|
Η Ducati, δεν διάλεξε τυχαία την πίστα της Vallelunga για την παρουσίαση της Supersport 950s, αφού χρησιμοποιείται για το εθνικό πρωτάθλημα της Ιταλίας που αποκαλείται CIV αλλά στο παρελθόν έχει φιλοξενήσει και αγώνες τους παγκόσμιου πρωταθλήματος SBK! Φυσικά το Μότο Τρίτη δεν θα μπορούσε να λείπει από μια τέτοια παρουσίαση. Αμέσως μετά την ανακοίνωση των Group, ξεκίνησε η δράση. Στην αρχή, πριν οδηγήσουμε την μοτοσυκλέτα, δεν περιμέναμε ότι παρά την ονομασία της θα δανειζόταν στοιχεία από την Panigale! Με το που ξεκινήσαμε, από την πρώτη στροφή καταλάβαμε αμέσως ότι όλη η μέρα θα κυλήσει καταπληκτικά! Ας κάνουμε μαζί της ένα γύρο στη πίστα της Vallelunga. Ανοιχτή αριστερή στροφή με έκτη ταχύτητα και περίπου 230 χλμ./ώρα, αμέσως μετά ακολουθεί μία δεξιά όπου κατεβάζαμε στην είσοδο σε 5η ταχύτητα χωρίς φρένα, απλά με κλείσιμο του γκαζιού, και με την αλλαγή κατεύθυνσης ανοίγαμε πάλι τέρμα το γκάζι. Ακολουθούσε η τρίτη στροφή της πίστας όπου ανεβάζαμε με τέρμα γκάζι 6η ταχύτητα και κατεβαίναμε στην πρώτη κατηφόρα της πίστας για να φρενάρουμε πολύ δυνατά για την τέταρτη στροφή. Μετά ανοίγαμε το γκάζι προσπαθώντας να διατηρήσουμε όσο περισσότερη φορά γίνεται για να μπούμε στην πέμπτη στροφή, χρησιμοποιώντας όλα τα μέτρα της πίστας ώστε να στρίψουμε με τέρμα γκάζι και να βγούμε στην μεγάλη ευθεία. Έπειτα κατέβασμα σε 2α με πάρα πολύ δυνατά φρένα και στην επόμενη κλειστή δεξιά σηκώναμε νωρίς τη μοτοσυκλέτα στην έξοδο και πάλι πολύ δυνατό φρενάρισμα πριν την επόμενη στροφή, ένα σημείο όπου σημειώθηκαν και οι περισσότερες πτώσεις της ημέρας. Με 2α μικρή εναλλαγή κατεύθυνσης και δυνατά φρένα για να βγούμε με περισσότερη ασφάλεια και όσο το δυνατόν γρηγορότερα από το εσάκι. 3η στο κιβώτιο και δυνατά φρένα με ταυτόχρονο κατέβασμα σε 2α για την είσοδο της επόμενης σφιχτής στροφής στην οποία έμενες όσο πιο δεξιά γίνεται ώστε να φρενάρεις κατεβάζοντας 1η για την επόμενη και πιο σφιχτή στροφή της πίστας. Ανέβασμα στην έξοδο σε 2α και με αρκετά φόρα κατευθυνόμασταν στην επόμενη αριστερή. Καθώς ήμασταν στο κέντρο της στροφής ανεβάζαμε 3η και χωρίς να κλείσουμε το γκάζι πετάγαμε ουσιαστικά τη μοτοσικλέτα στο κέντρο τις επόμενης δεξιάς και προτελευταίας στροφής. Βγαίνοντας για την τελευταία μικρή ευθεία ανεβάζαμε σε 4η καθώς μπαίναμε στην τελευταία δεξιά στροφή. Δυνατά φρένα και κατέβασμα σε 2α, έπειτα ανέβασμα σε 3η στην τελευταία στροφή, η οποία έδινε την ευκαιρία να αρπάξουμε νωρίς το γκάζι να βγούμε στην τελική ευθεία.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr