honda SH 350
  • Honda SH 350
  • Honda SH 350
  • Honda SH 350

Honda SH 350

Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€. περισσότερα »

Tο νέο SH350i αποκτά μεγαλύτερο κυβισμό, και κατά συνέπεια αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή αλλά και πιο εκλεπτυσμένο στυλ, εδραιώνοντας τη θέση του ως το τέλειο σκούτερ για κάθε χρήση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
 Ο νέος κινητήρας eSP+ του SH350i συνδυάζει άριστα περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά με υψηλή ιπποδύναμη χάρη στην εφαρμογή τεχνολογιών μείωσης τριβών. Με αυξημένο κυβισμό κατά 50κ.εκ. (στα 330cc από 279cc, χωρίς πρόσθετο συνολικό βάρος) ο υδρόψυκτος κινητήρας ψεκασμού με μονό Εκκεντροφόρο Επικεφαλής (1ΕΕΚ/SOHC) και 4 βαλβίδες, αποδίδει αυξημένη ισχύ 21.5kW (29,2PS) (από 18,5kW του προηγούμενου μοντέλου) στις 7.500σαλ., με μέγιστη ροπή αυξημένη στα 32Nm στις 5.250rpm. Το συγκριτικό γράφημα δυναμομέτρησης δίνει μία συνολική εικόνα, όπου φαίνεται η αξιοσημείωτη αύξηση της ισχύος και της ροπής από τις 3.500σαλ. και πάνω. Από στάση, το SH350i επιταχύνει στα 200m, σύμφωνα με την Honda, κατά 0,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα, δηλαδή σε 10,2 δευτ. Ένας αυτόματος φυγοκεντρικός συμπλέκτης ελέγχει ένα κιβώτιο V-Matic (με κλιμάκωση κατάλληλη για δυνατές επιταχύνσεις στις χαμηλές ταχύτητες) και τον ιμάντα τελικής μετάδοσης. Για το Μ.Υ. 2021, το κάλυμμα του κινητήρα έχει επανασχεδιαστεί σε αρμονία με το νέο σώμα του σκούτερ.

Ο κινητήρας του SH350i διαθέτει Honda Selectable Torque Control (HSTC). Το σύστημα ανιχνεύει την οποιαδήποτε διαφορά ταχύτητας μεταξύ εμπρός και πίσω τροχού, υπολογίζει το βαθμό ολίσθησης και ελέγχει τη ροπή του κινητήρα μέσω του ψεκασμού καυσίμου για ανάκτηση της πρόσφυσης  στον πίσω τροχό. Το HSTC ενεργοποιείται και απενεργοποιείται από ένα διακόπτη στο αριστερό γκριπ. Μία ένδειξη «Τ» στην ψηφιακή οθόνη αναβοσβήνει όταν το σύστημα λειτουργεί ελέγχοντας την πρόσφυση. Ο κινητήρας πληροί επίσης τις προδιαγραφές EURO5. Σύμφωνα με αυτές, οι επιτρεπόμενες εκπομπές μονοξειδίου του άνθρακα έχουν μειωθεί σημαντικά, ενώ η μείωση των συνολικών επιτρεπόμενων εκπομπών υδρογονανθράκων έχει ξεπεράσει το 40%. Η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή 30km/l (WMTC mode), ενώ με χωρητικότητα ρεζερβουάρ 9,1L η αυτονομία υπερβαίνει τα 270km.
 
Το SH350i είναι ένα σκούτερ που κάνει αισθητή την παρουσία του στο δρόμο, επισημαίνοντας την premium SH καταγωγή του με μία ολοκαίνουργια σχεδίαση που αντιγράφει την εμφάνιση του μικρότερου μοντέλου και best-seller της οικογένειας SH150i. Οι λέξεις κλειδιά στο στυλ είναι «μυώδες» και «επιφανειακή ένταση». Η νέα του πρόσοψη το κάνει να ξεχωρίζει: ο προβολέας LED διαθέτει τώρα διαχωρισμό της μεσαίας σκάλας σε δύο δέσμες, ενώ τα φώτα πορείας τοποθετούνται ψηλά, πάνω στο κέλυφος του τιμονιού, δημιουργώντας μια μοντέρνα, χαρακτηριστική εμφάνιση. Το επανασχεδιασμένο πίσω φανάρι LED και τα φλας τοποθετούνται ανάμεσα στις χειρολαβές συνεπιβάτη που τώρα κατασκευάζονται από αλουμίνιο.

Υπάρχει χώρος για ένα full-face κράνος κάτω από τη σέλα, ενώ το ύψος της παραμένει πρακτικά χαμηλό στα 805mm (μόλις 5mm παραπάνω από του SH125/150). Υπάρχει επίσης μία νέα θύρα USB Type-C για εύκολη φόρτιση μιας κινητής συσκευής. Το στάνταρ επίπεδο πάτωμα του SH (πλάτος 435mm) διευκολύνει τη μεταφορά φορτίων και βοηθά τον αναβάτη να ανεβαίνει και να κατεβαίνει. Ένα αναδιπλούμενο άγκιστρο μεταφοράς στο εμπρός πάνελ αυξάνει την πρακτικότητα. Ο νέος πίνακας οργάνων LCD περιλαμβάνει όλες τις προειδοποιητικές λυχνίες – συμπεριλαμβανομένων των λειτουργιών HSTC και ABS – διατεταγμένων γύρω από μία κεντρική ψηφιακή οθόνη «ταχύμετρο/ χιλιομετρητής». Όλες οι λειτουργίες του πίνακα ελέγχονται μέσω μπουτόν Α/Β στο αριστερό γκριπ.

Τα εμπρός και πίσω φλας του SH350i έχουν νέα λειτουργία αυτόματης ακύρωσης Emergency Stop Signal. Μόλις ο εγκέφαλος του ABS ανιχνεύσει ξαφνικό φρενάρισμα, τα αλάρμ θα αναβοσβήνουν με μεγάλη ταχύτητα για να προειδοποιήσουν τους άλλους οδηγούς. Το Smart Key είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για τον πολυάσχολο αναβάτη που είναι συνέχεια σε κίνηση. Πέραν του ότι ελέγχει τον κεντρικό διακόπτη και την κλειδαριά στο ντουλαπάκι, είναι συμβατό και με την προαιρετική, αφαιρούμενη βαλίτσα top box των 35 λίτρων. Με το Smart Key στην τσέπη του αναβάτη, το top box κλειδώνει αυτόματα όταν απομακρυνθεί ο αναβάτης, ενώ μπορεί να το κλειδώσει και ο ίδιος από το κλειδί.

Το δοκιμασμένο πλαίσιο του SH350i είναι σχεδιασμένο με κριτήριο την ασφάλεια και την ευελιξία σε όλες τις συνθήκες. Στο νέο μοντέλο αναβαθμίστηκαν οι διάμετροι των σωλήνων, το πάχος των τοιχωμάτων και τα υλικά των εξαρτημάτων του πλαισίου, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και την άνεση στις υψηλές ταχύτητες, αλλά και εξοικονομώντας βάρος 1kg. Ομαλή απόσβεση ανωμαλιών παρέχει το τηλεσκοπικό πιρούνι 35mm, τα δύο πίσω αμορτισέρ, το ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο και ένα σύστημα συνδέσμων Oleo τοποθετημένο κάτω από τον κινητήρα για καλύτερη αίσθηση και απόσβεση κραδασμών. Το βάρος χωρίς υγρά είναι 174kg. Τα  εμπρός ελαστικά είναι 110/70-16 και τα πίσω 130/70-16 και το δικάναλο ABS επενεργεί σε μονούς  δίσκους 256mm μπροστά και πίσω.

Honda SH350i: 5.750 ευρώ
Honda SH350i
Smart Top Box: 6.150 ευρώ
Honda SH350i Sporty: 5.870 ευρώ
Honda SH350i SportySmart
 Top Box: 6.270 ευρώ