Μπορεί η καταιγίδα από νέα μοντέλα στην κατηγορία να έχει κλέψει αρκετά από τη δημοτικότητα του V-Strom τα τελευταία χρόνια, μια βόλτα όμως είναι αρκετή για να καταλάβει κανείς ότι η ιαπωνική μοτοσικλέτα έχει τα δικά της όπλα που καταφέρνουν να την κρατούν ανταγωνιστική απέναντί στις πιο σύγχρονες μοτοσικλέτες της κατηγορίας. Τα τεράστια ατού της ήταν και παραμένουν η άνεση και η φιλικότητα σε κάθε είδος διαδρομής, είτε έχουμε να κάνουμε με κίνηση στο κέντρο της πόλης, είτε με ταξίδι στην άλλη άκρη της Ευρώπης. Ακόμη και αν είστε πολύ κουρασμένοι-ειδικά αν είστε πολύ κουρασμένοι-από το ταξίδι ή από την καθημερινότητά σας το V-Strom με τη φιλικότητα που το διακρίνει, αλλά και την ιδιαίτερα άνετη σέλα για δύο, είναι το τελευταίο πράγμα που θα σας απασχολήσει. Το V-Strom έχει την ικανότητα να μένει στο παρασκήνιο αλλά και να δώσει δυναμικά το «παρών» όταν του το ζητήσεις, για παράδειγμα σε έναν επαρχιακό δρόμο. Θα κινηθεί ιδιαίτερα σβέλτα, χωρίς να προτάσσει κάποια σπορτίφ στοιχεία και θα προειδοποιήσει έγκαιρα για το επερχόμενο όριο. Στο χωματόδρομο θα ακολουθήσει επίσης χωρίς διαμαρτυρία τις ορέξεις του αναβάτη. Οι ακτινωτοί και περισσότερο ελαστικοί, έναντι των χυτών, τροχοί βοηθούν σε αυτό, όπως και η θέση οδήγησης στο όρθιο. Με ένα σωστό ζευγάρι λάστιχα θα περάσει ακόμη και από σημεία που δεν το περιμένατε με χαμηλές φυσικά ταχύτητες. Το ταξίδι, ειδικά όταν περιλαμβάνει μεγάλες δόσεις αυτοκινητόδρομου, παραμένει το ισχυρότερο χαρτί του V-Strom. Πολύ απλά μπορεί να ταξιδεύετε στη σέλα του ολημερίς με υψηλές ταχύτητες και να νιώθετε ακμαίοι και στο τέλος της ημέρας ακόμη και αν σταματάτε μόνο για ανεφοδιασμό.
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
3 χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα κατηγορεί μάρτυρας τον νεκρό Ιάσονα
Voge DS525X: Με τέτοια τιμή και εξοπλισμό, έχει αντίπαλο;
Best Moto by LS2 – Τα Best Seller μοντέλα του 2023
Διάλεξε το τέλειο κράνος σε 3 βήματα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Τα λιπαντικά των ELF και Petronas έφτασαν στη Bonelli
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr