Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, V2, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
1197 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
79x71,4 |
Συμπίεση
(:1) |
12 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
123.4/8.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
11,7/6.800 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
24 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100 χλμ.) |
7,4 |
Βάρος, κενό
(κιλά) |
257 |
Τελική
ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
240 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο, αλουμένια πλευρικά τμήματα |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι 43χλστ., ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ |
Διαδρομή (χλστ.) |
173 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 320 χλστ., 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 240 χλστ., μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.280 |
Πλάτος (χλστ.) |
900 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.575 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
Δ.Α. |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-19 60V |
Ελαστικό Π |
170/60-17 72V |
Εξοπλισμός |
|
ABS / Ρυθμίσεις |
Y / - |
Traction Control / Ρυθμίσεις |
Y / Υ |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobilizer |
- |
Υπολογιστής ταξιδίου |
Y |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Υ |
Ζελατίνα / Ρυθμίσεις |
Y / Υ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Y / Υ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Υ |
Χειρολαβές / Σχάρα |
Υ |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ / Υ |
BMW R 1300 RT: Grand Touring με προδιαγραφές μέλλοντος
TRIUMPH TRIDENT TRIPLE TRIBUTE: Ο θρύλος Slippery Sam επιστρέφει
Έχει πλέον νόημα να βάλεις συναγερμό;
BMW R1300RS: «Κλασική» Sport Touring με κινητήρα 1300 κ.εκ. και κιβώτιο ASA
Morbidelli: Η μάρκα για την οποία έφτιαχνε ανταλλακτικά η Ferrari
Βάση κινητού Interphone SMCRAB 24 Pro
Μπαλακλάβα full face AGVpro Coolmax
Ελαστικά Pirelli Angel Scooter 100/80-16 & 120/80-16
Voge RR25: Νέα μικρομεσαία supersport με κινητήρα 494 κ.εκ. και 55 ίππους
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr