Προορισμένη για σπορ οδήγηση
Προορισμένη για σπορ οδήγηση
Προορισμένη για σπορ οδήγηση
Προορισμένη για σπορ οδήγηση
Προορισμένη για σπορ οδήγηση
Προορισμένη για σπορ οδήγηση
  • Προορισμένη για σπορ οδήγηση
  • Προορισμένη για σπορ οδήγηση
  • Προορισμένη για σπορ οδήγηση
  • Προορισμένη για σπορ οδήγηση
  • Προορισμένη για σπορ οδήγηση
  • Προορισμένη για σπορ οδήγηση

Προορισμένη για σπορ οδήγηση

Προικισμένη με το μικρό αλουμινένιο monocoque πλαίσιο της Panigale V2 (το οποίο λειτουργεί και σαν φιλτροκούτι) και με ποιοτικές, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ BPF big piston fork της Showa, πλάγια τοποθετημένο αμορτισέρ και σταμπιλιζατέρ της Sachs) είναι ένα ελαφρύ (200 κιλά πλήρες υγρών) και άκαμπτο σύνολο, ικανό να αντεπεξέλθει σε οτιδήποτε του ζητήσεις. Μπορεί να φαίνεται σφιχτό και μερικές φορές νευρικό στις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων, πάντα όμως μπορείς να παίξεις με τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων για να επιτύχεις τον ιδανικό συνδυασμό μεταξύ άνεσης και απόδοσης. Φυσικά όταν βρεθείς σε καλή άσφαλτο ή σε πίστα καταλαβαίνεις τον λόγο για τον οποίο φτιάχτηκε. Αλλάζει κατεύθυνση και βουτά σε κάθε είδους στροφή απαιτώντας ελάχιστη δύναμη στο φαρδύ τιμόνι, δίνοντας σου ακριβέστατη πληροφόρηση από το μπροστινό, ανεξάρτητα την κλίση ή την ταχύτητα που έχεις εκείνη τη στιγμή. Κουνήματα και ασάφειες είναι λέξεις άγνωστες, μιλάμε για συμπεριφορά επιπέδου superbike, χωρίς όμως την άβολη θέση οδήγησης.


Τα ελαστικά Diablo Rosso II της Pirelli παρέχουν την απαραίτητη πρόσφυση τόσο στην κορυφή της στροφής όσο και στις εξόδους, εκεί όπου ο V2 κινητήρας πρωταγωνιστεί και πάλι έχοντας πάντα δύναμη αλλά και ένα κορυφαίο traction control στο πλευρό του. Το τελευταίο όπως σε κάθε σπορ Ducati σε βοηθά να πας πιο γρήγορα με ασφάλεια αλλά και ταυτόχρονα να διασκεδάζεις μιας και επιτρέπει τα γλιστρήματα ανάλογα με το επίπεδο παρεμβατικότητας που έχεις επιλέξει. Το ίδιο ισχύει και για το Wheelie control, παρότι ο μπροστινός τροχός μοιάζει βιδωμένος στην άσφαλτο. Αν σου αρέσουν οι σούζες πρέπει να το απενεργοποιήσεις και να παίξεις με τον συμπλέκτη μιας και το στήσιμο της είναι ξεκάθαρα επικεντρωμένο στους απόλυτους χρόνους και όχι στους κανιβαλισμούς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα λειτουργούν το ίδιο καλά και στο φρενάρισμα αφού το cornerning ABS εκτός από τα 3 επίπεδα παρεμβατικότητας διαθέτει λειτουργία που αποτρέπει την ανύψωση του πίσω τροχού ή επιτρέπει τα ελεγχόμενα γλιστρήματα του (slide by brake) για να αισθάνεσαι λίγο από την αίγλη των Moto GP. Η Brembo αναλαμβάνει τα υπόλοιπα, με δίσκους 320χιλ, ακτινική τρόμπα και τις ακτινικές δαγκάνες M4.32 της Panigale V2 (με διαφορετικό υλικό στα τακάκια για ομαλότερο δάγκωμα) στο μπροστινό μέρος, ενώ πίσω ο δίσκος είναι διαμέτρου 245 χιλ και συνεργάζεται με διπίστονη δαγκάνα ολοκληρώνοντας ένα σύνολο που μπορεί να προσφέρει την ευχαρίστηση της σπορ οδήγησης χωρίς να γίνεται υπερβολικό, παρά μόνο στην ομορφιά του.

Σελίδα 1Ducati Streetfighter V2 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Εργονομία
Σελίδα 3Κινητήρας
Σελίδα 4Προορισμένη για σπορ οδήγηση
Σελίδα 5Η άποψή μας
Σελίδα 6Τεχνικά χαρακτηριστικά

DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!