Τελικά η αναβάθμιση που δέχθηκε η μοτοσικλέτα ήταν ιδιαίτερα συντηρητική ώστε να αντιπαρατεθεί η μοτοσικλέτα της Honda με επιτυχία στον αυξημένο ανταγωνισμό του 2015, τόσο σε απόδοση κινητήρα, όσο και σε τουριστικές επιδόσεις, στον εξοπλισμό, σε ηλεκτρονικά αλλά και gadget. Το Crosstourer συνεχίζει να παραμένει κορυφαίο σε ποιότητα κατασκευής και άκρως απολαυστικό στο ταξίδι, όμως περιμέναμε μια πολύ πιο δραστική ανανέωση από τη Honda, για να το βάλει με αξιώσεις στο παιχνίδι της κορυφής.
|
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
|
|
|
Κινητήρας |
4T, V4, Υ/Ψ,4Β |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1.237 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). |
81x60 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
128/7.750 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
12,8/6.500 |
|
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
|
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
21,5 |
|
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
7,5 |
|
Βάρος (kg, γεμάτο) |
285 / 275 χωρίς DCT |
|
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
231 (κόφτης) |
|
|
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Αλουμινένιο, δυο δοκών |
|
Αναρτήσεις Ε |
Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι 43mm Showa, προφόρτιση ελατηρίου, απόσβεση
επαναφοράς |
|
Διαδρομή (χιλ.) |
|
|
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αμορτισέρ με μοχλικόShowa, προφόρτιση, απόσβεση επαναφοράς |
|
Διαδρομή |
|
|
Φρένα Ε (χιλ.) |
2Δ,
/310 / C-ABS |
|
Φρένα Π (χιλ.) |
Δ /276 / C-ABS |
|
|
|
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS |
Y |
|
Μίζα |
Y |
|
Μανιβέλα |
_ |
|
Στροφόμετρο |
Y |
|
Κοντέρ |
Y |
|
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
|
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
|
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
|
Φέρινγκ |
_ |
|
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Y |
|
Κεντρικό σταντ |
_ |
|
Πλάγιο σταντ |
Y |
|
Σχάρα |
Υ |
|
Κλειδαριά κράνους |
_ |
|
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση |
Υ |
|
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
|
|
|
|
Τροχοί-ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
Pirelli Scorpion
Trail 110/80-19" |
|
Ελαστικό Π |
Pirelli
Scorpion Trail 150/70-17" |
|
|
|
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος |
2.285 |
|
Μεταξόνιο |
1.595 |
|
Ύψος σέλας |
850 |
Τα οικονομικότερα σε κατανάλωση σκούτερ μέχρι 200κ.εκ με 16άρη μπροστινό τροχό
QJMotor SQ 200 Top Box: Πρακτικότητα, άνεση και τεχνολογία με νέα μειωμένη τιμή
Test βαλίτσα αλουμινίου Rebel: 45 λίτρα σε ανθεκτική κατασκευή
Κακοκαιρία Byron: Τι ισχύει για την απουσία εργαζομένων – Τι λένε νομικοί και εργατολόγοι
Κακοκαιρία Byron: Κλειστοί δρόμοι και σοβαρά προβλήματα σε όλη την Αττική
Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα
Ένταση στο υπουργείο Μεταφορών: Καρεκλοπόλεμος και χημικά μεταξύ οδηγών ταξί και ΕΛΑΣ
Ακινητοποιημένα φορτηγά και απεργία οδηγών: Ανοίγει νέο μέτωπο για τον Κηφισσό
CHIGEE AIO-5 LITE smart riding display
Test μεταχειρισμένου-Benelli TRK 502 (2020-2024)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.