H supersport μοτοσυκλέτα της BMW ανανεώθηκε εκ βάθρων μετά από 12 χρόνια επιτυχημένης πορείας, όντας πιο ελαφριά και ισχυρή από ποτέ και κουβαλώντας την τελευταία τεχνολογία.

H supersport μοτοσυκλέτα της BMW ανανεώθηκε εκ βάθρων μετά από 12 χρόνια επιτυχημένης πορείας, όντας πιο ελαφριά και ισχυρή από ποτέ και κουβαλώντας την τελευταία τεχνολογία.

BMW S 1000 RR
BMW S 1000 RR
  • H supersport μοτοσυκλέτα της BMW ανανεώθηκε εκ βάθρων μετά από 12 χρόνια επιτυχημένης πορείας, όντας πιο ελαφριά και ισχυρή από ποτέ και κουβαλώντας την τελευταία τεχνολογία.
  • BMW S 1000 RR
  • BMW S 1000 RR

BMW S 1000 RR

Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€. περισσότερα »

Πριν 12 χρόνια, η BMW παρουσίασε το πρώτο S1000RR κλονίζοντας την κατηγορία των superbikes και τώρα το 2022, βρίσκεται αισίως στην 3η γενιά του μοντέλου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Η μεγαλύτερη αλλαγή είναι φυσικά ο κινητήρας, ο οποίος αποδίδει πλέον 207 ίππους και 11,4 kgm ροπής.  Ο νέος κινητήρας είναι 4 κιλά ελαφρύτερος από τον απερχόμενο και φέρει το σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βύθισης των βαλβίδων Shift Cam, που λειτουργεί στις βαλβίδες εισαγωγής. Η γεωμετρία των αυλών εισαγωγής και εξαγωγής έχει επίσης αλλάξει στον νέο κινητήρα, ενώ νέα είναι όλα τα εξαρτήματα της εισαγωγής αλλά κι το σύστημα της εξάτμισης, που είναι 1,3 κιλά ελαφρύτερο από αυτό του προηγούμενου μοντέλου.
 
Ριζικά νέα είναι επίσης το πλαίσιο και η ανάρτηση της μοτοσυκλέτας. Ο κινητήρας έχει επιφορτιστεί με την δυνατότητα μεταφοράς μεγαλύτερων δυνάμεων ως φέρον στοιχείο, ενώ το νέο πλαίσιο εξασφαλίζει φρεσκαρισμένη γεωμετρία, που μειώνει τις αποστάσεις που οι δυνάμεις διανύουν πάνω στα στοιχεία της S 1000 RR. Η κατανομή του βάρους έχει μελετηθεί εκ νέου, ενώ η πίσω full floater ανάρτηση έχει τελείως διαφορετική αρχιτεκτονική για βελτίωση της αίσθησης λειτουργίας της. Στον προαιρετικό εξοπλισμό θα υπάρχει και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση DDC-Dynamic Damping Control, ενώ για τις συμβατικές αναρτήσεις θα γίνουν διαθέσιμα κιτ βελτίωσης για χρήση σε πίστα.

Το νέο πλαίσιο και η χρήση ενός νέου ρεζερβουάρ έχουν αυξήσει, σύμφωνα με την εταιρεία, την επιφάνεια επαφής του αναβάτη με την μοτοσυκλέτα για ακόμα καλύτερο έλεγχο, ενώ το νέο S1000RR ζυγίζει 11 κιλά λιγότερο από τον προκάτοχό του, στα 197 κιλά.

Η μοτοσυκλέτα διαθέτει 4 riding modes: Rain, Road, Dynamic και Race, ενώ με το προαιρετικό πακέτο Pro Modes, ο αναβάτης αποκτά 3 νέες, πλήρως παραμετροποιήσιμες modes. Σε αυτές, μπορούν να ρυθμιστούν η παρεμβατικότητα του traction control, του ABS, η καμπύλη απόκρισης του γκαζιού, η αναγνώριση σούζας και το φρένο του κινητήρα. Προαιρετικά, υπάρχουν διαθέσιμα launch control και σύστημα περιοριστή ταχύτητας στα Pits. Στον βασικό εξοπλισμό, θα υπάρχει επίσης Quickshifter. Καρδιά των συστημάτων αποτελεί ένας αισθητήρας IMU 6 αξόνων.

Οι απεικονίσεις των ενδείξεων θα γίνονται σε μια νέα οθόνη TFT 6,5 ιντσών, η οποία μπορεί να ρυθμίζεται ως προς την φιλοσοφία απεικόνισης, ανάλογα με τις επιθυμίες του αναβάτη. Τέλος, πολλά έξτρα αξεσουάρ «M Package» υπάρχουν διαθέσιμα για την μοτοσυκλέτα, όπως σπαστές μανέτες για φρένο και συμπλέκτη καθώς και προστατευτικά για αυτές αλλά και μαρσπιέ και προστατευτικά κινητήρα. Ο αγοραστής μπορεί ακόμα να επιλέξει σπορ τελικό εξάτμισης με λαιμούς τιτανίου, ενώ οι λάτρεις της πίστας θα μπορούν να ελέγχουν τις επιδόσεις τους μέσω της επιλογής Laptrigger που ελέγχεται από GPS.

Η τιμή του BMW S 1000 RR είναι 20.000 ευρώ