Η έκδοση XT του V-Strom φέρει ακόμη περισσότερα στοιχεία περιπέτειας έναντι τις απλής έκδοσης και παρουσιάζεται ακόμη πιο έτοιμη να σας ταξιδέψει παντού. Η έκδοση της δοκιμής με τις εργοστασιακές βάσεις και το αλουμινένιο διβάλιτσο φέρει επίσης μια ελκυστική τιμή για τα έξτρα ποιοτικά αξεσουάρ που διαθέτει. Καλύτερα εξοπλισμένο και με ελαφρώς διευρυμένα όρια για κίνηση εκτός δρόμου, το V-Strom XT αποτελεί ένα σίγουρο στοίχημα για εκείνους που ψάχνουν τη μία-σε-όλα πρόταση της κατηγορίας με απόδειξη τις χιλιάδες πωλήσεις των V-Strom όλα αυτά τα χρόνια.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, V2, 90o, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
649 |
Διάμετρος x
Διαδρομή (χλστ.) |
81x62,6 |
Συμπίεση (:1) |
11,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
68/8.800 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,1/6.400 |
Τροφοδοσία |
Ηλ.
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
21 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
5,3 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
215 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
206 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Αλουμινένιο
δύο δοκών |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι
43χλστ., ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό
Αμορτισέρ με μοχλικό, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή |
150 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ
/310,
4πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /260, μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό Ε |
110/80-19 |
Ελαστικό Π |
150/70-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.290 |
Πλάτος (χλστ.) |
835 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.560 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
835 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/N |
Traction Control/Ρυθμ. |
N/Ν |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Υ |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Y /Υ |
200άρια scooter με το καλύτερο φρενάρισμα
Voge SR16 200 ACC: Έρχεται με ιταλική σχεδίαση και νέο κινητήρα Euro5+ με 17,2 άλογα
QJMotor Super4: Η mini Superveloce με κινητήρα 449cc και 52 ίππους
Μεταπώληση ηλεκτρικών: Επένδυση ή ρίσκο;
Test Tur Etna Man Hydroscud: Καλοκαιρινό μπουφάν που δεν φοβάται βροχή
Ducati Multistrada V2: Πιο ελαφριά και με νέο V2 κινητήρα 890cc, 115 ίππων
Motorrad Βιταλιώτης: Scooter Honda 350 κυβικά για κάθε γούστο
Stark Future: Δηλώνει ότι έχει στόχο την κορυφή σε δρόμο και χώμα
Yamaha XT 500: Σπάνιο κομμάτι με 0 χλμ. βγαίνει σε δημοπρασία !
Η Βασιλίσσης Όλγας θα γίνει δρόμος ήπιας κυκλοφορίας με όριο 20χλμ/ώρα
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025