Τιμή: 2.090 ευρώ
Χρώματα: Λευκό, πράσινο
+: Μοναδική αισθητική, σταθερότητα
-: Κραδασμοί ψηλά, κακά ελαστικά πρώτης τοποθέτησης
Κάποτε, λοιπόν, παιδευόμασταν με GLX και στρογγυλοφάναρα, για να κάνουμε το παπί μας να μοιάζει περισσότερο sport, περισσότερο με μοτοσικλέτα. Ξηλώναμε ποδιές, πειράζαμε το ένα, προσαρμόζαμε το άλλο, μήπως και καταφέρουμε να του δώσουμε μια πιο sport νότα. Σήμερα, από την άλλη, τα παπιά με sport αισθητική και μίνιμαλ ποδιές είναι ο κανόνας. Δύσκολα, λοιπόν, μπορεί κάποιο από αυτά να ξεχωρίσει απέναντι στον ανταγωνισμό, ως το παπί με την πιο sport αύρα.
Το Athlete, όμως, δεν ανήκει σε αυτά τα παπιά – αν δεν το εξετάσεις με μεγάλη προσοχή, θα ορκιστείς ότι δεν ανήκει καν στα παπιά! Διαθέτει κλιπόν, μασκάκι μοτοσικλέτας, κεντρικά τοποθετημένο ρεζερβουάρ και μονό πίσω αμορτισέρ. Επιπλέον, η ποδιά λάμπει δια της απουσίας της. Ωστόσο, πρόκειται για ένα παπί (με κιβώτιο τεσσάρων ταχυτήτων και αριστερό γκριπ χωρίς συμπλέκτη). Απλά έχει φορέσει τα σπορτέξ του και έχει μεταμφιεστεί σε μοτοσικλετάκι.
Επιπλέον, ανανεώθηκε πρόσφατα στον αισθητικό τομέα και έγινε ακόμη πιο sport. Μικρές διορθώσεις στα πλαστικά του, αφαίρεση της βάσης της πινακίδας από το μπροστινό μέρος και νέα γραφικά κατάφεραν να κάνουν το Athlete ακόμη πιο ιδιαίτερο.
Αισθητική: Παραμένει μοναδικό
Οι αλλαγές που συναντάμε στο ανανεωμένο Athlete αφορούν αποκλειστικά στον αισθητικό τομέα και σκοπό έχουν να κάνουν το παπί της Kawasaki να ξεχωρίζει ακόμη περισσότερο, ανάμεσα στα υπόλοιπα της… λίμνης της κατηγορίας. Φυσικά, τα βασικά στοιχεία του έμειναν αναλλοίωτα: το τιμόνι διαθέτει κλιπόν, το ρεζερβουάρ βρίσκεται ψηλά μπροστά από τη σέλα, όπως σε ένα μοτοσικλετάκι, ο κινητήρας δεν καλύπτεται από ποδιά, αλλά από καρίνα και το μονό αμορτισέρ δεσπόζει στο πίσω μέρος.
Οι άνθρωποι της Kawasaki, λοιπόν, δεν πείραξαν τα βασικά χαρακτηριστικά του Athlete. Απλά επανασχεδίασαν στο σύνολό τους τα πλαστικά του, προκειμένου να μοιάζει περισσότερο sport. Το μεγάλο φανάρι με τα ενσωματωμένα φλας έμεινε ίδιο, αλλά επανασχεδιάστηκε το μασκάκι που το καλύπτει. Η βάση πινακίδας στο μπροστινό μέρος (η οποία αποτελούσε σοβαρή παραφωνία στο προηγούμενο μοντέλο) μεταμφιέστηκε σε κάτι ανάμεσα σε φτερό και βάση των εξωτερικών φλας. Τα πλαστικά του ρεζερβουάρ και της καρίνας έγιναν πιο μίνιμαλ και αιχμηρά. Η χειρολαβή του συνεπιβάτη αντικαταστάθηκε με μια νέα, πιο sport σχεδιασμού. Και τα γραφικά είναι πιο νεανικά και ξεχωρίζουν περισσότερο πάνω στα πλαστικά του Athlete.
Με μικρές αλλαγές, λοιπόν, ο σχεδιασμός του Athlete παρέμεινε στα ίδια πρότυπα. Αυτά που θέλουν το παπί της Kawasaki να θυμίζει περισσότερο γυμνό μοτοσικλετάκι με… σπασμένη μανέτα συμπλέκτη, παρά παπί. Και αυτά που ίσχυαν από την πρώτη στιγμή παρουσίασής του Athlete και κατέληγαν στο εξής γεγονός: σχεδιαστικά, πρόκειται για ένα μοντέλο που είτε θα λατρέψεις είτε θα μισήσεις. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, δύσκολα θα σου περάσει απαρατήρητο και δύσκολα θα πάρεις το βλέμμα σου από πάνω του.
'Ανεση / Εργονομία : Με DNA παπιού
Οι μικρές διαστάσεις του Athlete και η ύπαρξη κλιπόν στο τιμόνι ίσως προδιαθέσουν αρνητικά κάποιον αναβάτη, στον τομέα της άνεσης. Ωστόσο, το Athlete δεν είναι ένα μικροκαμωμένο και άβολο μοτοσικλετάκι, αλλά ένα πρακτικό και άνετο παπί.
Η σέλα είναι χαμηλή και όσο στενή πρέπει, προκειμένου τα πόδια των λιγότερο ψηλών αναβατών να πατούν με σιγουριά στην άσφαλτο. Ακόμη κι ο συνεπιβάτης έχει άφθονο χώρο στη διάθεσή του – η σέλα, άλλωστε είναι σχεδόν επίπεδη. Και τα κλιπόν δεν απαιτούν ξάπλωμα στο ρεζερβουάρ και σκυφτή πολεμική θέση οδήγησης. Ο αναβάτης του Athlete θα φέρει τον κορμό του λίγο προς τα μπρος, αλλά δε θα χρειαστεί να στηρίξει το βάρος του στα χέρια – τα κλιπόν, άλλωστε, δε βρίσκονται τόσο χαμηλά. Ωστόσο, θα χρειαστεί να συνηθίσει το μικρό πλάτος του τιμονιού (ειδικά αν κάνει τη μετάβαση από άλλο παπί) και τις προκλήσεις που φέρνει αυτό στη χρήση των καθρεφτών.
Από εκεί και πέρα, οι διαφορές που θα εντοπίσει στον τομέα της άνεσης, ανάμεσα σε ένα οποιοδήποτε άλλο παπί και το Athlete, εξαντλούνται στο γεγονός ότι θα πρέπει να σηκώσει λίγο ψηλότερα το πόδι του για να το καβαλήσει!
Κινητήρας / Κιβώτιο: Ανοίγει τη sport όρεξη
Το Athlete διαθέτει έναν μονοκύλινδρο και αερόψυκτο κινητήρα 125 κ.εκ., με δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο και καρμπιρατέρ της Keihin στην τροφοδοσία καυσίμου. Επιπλέον, διαθέτει και το σύστημα DFLS (Double Filter Lubrication System), το οποίο αποτελείται από δύο φίλτρα λαδιού, ενισχύοντας την αξιοπιστία του κινητήρα, αλλά και τη μακροζωία του.
Οι επιδόσεις του βέβαια, δεν πρόκειται να εντυπωσιάσουν. Η μέγιστη ισχύς δεν ξεπερνά τους 10 ίππους και η ροπή περιορίζεται στα 0,9 kgm. Αλλά το Athlete δεν υπόσχεται επιδόσεις και η sport συμπεριφορά δεν εξαρτάται μόνο από αυτές.
Η λειτουργία του κινητήρα είναι ικανοποιητικότατη από χαμηλά. Οι σχεδόν άμεσες αποκρίσεις του γκαζιού οφείλονται και στις σχετικά κοντές ταχύτητες του κιβωτίου. Έτσι, ο αναβάτης μπορεί να κινηθεί σχεδόν αστραπιαία σε ταχύτητες πόλης. Όσο οι στροφές ανεβαίνουν, όμως, και εξαντληθούν τα περιθώρια και της τέταρτης σχέσης, θα θυμηθεί ότι οδηγά ένα παπί 125 κ.εκ.. Πάνω από τα 80, μάλιστα, θα κάνουν την εμφάνισή τους και οι πρώτοι κραδασμοί, οι οποίοι δε θα ενοχλήσουν πραγματικά, παρά μόνο μετά τα 100 χλμ./ώρα.
Αναρτήσεις : Πιο σταθερό από παπί
Το μονό και οριζόντια τοποθετημένο πίσω αμορτισέρ του Athlete αποτελεί ένα από τα σημεία που κλέβουν την παράσταση πάνω στο παπί της Kawasaki καθώς οι σχεδιαστές φρόντισαν να το κάνουν ορατό. Αυτός όμως δεν είναι ο μόνος λόγος ύπαρξής του.
Το Unitrack αμορτισέρ, λοιπόν, προσφέρει στο Athlete και ουσία, καθώς το διατηρεί σταθερό και δεκτικό στην πίεση. Αποτελεί, άλλωστε, βασικό κομμάτι του ευρύτερου συνόλου (πλαίσιο-πιρούνι-αμορτισέρ) που καθιστά το παπί της Kawasaki δεκτικό στην πίεση που έρχεται ως αποτέλεσμα της σπορτίφ οδήγησης. Παράλληλα, δεν πρόκειται για ένα σκληρό αμορτισέρ που δεν ευνοεί την άνεση. Παρά τις σφιχτές ρυθμίσεις του, σπάνια θα κοπανήσει και θα θυμίσει πραγματικά τη συμπεριφορά μιας μικρής μοτοσικλέτας σε αυτόν τον τομέα.
Εξίσου ικανοποιητική είναι και η λειτουργία του τηλεσκοπικού πιρουνιού, το οποίο συμβάλλει καθοριστικά στη σταθερότητα του Athlete (ακόμη και σε κακό οδόστρωμα), αλλά και στην πληροφόρηση που δέχεται ο αναβάτης από την άσφαλτο.
Φρένα: Επιτελούν το ρόλο τους
Πέρα από την ύπαρξη των κυματιστών δίσκων, οι οποίοι συντελούν σημαντικά στο τελικό αισθητικό αποτέλεσμα του Athlete, οι επιλογές των Ιαπώνων κρίνονται συμβατικές. Ένας δίσκος μπροστά και ένας πίσω (φυσικά και δε νοείται τέτοιο sport παπί με ταμπούρο στον πίσω τροχό) αναλαμβάνουν να τερματίσουν με ασφάλεια τα sport παιχνίδια του αναβάτη του Athlete.
Συνεργαζόμενα, τα δύο φρένα θα καταφέρουν να ακινητοποιήσουν προοδευτικά το παπί. Απότομη λειτουργία και άλλα τρομακτικά δε συμπεριλαμβάνονται στο πρόγραμμα και το Athlete θα μειώσει προοδευτικά – αλλά άμεσα – ταχύτητα.
Εξετάζοντας το κάθε φρένο ξεχωριστά, από την άλλη, θα διαπιστώσουμε ότι το μπροστινό είναι αυτό που αναλαμβάνει τη συντριπτική πλειοψηφία του φόρτου εργασίας. Το πίσω είναι σχετικά αδύναμο και λειτουργεί καθαρά επικουρικά, διατηρώντας σταθερό το πίσω μέρος του Athlete, όσο το μπροστινό φρένο κατεβάζει τα χιλιόμετρα από το κοντέρ.
Λεπτομερώς
Ο χώρος κάτω από τη σέλα μπορεί να χωρέσει ακόμη και ένα καλά διπλωμένο αδιάβροχο!
Το πλαϊνό σταντ του Athlete δεν έχει βαλβίδα ασφαλείας, γεγονός που σημαίνει ότι ο κινητήρας εκκινεί ακόμη κι όταν είναι κατεβασμένο. Ωστόσο, διαθέτει ελατήριο που το κλείνει αυτόματα, μόλις το παπί βρεθεί σε όρθια θέση.
Παρά το γεγονός ότι το Athlete δε θέλει να προδίδει τις… παπιορίζες του, στο τιμόνι υπάρχει και το πάντα χρήσιμο τσοκ.
Οι καθρέφτες απαιτούν αρκετά πειράματα κατά τη ρύθμισή τους, καθώς κρύβονται από τους αγκώνες του αναβάτη.
Οδηγώντας: Στο ταρτάν της πόλης
Aν κάποιος έπρεπε να δημιουργήσει ένα νέο τύπο αγώνα δρόμου, ειδικά για το Athlete της Kawasaki, αυτός θα ήταν κάτι μεταξύ του σλάλομ και του αγώνα μετ’ εμποδίων. Και το Kawasaki θα κέρδιζε το χρυσό από τα αποδυτήρια!
Οι μικρές του διαστάσεις είναι το βασικό του πλεονέκτημα. Το Athlete θα χωθεί ανάμεσα σε ακινητοποιημένα αυτοκίνητα και θα τα προσπεράσει σα σίφουνας. Στην περίπτωση, μάλιστα, που χρειαστούν ελιγμοί, το μικρό του βάρος θα αποδειχθεί πολύτιμος σύμμαχος – ειδικά σε ψηλούς αναβάτες που θα το ελέγξουν σαν ποδηλατάκι! Παράλληλα, ο κινητήρας θα δουλέψει υπερωρίες από χαμηλά, για να δώσει την απαραίτητη ώθηση και θα επιτρέψει την ασφαλή προσπέραση, σε περίπτωση που τα αυτοκίνητα ξεκινήσουν να κινούνται.
Με ελεύθερο πεδίο μπροστά του, από την άλλη, το Athlete θα δείξει τις πραγματικές του ικανότητες. Όσο κι αν πιεστεί στη στροφή, οι αναρτήσεις και το πλαίσιο δεν πρόκειται να παραπονεθούν, καθώς θα του χαρίσουν συμπεριφορά ανώτερη από αυτή του μέσου παπιού – ο αναβάτης, όμως, θα πρέπει να δείξει προσοχή στα πρώτης τοποθέτησης ελαστικά, τα οποία (ειδικά στο βρεγμένο) θα θέσουν νωρίς το όριο. Οι εναλλαγές κλίσης, από την άλλη, ίσως τον δυσκολέψουν, εξαιτίας του στενού τιμονιού.
Σε ταχύτητες κοντά στην τελική των 110 χλμ./ώρα, τέλος, το Athlete θα παραμείνει σταθερό. Το κοντό κιβώτιο, όμως, θα αναγκάσει τον αναβάτη να αναζητήσει μια σχέση παραπάνω (η οποία, βέβαια, δεν υπάρχει), ενώ και οι κραδασμοί θα ξεκινήσουν να γίνονται ενοχλητικοί σε εκείνο το σημείο.
Συμπέρασμα: Σημασία δεν έχει η κατηγορία…
… αλλά οι ικανότητες. Το Athlete αναγκαστικά θα ταξινομηθεί ως παπί. Ωστόσο, η συμπεριφορά του θυμίζει σε ελάχιστα σημεία τους υπόλοιπους εκπροσώπους της κατηγορίας. Με έναν… ψεύτικο συμπλέκτη στο τιμόνι, μάλιστα, θα μπορούσε να πείσει τον καθένα ότι πρόκειται για street μοτοσικλετάκι και όχι για παπί!
Τα δυνατά του σημεία, λοιπόν, είναι η συμπεριφορά και η εμφάνισή του, τα οποία θυμίζουν μοτοσικλέτα. Παράλληλα, όμως, είναι πρακτικό και οικονομικό σαν οποιοδήποτε άλλο παπί – με τη διαφορά ότι διαθέτει τρομερό εξοπλισμό για τα δεδομένα της κατηγορίας. Σε αυτό συνηγορεί και η τιμή των 2.290 ευρώ, η οποία το κατατάσσει χαμηλότερα από τα street των 125 κ.εκ. και στα ανώτερα κλιμάκια των παπιών.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4T, 1Κ, Α/Ψ, 2Β/Κ, 1EEK |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 125 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). | 56,1x50,6 |
Συμπίεση (:1) | 9,8 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) | 10/8.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 0,9/6.000 |
Τροφοδοσία | Καρμπιρατέρ Keihin PB18 |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 5,2 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 2,9 |
Βάρος (kg, γεμάτο) | 104 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 110 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διαδρομή (χιλ.) | Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π | Μονό αμορτισέρ, προφόρτιση |
Διαδρομή | Δ.Α. |
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ |
Τροχοί-Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | IRC 70/90-17” |
Ελαστικό Π | IRC 80/90-17" |
Διαστάσεις | |
Μήκος (χλστ.) | 1.920 |
Πλάτος (χλστ.) | 650 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 970 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | Δ.Α. |
Εξοπλισμός | |
ABS | _ |
Μίζα | Y |
Μανιβέλα | Υ |
Στροφόμετρο | _ |
Κοντέρ | Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας | _ |
Ένδειξη βενζίνης | _ |
Μερικός χιλιομετρητής | _ |
Φέρινγκ | _ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες | _ |
Κεντρικό σταντ | Υ |
Πλάγιο σταντ | Y |
Σχάρα | _ |
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση | _ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση | Υ |
Γυμνά έως 700cc που έρχονται και σε Α2 έκδοση
Ducati Diavel V4 «Black Roadster»: Ακόμα σκοτεινότερη, ακόμα εντυπωσιάζει
Δοκιμή Voge DS900X: Το τυχερό 9άρι
Kawasaki Z900RS SE Limited Edition: Η δίτροχη «τούρτα» για τα 50 χρόνια Kawasaki Γερμανίας
«Δεν τις φτιάχνουν όπως παλιά»;
Παρουσίαση Mitas Terra Force-R: Μεικτής χρήσης για να κατακτήσεις κάθε δρόμο
YADEA FIERIDER: Ηλεκτρικό με δίπλωμα αυτοκινήτου και ισχύ 11kW
Bridgestone και Kawasaki ενώνουν τις δυνάμεις τους για τη νέα Ninja 1100SX
CFMOTO 800MT-X από 675NK της MUVUS: Είδαμε τα μοντέλα προπαραγωγής και τα περιμένουμε
GPX POPZ 125: Σε έκπτωση το παπί που κάνει 180 χλμ με 7 ευρώ
Nord ζεύγος κάλυμμα θερμικής προστασίας χεριών ( χούφτες)
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr