Ducati Panigale V4 R 2025: Η απόλυτη superbike της EICMA – Την είδαμε από κοντά στο Μιλάνο!

EICMA 2025: Ducati Panigale V4 R 2025
Αεροδυναμική MotoGP και Corner Sidepods παραγωγής.
Πλαίσιο με 40% λιγότερη ακαμψία και πλήρες πακέτο Öhlins.
Desmosedici Stradale R με έως 239 ίππους και τελική 330 χλμ./ώρα.
Ηλεκτρονικά, φρένα και εξοπλισμός επιπέδου WorldSBK.
Αεροδυναμική MotoGP και Corner Sidepods παραγωγής
Βρισκόμαστε στην EICMA του Μιλάνου, όπου η Ducati αποκάλυψε τη νέα Panigale V4 R 2025, τη μοτοσυκλέτα που μεταφέρει απευθείας τεχνολογία από τις πίστες του MotoGP. Για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής, εμφανίζονται τα Corner Sidepods του 2021, αυξάνοντας την κάθετη δύναμη κατά 25% σε σχέση με το προηγούμενο V4 R. Σε ταχύτητα 300 χλμ./ώρα, αυτό μεταφράζεται σε έξι κιλά περισσότερη πίεση στον μπροστινό τροχό, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και την ακρίβεια στο φρενάρισμα. Το νέο σύστημα εισαγωγής αέρα, εξελιγμένο από τη Ducati Corse, ενισχύει την πίεση και προσφέρει +1,2 ίππους στην τελική, ενώ το φέρινγκ έχει επανασχεδιαστεί πλήρως, υιοθετώντας στοιχεία από την Panigale V4 του Παγκοσμίου Superbike.
Πλαίσιο με 40% λιγότερη ακαμψία και πλήρες πακέτο Öhlins
Η νέα Panigale V4 R χρησιμοποιεί πλαίσιο τύπου Front Frame με 40% λιγότερη πλευρική ακαμψία, προσφέροντας πιο «ζωντανή» αίσθηση και αυξημένη πρόσφυση στις στροφές. Το κοίλο ψαλίδι είναι πλέον συμμετρικό, ενώ το σύστημα ανάρτησης αποτελείται από Öhlins NPX25/30 μπροστά και TTX36 πίσω, με υδραυλικό ρυθμιστή προφόρτισης για γρήγορες αλλαγές, όπως στα αγωνιστικά paddock. Ο άξονας του ψαλιδιού διαθέτει τέσσερις θέσεις ρύθμισης σε βήματα των 2 χιλ., ενώ το ύψος του πίσω τροχού αυξήθηκε από 13 σε 32,4 χιλ. Το νέο τιμόνι Öhlins SD20 προσφέρει ευρύτερες επιλογές set-up, ενώ το σύνολο δείχνει πιο προσαρμοστικό και ευέλικτο από ποτέ.
Desmosedici Stradale R με έως 239 ίππους και τελική 330 χλμ./ώρα
Κάτω από το φέρινγκ κρύβεται ο τετρακύλινδρος Desmosedici Stradale R των 998 κ.εκ., που αποδίδει 215 ίππους στις 16.500 σ.α.λ. στη 6η σχέση και 11,4 kgm ροπής στις 12.000 σ.α.λ.. Η Ducati έχει προχωρήσει σε σειρά βελτιώσεων: νέα ελαφρύτερα πιστόνια, ανασχεδιασμένο στρόφαλο με αυξημένη αδράνεια, ανθεκτικότερους εκκεντροφόρους και ανανεωμένη διάταξη εισαγωγής. Το αποτέλεσμα είναι +7% περισσότερη ροπή στις μεσαίες στροφές. Με την προαιρετική αγωνιστική εξάτμιση, η ισχύς ανεβαίνει στους 235 ίππους, ενώ με το ειδικό αγωνιστικό λάδι Ducati Corse, φτάνει τους 239 ίππους.
Το Ducati Racing Gearbox (DRG) υιοθετεί τη διάταξη «νεκρά κάτω από την πρώτη», όπως στα MotoGP, ενώ το Ducati Neutral Lock (DNL) αποτρέπει τυχαία αλλαγή. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 330,6 χλμ./ώρα, καθιστώντας την την πιο δυνατή Panigale παραγωγής όλων των εποχών.
Ηλεκτρονικά, φρένα και εξοπλισμός επιπέδου WorldSBK
Στο κομμάτι των ηλεκτρονικών, η Panigale V4 R 2025 εξοπλίζεται με το νέο Ducati Vehicle Observer (DVO) που συντονίζει με ακρίβεια το Cornering ABS και το φρένο κινητήρα. Το Race Brake Control επιτρέπει φρεναρίσματα πιο αργά και δυναμικά, ενώ η TFT οθόνη 6,9 ιντσών προσφέρει λειτουργίες Road και Track με νέο interface.
Η εργονομία βελτιώθηκε με νέο ρεζερβουάρ, πιο άνετη σέλα και μαρσπιέ τοποθετημένα πιο κοντά στο κέντρο βάρους για καλύτερη στήριξη. Οι ζάντες 5 ακτίνων φορούν Pirelli Diablo Supercorsa SP v4, έτοιμες για χρήση με slicks χωρίς τροποποίηση. Τα φρένα Brembo Hypure με δίσκους 330 χλστ. προσφέρουν σταθερότητα και ψύξη υπό ακραίες συνθήκες, ενώ διατίθεται το Ducati Data Logger (DDL) για τηλεμετρία, ανθρακονημάτινες ζάντες και ECU για slick ελαστικά.
Η Ducati Panigale V4 R 2025 θα είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη από αυτόν τον μήνα με τιμή 43.990 ευρώ, και όπως διαπιστώσαμε από κοντά στην EICMA του Μιλάνου, πρόκειται για την πιο αγωνιστική και ακραία Panigale που έχει δημιουργήσει ποτέ η ιταλική εταιρεία.


