Νέο Suzuki V-Strom 1050 2020

Νέο Suzuki V-Strom 1050 2020

Νέο Suzuki V-Strom 1050 2020

Νέο Suzuki V-Strom 1050 2020

Νέο Suzuki V-Strom 1050 2020

Νέο Suzuki V-Strom 1050 2020

Νέο Suzuki V-Strom 1050 2020

Νέο Suzuki V-Strom 1050 2020

Νέο Suzuki V-Strom 1050 2020

Νέο Suzuki V-Strom 1050 2020

Νέο Suzuki V-Strom 1050 2020

Νέο Suzuki V-Strom 1050 2020

Νέο Suzuki V-Strom 1050 2020

Νέο Suzuki V-Strom 1050 2020

Νέο Suzuki V-Strom 1050 2020

Νέο Suzuki V-Strom 1050 2020

Νέο Suzuki V-Strom 1050 2020

Νέο Suzuki V-Strom 1050 2020

EICMA 2019: Νέο Suzuki V-Strom 1050 2020

Με ελαφρά τονωτική ένεση κυβισμού έρχεται το Suzuki V-Strom 1050 για το 2020 – Δείτε περισσότερα.

SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!

Το νέο Suzuki V-Strom 1050 2020 είναι γεγονός και παρουσιάστηκε πριν λίγο στην EICMA. Και η Suzuki λοιπόν μπαίνει στο παιχνίδι των «άνω του λίτρου» (θα το εξηγήσουμε αυτό παρακάτω) Adventure μοτοσυκλετών με το νέο της μοντέλο, το οποίο αντλεί έμπνευση από το παρελθόν και συγκεκριμένα, το Dr. Big. Ας δούμε πιο αναλυτικά.

Το μοντέλο διατηρεί τον κυβισμό των 1.037 κ.εκ. του κινητήρα, απλά αυτή την φορά (προφανώς βλέποντας την τάση της αγοράς) η Suzuki κατάλαβε τι πρέπει να κάνει και ανέβασε την ονοματολογία του μοντέλου στο 1050, αντί για 1000. Ο κινητήρας ωστόσο είναι ισχυρότερος από αυτόν του προηγούμενου μοντέλου, αφού αποδίδει πλέον 107,4 ίππους και 10 kgm ροπής (το προηγούμενο μοντέλο απέδιδε 100,6 ίππους). Ο δικύλινδρος V είναι πλέον συμβατός με Euro5 και φέρει νέα προφίλ εκκεντροφόρων και νέο εγκέφαλο και χαρτογράφηση. Νέο είναι το ψυγείο λαδιού-νερού του μοντέλου, όπως επίσης και το μεγαλύτερο κύριο ψυγείο. Παράλληλα, ο καταλύτης είναι νέος και μεγαλύτερος.

Το γκάζι είναι πλέον τεχνολογίας ride-by-wire και τα σώματα ψεκασμού είναι μεγαλύτερα σε διάμετρο, πλέον στα 49 χιλιοστά. Χάρη στην νέα τεχνολογία αυτή, το V-Strom 1000 έχει πλέον και cruise control, αλλά και 3 riding modes A-B-C. Ακόμα, η μοτοσυκλέτα φέρει traction control ρυθμιζόμενο σε 3 επίπεδα. Το μοντέλο πλέον εξοπλίζεται με οθόνη LCD για την απεικόνιση των ενδείξεων.

Όμοιο παραμένει το διαχρονικό πλαίσιο διπλής δοκού από αλουμίνιο, του μοντέλου, όπως επίσης και το ψαλίδι του. Στις αναρτήσεις, συναντάμε πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών από την KYB εμπρός, με αμορτισέρ επίσης από την Kayaba, ρυθμιζόμενο στην προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς. Το τιμόνι είναι νέο, αλουμινένιο και τα μαρσπιέ επίσης είναι αλλαγμένα, πλατύτερα από τα προηγούμενα και φτιαγμένα από ατσάλι.

Η μοτοσυκλέτα θα γίνει επίσης διαθέσιμη και στην έκδοση XT, η οποία έχει εξοπλιστικές διαφορές. Επί παραδείγματι, φέρει αισθητήρα IMU 6 αξόνων, σύστημα Cornering ABS με συγκράτηση σε ανωφέρειες και αυτόματα συνδυασμένα φρένα, αλλά και πλεξούδα τύπου CAN bus για χρήση λιγότερων καλωδίων, άρα και μικρότερο βάρος.

Εμφανισιακά, η νέα V-Strom 1000 αντλεί την έμπνευση της από το θρυλικό Dr. Big, την μονοκύλινδρη adventure των 800 κυβικών. Νέο είναι το φωτιστικό σώμα εμπρός, η ζελατίνα, οι χούφτες και οι καθρέπτες, ενώ τα καπάκια του κινητήρα έχουν ένα νέο μπρονζέ φινίρισμα. Το μοντέλο θα γίνει διαθέσιμο και σε έκδοση A2 με 47 ίππους ισχύος. Περισσότερα αναμένονται.