Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, V2, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
1197 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
79x71,4 |
Συμπίεση
(:1) |
12 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
123.4/8.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
11,7/6.800 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
24 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100 χλμ.) |
7,4 |
Βάρος, κενό
(κιλά) |
257 |
Τελική
ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
240 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο, αλουμένια πλευρικά τμήματα |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι 43χλστ., ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ |
Διαδρομή (χλστ.) |
173 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 320 χλστ., 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 240 χλστ., μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.280 |
Πλάτος (χλστ.) |
900 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.575 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
Δ.Α. |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-19 60V |
Ελαστικό Π |
170/60-17 72V |
Εξοπλισμός |
|
ABS / Ρυθμίσεις |
Y / - |
Traction Control / Ρυθμίσεις |
Y / Υ |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobilizer |
- |
Υπολογιστής ταξιδίου |
Y |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Υ |
Ζελατίνα / Ρυθμίσεις |
Y / Υ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Y / Υ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Υ |
Χειρολαβές / Σχάρα |
Υ |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ / Υ |
5 ελαφριά ηλεκτρικά scooter που πιάνουν 60χλμ/ω
Zontes D368: Με ισχυρότερο κινητήρα και πιο σπορ εμφάνιση το νέο scooter
Kawasaki Z400RS: Έρχεται νεορετρό street με τον κινητήρα της ZX-4RR;
Yamaha Tenere 700 Extreme - Test
Παρουσιάστηκαν οι νέες enduro Triumph TF 250-E και TF 450-E
Θα αποτρέψουν τους παραβάτες οι νέες ποινές για το κόκκινο;
BMW R 12 G/S: Ερχεται νέα ρετρό 1200 GS από την BMW με boxer κινητήρα
Η Triumph παρουσιάζει νέα μοντέλα enduro
KOVE MAVERICK 510X - Το Ανυπότακτο!
QJMOTOR Factory Racing Team: Επιστροφή στο WorldSSP με SRK 800 RR
Daytona Virtus 300: Adventure scooter στο Top 3 ισχύος και ρεζερβουάρ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr