Η έκδοση XT του V-Strom φέρει ακόμη περισσότερα στοιχεία περιπέτειας έναντι τις απλής έκδοσης και παρουσιάζεται ακόμη πιο έτοιμη να σας ταξιδέψει παντού. Η έκδοση της δοκιμής με τις εργοστασιακές βάσεις και το αλουμινένιο διβάλιτσο φέρει επίσης μια ελκυστική τιμή για τα έξτρα ποιοτικά αξεσουάρ που διαθέτει. Καλύτερα εξοπλισμένο και με ελαφρώς διευρυμένα όρια για κίνηση εκτός δρόμου, το V-Strom XT αποτελεί ένα σίγουρο στοίχημα για εκείνους που ψάχνουν τη μία-σε-όλα πρόταση της κατηγορίας με απόδειξη τις χιλιάδες πωλήσεις των V-Strom όλα αυτά τα χρόνια.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, V2, 90o, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
649 |
Διάμετρος x
Διαδρομή (χλστ.) |
81x62,6 |
Συμπίεση (:1) |
11,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
68/8.800 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,1/6.400 |
Τροφοδοσία |
Ηλ.
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
21 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
5,3 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
215 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
206 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Αλουμινένιο
δύο δοκών |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι
43χλστ., ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό
Αμορτισέρ με μοχλικό, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή |
150 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ
/310,
4πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /260, μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό Ε |
110/80-19 |
Ελαστικό Π |
150/70-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.290 |
Πλάτος (χλστ.) |
835 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.560 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
835 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/N |
Traction Control/Ρυθμ. |
N/Ν |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Υ |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Y /Υ |
Kawasaki Z 1100: Έγγραφα έγκρισης επιβεβαιώνουν ότι το νέο super naked έρχεται στην EICMA 2025
OXFORD: Αναβάθμισε το δίκυκλό σου με Universal CNC καθρέπτες και LED φλας
Piaggio Medley 200: Νέος κινητήρας με start/stop και 16άρης τροχός εμπρός
Τροχαία: Κατακλυσμός από 350άρια πρόστιμα σε τουριστικούς προορισμούς – Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κράνος
CFMOTO: Νέα πατέντα για sportsbike αποκαλύπτει το επόμενο της βήμα στην ηλεκτροκίνηση
Falcon 888, κεντρικό βαλιτσάκι 51lt με λευκά κρύσταλλα
200άρια scooter με το καλύτερο φρενάρισμα
Voge SR16 200 ACC: Έρχεται με ιταλική σχεδίαση και νέο κινητήρα Euro5+ με 17,2 άλογα
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025