Ducati Panigale V4 R 2025: Παρουσιάστηκε η πιο αγωνιστική Panigale όλων των εποχών

Η νέα Ducati Panigale V4 R 2025 έρχεται με στοιχεία απευθείας από τις πίστες του MotoGP, φέρνοντας για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής τα Corner Sidepods του 2021. Η αεροδυναμική της έχει ανασχεδιαστεί πλήρως, με φέρινγκ βασισμένο στην τελευταία γενιά της Panigale V4 και μεγαλύτερα φτερά που αυξάνουν την κάθετη δύναμη κατά 25% σε σχέση με το προηγούμενο V4 R.
Ανασχεδιασμένη αεροδυναμική με τεχνολογία από MotoGP.
Πλαίσιο με 40% λιγότερη πλευρική ακαμψία και αναρτήσεις Ohlins .
Κινητήρας με 215 άλογα που μπορεί να φτάσει 239 με τα εξτρά.
Cornering ABS , Φρένα Brembo Hypure και ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa.
mototriti Team
Ανασχεδιασμένη αεροδυναμική με τεχνολογία από MotoGP
Η νέα Ducati Panigale V4 R 2025 έρχεται με στοιχεία απευθείας από τις πίστες του MotoGP, φέρνοντας για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής τα Corner Sidepods του 2021. Η αεροδυναμική της έχει ανασχεδιαστεί πλήρως, με φέρινγκ βασισμένο στην τελευταία γενιά της Panigale V4 και μεγαλύτερα φτερά που αυξάνουν την κάθετη δύναμη κατά 25% σε σχέση με το προηγούμενο V4 R. Σε ταχύτητα 300 χλμ./ώρα αυτό σημαίνει 6 κιλά περισσότερη πίεση στον μπροστινό τροχό, κάτι που βελτιώνει τη σταθερότητα και την απόδοση στο φρενάρισμα. Παράλληλα, το νέο δυναμικό σύστημα εισαγωγής αέρα, εξελιγμένο από την Ducati Corse, αυξάνει την πίεση και αποδίδει επιπλέον +1,2 ίππους στην τελική ταχύτητα, δείχνοντας πως η Panigale V4 R έχει σχεδιαστεί εξαρχής με προτεραιότητα την πίστα και την αγωνιστική χρήση.
Πλαίσιο με 40% λιγότερη πλευρική ακαμψία και αναρτήσεις Ohlins
Η Panigale V4 R 2025 υιοθετεί το πλαίσιο της Panigale V4 με Front Frame 40% λιγότερη πλευρική ακαμψία, δίνοντας στον αναβάτη καλύτερη αίσθηση και περισσότερη πρόσφυση με τα αγωνιστικά ελαστικά. Το νέο συμμετρικό κοίλο ψαλίδι ενισχύει την ισορροπία και την προσαρμοστικότητα, ενώ η Öhlins NPX25/30 μπροστινή ανάρτηση υπό πίεση και το TTX36 πίσω αμορτισέρ προσφέρουν κορυφαία απόκριση. Το νέο τιμόνι Öhlins SD20 φέρνει περισσότερες επιλογές ρύθμισης, με τον άξονα του ψαλιδιού να διαθέτει τέσσερις διαφορετικές θέσεις σε βήματα των 2 mm. Το ύψος του πίσω τροχού αυξήθηκε από 13 mm σε 32,4 mm, δίνοντας μεγαλύτερο εύρος ρύθμισης στο σετάρισμα. Στα συν, η Ducati εξοπλίζει τη μοτοσυκλέτα με υδραυλικό ρυθμιστή προφόρτισης ώστε οι αλλαγές να γίνονται πιο γρήγορα, όπως συμβαίνει στις ομάδες του WorldSBK.
Κινητήρας με 215 άλογα που μπορεί να φτάσει 239 με τα εξτρά
Η καρδιά της μοτοσυκλέτας είναι ο 998 κ.εκ. Desmosedici Stradale R, με ισχύ 215 ίππους και κόφτη στις 16.500 σ.α.λ. στην 6η ταχύτητα. Ο κινητήρας έχει δεχτεί σειρά από βελτιώσεις: νέα ελαφρύτερα πιστόνια, επανασχεδιασμένο στρόφαλο με περισσότερη αδράνεια, ανανεωμένη διάταξη εισαγωγής, και εκκεντροφόρους εξαγωγής με αντοχή για σκληρή χρήση. Το αποτέλεσμα είναι +7% περισσότερη ροπή στις 6.000 σ.α.λ. και κορυφή 11,4 kgm στις 12.000 σ.α.λ., με πιο γεμάτη απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών. Με την προαιρετική αγωνιστική εξάτμιση, η ισχύς εκτοξεύεται στους 235 ίππους, ενώ με το ειδικό λάδι Ducati Corse φτάνει τους 239 ίππους, καθιστώντας την την πιο δυνατή Panigale παραγωγής που φτιάχτηκε ποτέ. Το νέο Ducati Racing Gearbox (DRG) υιοθετεί διάταξη με νεκρά κάτω από την πρώτη σχέση, όπως στα MotoGP, και το σύστημα Ducati Neutral Lock (DNL) που αποτρέπει τυχαία αλλαγή σε νεκρά. Η τελική μετάδοση είναι πλέον 16/43 (από 15/42), επιτρέποντας τελική ταχύτητα 318,4 χλμ./ώρα σε εργοστασιακή μορφή ή 330,6 χλμ./ώρα με αγωνιστική εξάτμιση.
Cornering ABS , Φρένα Brembo Hypure και ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa
Στα ηλεκτρονικά, η Ducati εξοπλίζει το μοντέλο με το νέο Ducati Vehicle Observer (DVO), που ελέγχει το ABS Cornering και το φρένο κινητήρα με μεγαλύτερη ακρίβεια. Το Race Brake Control επιτρέπει αργότερα φρεναρίσματα με πιο ενεργή χρήση του πίσω φρένου, όπως στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες. Η οθόνη TFT 6,9 ιντσών προσφέρει επιλογές Road και Track, ενώ η εργονομία έχει βελτιωθεί με νέο ρεζερβουάρ, πιο άνετη σέλα και μαρσπιέ τοποθετημένα 10 mm πιο μέσα, για καλύτερη στήριξη στο φρενάρισμα και στις κλίσεις. Η Panigale V4 R 2025 φορά νέες σφυρήλατες ζάντες 5 ακτίνων με ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa SP v4, ενώ είναι έτοιμη να δεχτεί αγωνιστικά slicks χωρίς καμία τροποποίηση. Τα φρένα είναι πλέον Brembo Hypure με δίσκους 330 mm, προσφέροντας καλύτερη ψύξη και σταθερότητα στις μεγάλες καταπονήσεις. Η Ducati προσφέρει επίσης πληθώρα αξεσουάρ όπως το νέο Ducati Data Logger (DDL) για ανάλυση τηλεμετρίας, ανθρακονημάτινες ζάντες που μειώνουν το βάρος κατά 950 γραμμάρια, αγωνιστικά φέρινγκ και ειδικό λογισμικό ECU για χρήση με slick ελαστικά. Η Ducati Panigale V4 R 2025 θα είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη από τον Νοέμβριο 2025, ενώ οι υπόλοιπες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, θα την παραλάβουν από τον Δεκέμβριο. Η τιμή έχει οριστεί στις 43,990 ευρώ, τοποθετώντας την ξεκάθαρα στην κορυφή της κατηγορίας ως την πιο αγωνιστική Panigale που έχει κατασκευάσει ποτέ η Ducati.