Μπορεί η καταιγίδα από νέα μοντέλα στην κατηγορία να έχει κλέψει αρκετά από τη δημοτικότητα του V-Strom τα τελευταία χρόνια, μια βόλτα όμως είναι αρκετή για να καταλάβει κανείς ότι η ιαπωνική μοτοσικλέτα έχει τα δικά της όπλα που καταφέρνουν να την κρατούν ανταγωνιστική απέναντί στις πιο σύγχρονες μοτοσικλέτες της κατηγορίας. Τα τεράστια ατού της ήταν και παραμένουν η άνεση και η φιλικότητα σε κάθε είδος διαδρομής, είτε έχουμε να κάνουμε με κίνηση στο κέντρο της πόλης, είτε με ταξίδι στην άλλη άκρη της Ευρώπης. Ακόμη και αν είστε πολύ κουρασμένοι-ειδικά αν είστε πολύ κουρασμένοι-από το ταξίδι ή από την καθημερινότητά σας το V-Strom με τη φιλικότητα που το διακρίνει, αλλά και την ιδιαίτερα άνετη σέλα για δύο, είναι το τελευταίο πράγμα που θα σας απασχολήσει. Το V-Strom έχει την ικανότητα να μένει στο παρασκήνιο αλλά και να δώσει δυναμικά το «παρών» όταν του το ζητήσεις, για παράδειγμα σε έναν επαρχιακό δρόμο. Θα κινηθεί ιδιαίτερα σβέλτα, χωρίς να προτάσσει κάποια σπορτίφ στοιχεία και θα προειδοποιήσει έγκαιρα για το επερχόμενο όριο. Στο χωματόδρομο θα ακολουθήσει επίσης χωρίς διαμαρτυρία τις ορέξεις του αναβάτη. Οι ακτινωτοί και περισσότερο ελαστικοί, έναντι των χυτών, τροχοί βοηθούν σε αυτό, όπως και η θέση οδήγησης στο όρθιο. Με ένα σωστό ζευγάρι λάστιχα θα περάσει ακόμη και από σημεία που δεν το περιμένατε με χαμηλές φυσικά ταχύτητες. Το ταξίδι, ειδικά όταν περιλαμβάνει μεγάλες δόσεις αυτοκινητόδρομου, παραμένει το ισχυρότερο χαρτί του V-Strom. Πολύ απλά μπορεί να ταξιδεύετε στη σέλα του ολημερίς με υψηλές ταχύτητες και να νιώθετε ακμαίοι και στο τέλος της ημέρας ακόμη και αν σταματάτε μόνο για ανεφοδιασμό.



SWM Bumblebee Concept: Το πιο αλλόκοτο δίτροχο της EICMA 2025
Moto Morini Corsaro Sport: Έτοιμη για λανσάρισμα η νέα μεσαία sport - Διαθέσιμη μέσα στο 2026
Test SIDI Nucleus GTX: Ελαφρύ & καθημερινό με προστασία D30 στον αστράγαλο
Χάρτινο δίπλωμα και εξωτερικό - Τι ισχύει σήμερα
SYM JET14 EVO 125: Καίει 2,5λτ/100χλμ , έχει χώρο για full-face κράνος και κοστίζει 2.895 ευρώ!
Ελαστικά Dunlop Trailmax Raid 90/90-21 & 150/70-18
LEO Solo: Ένα jetbike που πετάει χωρίς άδεια πιλότου
Zontes K368: Με 39 ίππους , ρυθμιζόμενη ζελατίνα και χώρο στη σέλα για δύο κράνη
Ευρώπη: Η μοτοσυκλέτα είναι μέρος της λύσης για το κυκλοφοριακό – Η Ελλάδα την έχει στο περιθώριο
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.